خريد پستي فر نوري نيو ويو اوون NU Wave Oven
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

فر نوري نيو ويو اوون NU Wave Oven


فر نوري نيو ويو اوون NU Wave Oven


آشپزي با فر مادون قرمز نويو پرو بسيار سريع و آسان است. اين ابزار همه کاره روميزي براي صرفه‌جويي در وقت و انرژي و حتي کالري‌هايي که به بدن مي‌رسد؛ سيستمهاي مادون قرمز، رسانايي، و همرفت گرما را با هم ادغام کرده است. اين سيستم نه نيازي به پيش گرمايش دارد و نه يخ زدايي. فقط غذاي منجمد را درون فر قرار داده و دکمه‌ها را براي برنامه‌ريزي زمان و ميزان قدرت، فشار دهيد.



براي افزايش سهولت، اين فر از يک سيستم پخت لايه‌اي استفاده مي‌کند که اين امکان را مي‌دهد تا انواع غذاها در يک لحظه و با هم پخته شوند بدون اينکه با هم مخلوط شده يا طعمشان بر روي هم اثر بگذارد.



فر مادون قرمز نوويو پرو از نظر حفظ سلامت نيز در اولويت است. براي پخت گوشت يا مرغ در اين فر هيچ نيازي به چربي و روغن نيست و با طراحي منحصر به فردي که دارد، دو يا سه برابر فرهاي معمولي، قطره‌هاي روغن را به بيرون هدايت مي‌کند و چون سبزيجات درآن سريع‌تر از معمول پخته مي‌شوند، مواد مغذي اصلي خود را حفظ مي‌کنند. در حاليکه در ديگر ظروف پخت و پز معمولي يا انواع فرها، اين مواد مغذي جوشانده شده و دور ريخته مي‌شوند



فر نوري نو ويو اون Nu wave Oven – اولين روش پخت گوشت يا مرغ و سبزيجات بدون نياز به چربي و روغن. با طراحي منحصر به فرد و سيستم پخت لايه اي. چون پخت سريع‌تر از معمول انجام مي‌شود، مواد مغذي اصلي خود را حفظ مي‌کنند. نو ويو اون اصل را از ..:: تله بازار ::.. بزرگترين بازار تلفني ايران بخواهيد



به وسيله سيستم گردش حرارت نيو ويو آون هواي داغ در ظرف شيشه اي مانند گرد باد مي چرخد و مواد غذايي از همه طرف به خوبي مي پزد. همچنين باعث مي شود روغن و چربي مواد به پايين رانده شده و در پايين ظرف جمع شود و از غوطه ور شدن مواد غذايي در روغن جلوگيري مي کند که در نتيجه طبخ غذا سالم تر انجام مي شود. همچنين به وسيله دو سيني مجزاي فليوِر وِيو مي توانيد در دو طبقه به صورت همزمان مواد گوناگون را طبخ کنيد.



با کمک نيو وِيو مي توانيد همه نوع مواد غذايي را ? بار سريع تر از يک فر ، بدون نياز به روغن بپزيد!تصور کنيد بوقلمون برياني را که تنها در ?? دقيقه يا لازانيايي که در ?? دقيقه به جاي مدت زماني طولاني تر آماده شوند.



مواد غذايي شما چه تازه يا يخ زده باشد، با استفاده از اين وسيله ميتوانيد آنها را در کمترين زمان بپزيد،بريان کنيد،کباب کنيد،بخارپز کنيد، برشته کنيد يا گرم کنيد و … راز کار نيو وِيو در استفاده از يک لامپ هالوژني، اشعه مادون قرمز و سيستم گردش حرارت درون آن است که باعث مي شود غذا ?بار سريع تر و با طعم و ظاهر بهتري پخته شود.


ويژگي هاي محصول فر نوري نيو ويو اوون NU Wave Oven :



جدا کردن روغن و چربي ها از غذا



کاسه شيشه اي براي کنترل پخت غذا



دو عدد سيني براي طبقه بندي پخت دو نوع غذا



پخت سريع تر غذا : با استفاده از لامپ هالوژني ، اشعه مادون قرمز و گردش گرما در ظرف

نسلي جديد در روش پخت و پز غذا



کم حجم ، کار آمد و پر فروش ترين محصول در دنيا


با اين دستگاه شما ميتوانيد


سخت ترين غذا ها را مستقيماً از فريزر بيرون آورده


و سه برابر سريعتر از فرهاي معمولي به طور کامل بپزيد



قيمت: 105000 تومان
لطفاً براي خريد فر نوري نيو ويو اوون NU Wave Oven روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد فر نوري نيو ويو اوون NU Wave Oven




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی