خريد طراحي و ساخت آرم ولوگو
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

طراحي و ساخت آرم ولوگو


طراحي و ساخت آرم ولوگو


مجموعه اي از قويترين و معروفترين نرم افزارهاي طراحي لوگو و آرم

مجموعه اي کامل از لوگوهاي شرکتي اکثر کمپاني ها با خاصيت برداري

مجموعه کامل لوگوي اکثر تيم هاي فوتبال ملي و باشگاهي جهان

مجموعه لوگوهاي آماده و متنوع

اين مجموعه شامل نرم افزارهاي زير مي باشد

??? PSD Logo
3500 Logo
9825 Corporate Vector Logos
AAA Logo Creator
AAA Logo Software V1.22
AAA Logo v1.2
Football Logos EPS
GreenBox Logo Maker 1.0

logo amade be kar
Logo collection
Logo Design Studio 2005
Logo Design Studio v3.1.0.0.Retail
Logos & Identities
The Logo Creator 4.1 Mega Pack Full
The Logo Creator 5.0

شرح يکي از نرم افزارها



رم‌افزار AAA Logo يکي از بهترين و قدرتمندترين نرم‌افزارهاي طراحي آرم و لوگو در جهان است که با امکانات و ابزارهاي ويژه خود طراحي آرم‌هاي منحصربه‌فرد را براي شما آسان مي‌کند! استفاده از اين نرم‌افزار بسيار ساده است و حتي کاربران تازه‌کار رايانه نيز مي‌توانند از آن استفاده کنند. براي به‌کارگيري اين برنامه، کاربر به دانش ويژه‌اي نياز نخواهد داشت، مگر خلاقيت ذهني در ترکيب اشکال کنار يکديگر و به‌وجود آوردن يک آرم جذاب و حرفه‌اي!


فقط لوگو؟ … نه!

با کمکAAA Logo کاربر مي‌تواند تقريبا هر طرح مختص وب سايت، طرح‌هاي تجاري، طرح‌هاي با کيفيت بالا مختص چاپ و … را ايجاد کند.

ساخت لوگو، بنر، دکمه، آيکون و … با رنگ هاي زيبا، طيف رنگ هاي متنوع، سايه ها و انعکاس هاي خيره کننده از ويژگي هاي بارز اين نرم‌افزار قدرتمند است.

طراحي کارت ويزيت، سربرگ، پوستر و ديگر نوشت‌افزارهاي تجاري از ديگر امکاناتي است که توسط اين نرم‌افزار در اختيار کاربران قرار مي‌گيرد و وي مي‌تواند آنها را توسط ديگر نرم‌افزارهاي گرافيکي يا AAA Logo به چاپ برساند.

طراحي در هر زمينه‌

انتخاب موضوعات و الگوهاي طراحي در اين نرم‌افزار از حوزه‌هاي گوناگون و با توجه به تحقيقاتي دقيق صورت گرفته است. الگوهاي طراحي موجود در اين نرم‌افزار در زمينه‌هاي گوناگوني همچون فناوري، مالي، مراقبت‌هاي پزشکي، تجاري، آموزشي، حمل‌ونقل، جهانگردي، گردشگري، سازماني، ورزشي، خوراک و پوشاک قابل استفاده است که در انتخاب آنها سعي شده است تا از بهترين و حرفه‌اي ترين طرح‌ها کمک گرفته شود.

تصاوير حرفه‌اي با چند کليک‌

از حالا و با کمک اين نرم‌افزار همه افراد بدون در نظر گرفتن خلاقيتشان مي‌توانند با ترکيب اشکال و متون، طرح‌هاي منحصربه‌فردي را تنها با چند کليک ايجاد کنند.

براي انجام اين کار کافي است که ابتدا طرح پايه دلخواه از مجموعه الگوهاي پيش‌ساخته برنامه انتخاب شود. موضوعات و اشکال موجود در لوگو ويرايش گردد و نام کمپاني و توضيح مختصر آن به لوگو افزوده شود. در نهايت کاربر افکت‌هاي مورد نظر خود را اعمال کرده و نسبت به چاپ طرح ايجاد شده اقدام کند.

شروع بدون آموزش‌

براي استفاده از اين نرم‌افزار و خلق تصاوير منحصر به‌فرد توسط آن، فقط به چند دقيقه زمان نياز است. اشتباه نکنيد! اين نرم‌افزار راهنماي استفاده‌اي را در اختيار کاربر قرار نمي‌دهد!

طراحي محيط اين برنامه به‌قدري دقيق صورت گرفته است که براي استفاده از آن تنها بايد الگوي دلخواه خود را انتخاب کنيد، دکمه‌ها را بفشاريد و ماوس را حرکت دهيد … پس از چند دقيقه لوگوي خود را ببينيد و به طراحي زيبايتان افتخار کنيد.


اورجينال


قيمت: 7000 تومان
لطفاً براي خريد طراحي و ساخت آرم ولوگو روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد طراحي و ساخت آرم ولوگو




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی