فروش مجموعه کامل مستند راز(راز رسيدن به آرزوها)اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مجموعه کامل مستند راز(راز رسيدن به آرزوها)اورجينال


مجموعه کامل مستند راز(راز رسيدن به آرزوها)اورجينال


مجموعه مستند راز


با ديدن اين فيلم به راز کائنات و دستيابي به موفقيت و ثروت پي خواهيد برد .
رازي که تمام بزرگان از آن اطلاع داشته اند حال نوبت شماست که آنرا بدانيد...

راز رسيدن به تك تك آرزوهايتان


داراي شماره مجوز 32/987 ميباشد


زندگي ، هر چه را که بخواهي همان را به تو مي دهد



چشمانت را باز کن

دلت را بيدار کن

روياهايت را صدا کن


چندي پيش شاهد پخش فيلم مستند راز محصول سال 2006 استراليا از سينما و ماورا (شبکه چهارم سيما) بوديم . در اين فيلم از رازي صحبت ميشود که با عمل به آن ميتوان دست به انجام کارهايي زد که شايد از نظر ديگران غير ممکن به نظر برسد


رازي در تاريخ بشريت وجود داشته، کشف شده، پنهان شده، گمشده و دوباره پيدا شده است. تعدادي زن و مرد استثنايي اين راز را کشف کردند و به عنوان بزرگترين انسان هاي روي زمين شناخته شدند

کساني همچون نيوتن ، گاليله ، داوينچي ، انيشتين ، آلفرد هيچکاک ، مادام کوري و ....


فيلمي با کيفيت بسيار عالي و دوبله

آيا از مشکلات زندگي خسته شده ايد؟

آيا به اندازه کافي پول نداريد؟

آيا از شغلتان ناراضي هستيد؟

آيا ماشين مدل جديد مي خواهيد؟

آيا مي خواهيد صاحبخانه شويد؟

آيا مي خواهيد ازدواج کنيد؟

آيا مي خواهيد وارد دانشگاه شويد؟

آيا زندگي تان دچار بحرانهاي مختلف شده است؟

آيا ...؟؟؟ آيا تاکنون از خود پرسيده ايد که بين افراد ثروتمند و فقير يا افسرده و شاد و در کل بين انسان هاي موفق و ناکام چه تفاوتي وجود دارد؟

آيا مي دانيد چرا اکثر مردم در بيماري، فقر و گمنامي زندگي مي کنند و بعضي ها قله هاي پيروزي را يکي پس از ديگري فتح مي کنند؟


متاسفانه اکثر مردم، آنچنان در حال تلاش و تقلاي جسمي، براي گذراندن امور زندگي هستند که فرصت نمي کنند به دنبال جواب اينگونه سئوالات بگردند و با خود بينديشند که چرا تاکنون زندگي خوبي نداشته اند و چگونه مي توانند يک زندگي عالي و موفق را براي خود ايجاد کنند. آنها افراد موفق را خيلي خوش شانس تصور مي کنند و نمي دانند که موفقيت و خوشبختي نيز مانند هر کاري در اين جهان اصولي دارد و در واقع مرز بين خوشبختي و بدبختي فقط يک راز است. ما اين راز را براي شما فاش مي کنيم.

و از همين حالا ورود شما را به جمع افراد خوشبخت تبريک مي گوييم.

آيا موفقيت بيشتري ميخواهيد ؟

آيا ميخواهيد ميليونر شويد ؟

شما ميتوانيد به هرآنچه در زندگي ميخواهيد برسيد !

و يا هرکسي ميخواهيد بشويد !

راز بزرگ فاش ميشود معجزه هاي زيادي در زندگي مردم ديده ايم ... معجزات مالي و اقتصادي ! معجزات سلامتي ! و معجزات فکري و روابط ! اين دسته از مردم ياد گرفته اند که چگونه اين راز را در زندگي خود بکار گيرند

مجموعه مستند راز

کارگردان
Drew Heriot

محصول ???? “استراليا”
مدت زمان :?? دقيقه




درباره ي فيلم:
«مستند راز» مفاهيم عميقي از زندگي را پيش روي مخاطب قرار مي‌دهد. اين فيلم با شعار «راز تمام مرزها را در مي‌نوردد تا تو را بيابد» در سينماهاي جهان اكران شد.

مستند «راز»، مصاحبه با نويسندگان، فلاسفه و دانشمندان را در دستور كار خود قرار داده است و بحثي عميق را پيرامون قانون جاذبه با آنان مطرح مي‌كند.

رازي که آرزو داريد تصور کنيد. (تمام مذاهب ، فيلسوفان ، حکما و... نيز همين را گفته اند.) اين راز ميگويد چيزي وجود ندارد که شما نتوانيد باشيد يا انجام بدهيد يا داشته باشيد. هر چه بيشتر از اين راز استفاده کنيد بيشتر آن را درک ميکنيد.

در اين فيلم دکتر جان دمارتيني(فيلسوف)، دکتر فرد آن ولف (فيزيکدان کوانتوم) ، باب دويل (نويسنده) ، بيل هريس ( روانشناس) ، دکتر جان هگلين (فيزيکدان کوانتوم) ، جيمز آرتور ري (فيلسوف) ، نيل دونالد والش (نويسنده) و ... از اين راز صحبت مي کنند.


و اما آنچه در مورد اين راز گفته ميشود :

همه ما با نيروي کاملاً يکساني زندگي ميکنيم. با يک قانون: قانون جاذبه .

اين قانون ميگويد: هرچيزي را که وارد زندگيمان ميشود را خودمان جذب کرده ايم.تمام چيزهايي را که در ذهنمان مي گذرد را خودمان جذب ميکنيم. قانون جاذبه اهميتي نميدهد که شما چه چيزي را ميخواهيد و چه چيزي را نميخواهيد . حتي وقتي به چيزي فکر ميکنيد يا نگاه ميکنيد که آن را نميخواهيد و با آن مخالفت ميکنيد آن را به طرف خودتان جذب ميکنيد. در آن موقع قانون جاذبه در حال عمل است .

هر چيزي را چه ببينيد چه به خاطر آوريد و چه تصور کنيد ، هر چيزي که روي آن متمرکز شويد را به سوي خود جذب ميکنيد. و هرگاه اين تمرکز همراه با احساسات شديد باشد جذب آن سريعتر خواهد بود .

مراقبت از افکار کار سختي به نظر ميرسد اما احساساتمان به ما کمک ميکند که بفهميم که به چه فکر ميکنيم. هرچه موقع فکر کردن احساس بهتري داشته باشيد اين احساس خوب باعث ميشود که جهتگيري شما در زندگي بهتر باشد و در زندگي روزمره افکاري را پديد مي آوريد که زندگي بهتري را در آينده برايتان رقم ميزند .

هر چه احساس بهتري داشته باشيد چيزهاي خوب را بيشتر جذب ميکنيد که باعث ميشود بالاتر و بالاتر برويد .

به يک چيز زيبا فکر کنيد. به يک موسيقي زيبا گوش کنيد تا احساس خوبي پيدا کنيد. وقتي نسبت به چيزي احساس عشق ميکنيد آن احساس اينقدر بزرگ است که ميتواند برايتان خوشبختي را به ارمغان بياورد .

چرچيل: شما جهان خود را مي سازيد همانطور که در آن پيش ميرويد .

زندگي مي تواند کاملاً رؤيايي باشد و اينطور خواهد بود اگر شما از اين راز استفاده کنيد .

جهان هستي مثل غول چراغ جادوست. غول چراغ جادو فقط ميگويد: فرمانبردارم سرورم و هميشه فقط همين حرف را تکرار ميکند. پس کافيست که شما فقط آن چيزي را که دوست داريد طلب کنيد تا غول چراغ جادو به شما بگويد فرمانبردارم سرورم و خواسته تان را برآورده کند. پس اگر دانسته يا ندانسته در مورد چيزي که نميخواهيد يا دوست نداريد ، حرف بزنيد يا گله و شکايت کنيد يا احساس ناراحتي کنيد غول چراغ جادو باز هم ميگويد:فرمانبردارم سرورم و همان رابرايتان فراهم ميکند .



آرزو کن ، بطلب ، ايمان داشته باش ، دريافت کن .

آن چيزي را که ميخواهيد طلب کنيد .( اکثر ما به خودمان اجازه نميدهيم آن چيزي را که واقعاً دلمان ميخواهد طلب کنيم.) کائنات به افکارشما پاسخ ميدهد. براي دريافت شما بايد خودتان را با آن چيزي که ميخواهيد همجهت کنيد يعني قدردان باشيد و براي دريافت آن شور و اشتياق داشته باشيد .


گوشه اي از آنچه پس از تماشاي اين فيلم مستند بدست خواهيد آورد:

افزايش ثروت - کسب شغل مورد علاقه و افزايش درآمد - افزايش ايمان و دوستي با خدا و استجابت دعا - پيشگيري و درمان کليه بيماريهاي روحي و جسمي - ازدواج موفق - ارتقاء تحصيلي و کسب مدارج بالاي علمي - موفقيت در کنکور و ورود به دانشگاه - افزايش خلاقيت - افزايش آرامش ذهني - تربيت فرزندان خلاق و موفق - ايجاد روحيه شاد و اعتماد به نفس عالي - ايجاد ميدان انرژي براي جذب تمام اهداف و آرزوهايتان - و خلاصه اينکه شما پس از ديدن اين مستند و بکار بستن اين راز مهم و بسيار ساده پس از مدت کوتاهي براحتي مي توانيد خوشبخت زندگي کنيد - مي توانيد اتومبيل مورد علاقه تان را تهيه کنيد - مي توانيد صاحب خانه مورد علاقه تان شويد - مي توانيد با شخص مورد علاقه تان ازدواج کنيد - مي توانيد در دانشگاه و رشته مورد علاقه تا ن ادامه تحصيل دهيد - و مي توانيد هر آنچه تابحال براي شما يک آرزوي دست نيافتني بوده را براحتي بدست آورديد


*فيلم راز*پر فروش ترين مستند روانشناسي دنيا*




اکثر افراد افکارشان را به عکس العمل نشان دادن به چيزي که وجود دارد صرف ميکنند.(اگر به آن چيزي که هست نگاه کنيد و حتي اگر آن را نخواهيد يا از آن ناراضي باشيد) و به آن فکر کنيد، قانون جاذبه دوباره همان چيز را به شما ميدهد .

بودا: هر آنچه هستيم نتيجه افکاري است که داشته ايم .

اگر به جاي شکايت براي چيزهايي که داريد قدرداني کنيد احساس بهتري پيدا ميکنيد و اين باعث جذب چيزهاي بهتري به سمتتان ميشود .


اين فيلم مستند از مدت زمان يك فيلم داستاني بهره مي‌برد و سعي دارد «راز» بزرگ جهان را آشكار كند. براي رسيدن به اين هدف فيلم عصرهاي مختلف و كشورهاي گوناگون را در مي‌نوردد. اين «راز» هر آن چيزي است كه وجود دارد. راز لذت بي‌نهايت، سلامتي، پول، عشق و جواني نامحدود.

به تصوير كشيدن جهان دانشمندان، نويسندگان و فلاسفه پيشگام در اين مستند، «راز»، حيات را كه طي قرن‌ها باعث موفقيت مشاهيري چون افلاطون، نيوتن، بتهوون، شكسپير، انيشتن و غيره شده است را پيش روي بيننده تلويزيوني قرار مي‌دهد.

درو هريوت در اين فيلم مستند به خوبي تصاوير مختلف را در كنار هم قرار داده است كه در مجموعه همگي درصدد القاي شيوه درست زندگي به مخاطب هستند.

آن چيزي را که ميخواهيد طلب کنيد.( اکثر ما به خودمان اجازه نميدهيم آن چيزي را که واقعاً دلمان ميخواهد طلب کنيم.) کائنات به افکارشما پاسخ ميدهد. براي دريافت شما بايد خودتان را با آن چيزي که ميخواهيد همجهت کنيد يعني قدردان باشيد و براي دريافت آن شور و اشتياق داشته باشيد

کارگردان
Drew Heriot

محصول ???? “استراليا”
مدت زمان :?? دقيقه



اين راز ،درواقع هر چيزي كه آرزو داريد به شما مي‌دهد . شما مي‌تونيد هرچه كه مي‌خواهيد باشيد يا داشته باشيد يا انجام بدهيد . مي‌تونيم هرچه كه مي‌خواهيم داشته باشيم ، مهم نيست كه آن چقدر بزرگه ؟ اين راز بزرگ زندگي است . اين راز ، جواب تمام چيزهايي كه بوده و تمام چيزهايي كه هست و تمام چيزهايي كه خواهد بود . شما هم مي‌توانيد با ديدن اين فيلم كه كاملا مستند و جهاني مي‌باشد به آن راز دست پيدا كنيد

با ديدن اين فيلم به راز کائنات و دستيابي به موفقيت و ثروت پي خواهيد برد . رازي که تمام بزرگان از آن اطلاع داشته اند حال نوبت شماست که آنرا بدانيد . پس فرصت را از دست ندهيد و همين الان آنرا سفارش دهيد .



قيمت: 7500 تومان
لطفاً براي خريد مجموعه کامل مستند راز(راز رسيدن به آرزوها)اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه کامل مستند راز(راز رسيدن به آرزوها)اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی