خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

زنبور عسل


زنبور عسل


آموزش پرورش زنبور عسل

در اين مجموعه آموزشي که به همت جمعي از کارشناسان کشاورزي تهيه شده نحوه پرورش زنبور عسل به صورت کامل آموزش داده شده است.

پرورش زنبور عسل يکي از مشاغل پرسود در عرصه کشاورزي بوده که تمامي افراد با هرگونه سطح سواد قادر خواهند بود اين حرفه را به راحتي انجام دهند.آموزش فوق کاملا فارسي بوده و تمامي مراحل کار از ابتدا تا انتها به صورت کامل آموزش داده شده است.

آموزش در اين مجموعه به گونه ايست که زنبورداران عزيز ميتوانند در جهت بالا بردن سطح کمي و کيفي کار خود و عزيزاني که تازه وارد اين حرفه شده اند نهايت استفاده را ببرند

.امروزه با ابداع کندوهاي مدرن پرورش زنبور عسل به صورت يک حرفه درآمدزا درآمده واصول پرورش زنبور عسل مطابق با موازين علمي مي باشد.

در اين مجموعه آموزشي به وسايل کار مورد نياز جهت زنبور داري . انواع کندوها و مديريت درست آن . مراحل زندگي زنبور عسل . محصولاتي که توسط زنبور توليد مي شود . بررسي کندوهاي سنتي و مقايسه آنها با کندوهاي مدرن. بررسي چگونگي توليد عسل توسط زنبور. بررسي دستگاه هاي مورد نياز جهت توليد عسل بدون موم. مراقبت از کندوها وتقويت کندوهاي ضعيف.نحوه قراردهي کندوها در کنار يکديگر.نحوه تشخيص آلودگي کندوها.چگونگي مراقبت از ملکه.چگونگي تقويت تعدادزنبورها.نحوه تصفيه عسل.چگونگي زنبورداري در فصلهاي مختلف سال.معرفي کامل وسايل مورد نياز جهت شروع کار.استفاده از دارو جهت مبارزه با بيماريهاي احتمالي.خواص غذايي عسل و معرفي ويتامينهاي موجود در ان.معرفي محصولاتي که توسط زنبور توليد مي شود.بررسي بيماريهاو عوامل مخرب در توليد عسل و ده ها نکته مورد نياز شما عزيزان . در صورتيکه شما هم به اين حرفه علاقه مند هستيد مي توانيد تنها با صرف چند ساعت از وقت خود آنهم در منزل به اين حرفه بپردازيد.

اين مجموعه شامل 6 حلقه سي دي مي باشد


اين مجموعه به صورت اورجينال مي باشد


قيمت: 8000 تومان
لطفاً براي خريد زنبور عسل روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد زنبور عسل




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی