خريد اينترنتي شانه ليزري Power Grow
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

شانه ليزري Power Grow


شانه ليزري Power Grow


POWER GROW شانه اي جادويي براي درمان ريزش مو و افزايش باورنکردي مو هاي سر شما با خريد شانه ليزري POWER GROW صاحب موهايي پرپشت و زيبا شويد در ضمن از از اين وسيله خانم ها نيز مي توانند استفاده نمايند . اين دستگاه جهت رشد مجدد مو وجلوگيري از ريزش مو ، درمان طاسي ، بهبود بافت و ضخامت موي سر تاثير معجزه آسايي دارد. استفاده از اين دستگاه ريشه ي مورا بطوردائم وصد درصد تقويت کرده و موها را پرپشت تر ، سالم ترودرخشان تراز قبل براي شما حفظ مي کند.
خريد اينترنتي شانه جادويي و ليزري پاور گرو را با ما تجربه کنيد ليزرتراپي با شانه ليزري power grow جديد ترين روش پزشکي براي جلوگيري از ريزش مو و همچنين محرک قوي رويش مجدد موها مي باشد شانه پاورگرو محبوبترين دستگاه درماني سال براي جلوگيري از طاسي در ?? کشور جهان شناخته شده است.نتيجه شانه ليزري پاور گرو تا ?? % رضايت مندي مشتري داشته است .



پاورگرو تنها درمان غير دارويي براي ريزش مو مي باشد که مجوز هاي FDA و CE را گرفته است.انجمن پوست و موي آمريکا پاور گرو را يک دستگاه موثر با عملکرد قوي ارزشيابي کرده است. بيشتر ستارگان سينما و افراد سرشناس براي جلوگيري از ريزش و تقويت موهاي خود بجاي استفاده از شانه عادي از شانه پاورگرو استفاده مي کنند. مکانيسم اين دستگاه جان بخشي به ريشه مو و تقويت چند باره آن است و بر روي آقايان و خانم ها به يک اندازه تاثير دارد .



شانه ليزري POWER GROW چگونه کار مي کند؟

دستگاه پاورگرو داردي تکنولوژي بسيار مدرن است.اين دستگاه دو بخش دارد ليزري با رويکرد درماني براي بخشيدن حيات دوباره به ريشه هاي موي مرده و ماساژور مو که بر روي پوست سر کشيده شده و از طريق خونرساني باعث ضخيم و پرپشت شدن مو مي گردد ليزر پاورگرو (با طول موج ??? نانومتر) ريشه مرده را ابتدا تحريک کرده و به آن حيات دوباره کمي مي بخشد سپس ماساژور پاورگرو با خون رساني هاي مجدد ريشه را تقويت مي کند.بدين صورت که افرادي که قبلا طاس بوده اند ابتدا موهاي کرکي شکل بسيار نازک در آورده و بعد با ماساژ دادن آنها با ماساژور دستگاه ساقه آنها را تقويت کرده و داراي موهاي نازک مي گردند که با ادامه ماساژ و ليزر تراپي اين موهاي نازک بعد از مدتي تبديل به موهاي معمولي مي گردند


قيمت: 55000 تومان
لطفاً براي خريد شانه ليزري Power Grow روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد شانه ليزري Power Grow




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی