فروش پستي اموزش جامع کار با کامپيوتر
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

اموزش جامع کار با کامپيوتر


اموزش جامع کار با کامپيوتر


آموزش مهارت هاي هفتگانه کامپيوتر

بدون نياز به حضور در کلاسهاي پر هزينه مدرک ICDL بگيريد

کاملترين مجموعه آموزش کامپيوتر براي تمامي سطوح و سنين

اين مجموعه جهت يادگيري مطالب پايه کار با کامييوتر و اينترنت مي باشد

اين مجموعه را به آنهايي که در اول راه يادگيري کامپيوتر

و مخصوصا يادگيري مطالب مربوط به ICDL مي باشند، توصيه مي کنيم.



سال ???? ميلادي انجمن جوامع حرفه اي انفورماتيک اروپا با تشکيل گروهي ويژه، روشي براي ارتقاي سطح مهارت هاي فن آوري اطلاعات در سراسر اروپا ابداع نمود.

با برگزاري آزمون هاي آموزشي در کشور فنلاند، گواهي نامه اروپايي کاربري کامپيوتر (ecdl) به رسميت شناخته شد (ecdl) سپس در اوايل آگوست سال ????م. در سوئد و به تدريج در سراسر اروپا و در سطح بين الملل نيز مطرح گرديد.

به اين ترتيب ECDL اروپايي، به خارج از مرزهاي اروپا نيز راه يافت و به عنوان ICDL يعني گواهي نامه بين المللي کاربري کامپيوتر شهرتي جهاني يافت ICDL (INTERNATIONAL COMPUTER DRIVING LICENCE) يک گواهي نامه بين المللي است که توانايي دارندگان اين گواهي نامه را در مهارت هاي کامپيوتري، تأييد مي کند

مهارت اول : مفاهيم پايه فناوري اطلاعات

در اين سطح، مباني و مفاهيم فناوري اطلاعات (IT) و فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) تدريس مي‌شود. همچنين سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپيوتر معرفي مي‌شود. به طور کلي اين سطح، پايه شروع کار با سطوح بعدي است.

مهارت دوم : آموزش Microsoft Windows XP

چگونگي کار با سيستم عامل ويندوز بطوري که کاربر بتواند اطلاعات مندرج در رايانه خود را با استفاده از امکانات ويندوز از جمله پنجره‌هاي سيستم عامل مديريت کند.

مهارت سوم : آموزش Microsoft Office Word 2003

اين نرم‌افزار يکي از قويترين نرم‌افزارهاي شرکت مايکروسافت است که امکانات کاملي را براي نگارش داراست. امروزه در اکثر شرکت‌ها براي مکاتبات داخلي و خارجي از اين نرم‌افزار استفاده مي‌شود.

مهارت چهارم : آموزش Microsoft Office Excel 2003

در اين سطح، کاربر با نرم‌افزار Excel آشنا مي‌شود. اين نرم‌افزار داراي صفحات فراوان و توابع مختلفي است که امکان کشيدن جداول و نمودارها را فراهم مي‌س



مهارت پنجم : آموزش Microsoft Office Access 2003

در اين سطح، کارآموز با نرم‌افزار Access براي ايجاد بانک اطلاعاتي که براي ذخيره اطلاعات و بازيابي آن‌ها به صورت سازماندهي شده استفاده مي‌شود آشنا مي‌شود. امروزه بسياري از شرکت‌ها (اعم از خصوصي و دولتي)، به منظور داشتن يک بانک اطلاعاتي مناسب، از اين نرم‌افزار استفاده مي ‌کنند.



مهارت ششم : آموزش Microsoft Office PowerPoint 2003

در اين سطح، کاربر با نرم‌افزار PowerPoint آشنا مي‌شود. اين نرم‌افزار براي ايجاد و ارائه‌ نامه ‌ها مورد استفاده قرار مي ‌گيرد. براي مثال براي معرفي يک طرح در سمينار و نمايش آن با تلفيقي از متن و گرافيک اين نرم‌افزار کاربرد دارد.



مهارت هفتم : آموزش اينترنت

در اين سطح، کارآموز با نرم‌افزار Outlook و Internet Explorer آشنا مي‌شود. امروزه در عصري که عصر فناوري اطلاعات و ارتباطات ناميده مي‌شود، بهره‌مندي از اطلاعات، بسيار مورد نياز است. براي بهره‌مندي از اين اطلاعات گسترده بايد به شبکه جهاني اينترنت (‌International Networking) متصل شويد تا از دنياي پيشرو امروز عقب نمانيد.

اورجينال
شمار مجوز: 155/881724


قيمت: 27000 تومان
لطفاً براي خريد اموزش جامع کار با کامپيوتر روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد اموزش جامع کار با کامپيوتر




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی