فروش پستي کاملترين نرم افزار مديريت کافي نت و گيم نت
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

کاملترين نرم افزار مديريت کافي نت و گيم نت


کاملترين نرم افزار مديريت کافي نت و گيم نت


اگر شما نيز صاحب يک کافي نت يا گيم نت هستيد ، چطور به حسابرسي و کنترل سيستمهاي شبکه خود مي پردازيد ؟ از آنجا که ، نرم افزار هاي مديريت کافي نت مختلفي در بازار وجود دارند . لذا بر آن شديم تا ضمن بررسي تمامي نرم افزارهاي موجود در بازار ( نرم افزارهاي فارسي و نرم افزارهاي انگليسي) . برترين آن را برگزينيم و با تغييرات در آن ، نسخه اي کامل را جهت استفاده سايرين آماده نماييم.

متاسفانه نرم افزارهاي فارسي موجود در بازار در اين زمينه داراي پايين ترين امکانات و بيشترين مشکلات بودند . که از جمله آنها مي توان به امکانات مختصر نرم افزار ، عدم سازگاري با سيسم عامل هاي مختلف از جمله ويندوز XP ، و همچنين مقدار بالاي استفاده اينگونه از نرم افزارها از CPU و Ram سيستم مي بود .

اما در بين نرم افزارهاي انگليسي ، وضعيت بسيار بهتر بود و با بررسي تمامي نرم افزارهاي مشهور در اين ضمينه ، تصميم بر آن گرفتيم تا بهترين نرم افزار انگليسي ، مديريت کافي نت و گيم نت را تهيه کرده و با تغييرات در آن نسخه اي مخصوص ايرانيان و فارسي زبانان عزيز تهيه نماييم ضمن آنکه توانستيم قابليتهايي را نيز به برنامه بيافزاييم .

توضيحات خلاصه محصول :


» حاوي ? سي دي

»قيمت: 40000 تومان – چهل هزار تومان

»قيمت فروش ويژه: 8000 تومان – هشت هزار تومان

از امکانات اين نرم افزار مي توان به موارد زير اشاره کرد :

اشغال کمترين حافظه از Ram : اين نرم افزار با تمام قابلتهاي زيادي که دارد در هنگام استفاده تنها ? مگابايت از حافظه رم سيستم ، اشغال خواهد شد !
محيط نرم افزار به صورت فارسي : يکي از قابليتهايي که گروه نرم افزاري شاهوار به اين برنامه اضافه نموده است ، زبان فارسي مي باشد . و از آنجا که پيغامها و پنجره ها گزينه هاي نرم افزار به فارسي ترجمه شده است ، کار کردن با اين نرم افزار را از آن چه هست بسيار راحت تر و دلچسب تر مي کند و حتي کاربران آماتور نيز به راحتي قادرند تا از اين نرم افزار استفاده کنند ….

محيط چند زبانه : اگر شما از آن دسته از افرادي هستيد که علاقه اي به نرم افزارهاي فارسي شده نداريد ، و تمايل داريد تا نرم افزار را به زبان انگليسي مشاهده کنيد . اين مژده را به شما مي دهيم که علاوه بر اينکه قادريد از زبان فارسي يا انگليسي (به سليقه خود ) در نرم افزار استفاده کنيد ، قادريد نرم افزار را به ديگر زبانهاي زنده دنيا از قبيل : آلماني ، اسپانيايي ، پرتغالي و ترکي نيز مشاهده و از ان استفاده کنيد .

مديريت خاموش و روشن کردن سيستم هاي شبکه : شما مي توانيد از سيستم سرور خود ، ديگر کامپيوترهاي شبکه (کلاينت ها ) را خاموش ، Log off ، Restart نماييد و براي اولين بار در اين نرم افزار قادريد سيستم هاي شبکه را از سيستم اصلي (سرور) روشن نيز نماييد ! بنابراين هيچگاه نيازي نداريد تا براي روشن نمودن يا خاموش کردن سيستمهاي شبکه به تک تک سيستم ها سر بزنيد و آنها را ، روشن يا خاموش کنيد . ضمنا ، کاربران سيستمهاي ديگر (کلاينتها ) به هيچ عنوان قادر به Shutdown يا Restart کردن سيستمهاي خود نيستند !!! و خاموش کردن سيستم تنها توسط مديريت کافي نت قادر به انجام گيري است .

گذاشتن محدوديت براي سيستم هاي شبکه (کلاينتها) : شما با استفاده از اين برنامه به راحتي ، مي توانيد با ايجاد محدوديتهاي مختلف در سيستمهاي مختلف ، دسترسي کاربران را به قسمت هاي مختلف ويندوز محدود نماييد . به طور مثال قادريد : گزينه هاي Run يا Search را از منوي Start ويندوز حذف نماييد . يا درايوهاي انتخابي خود را مخفي کنيد که در اين صورت کاربران تحت هيچ عنوان قادر به مشاهده محتويات ان درايو نيستند !

همچنين قادريد تا گزينه هاي مختلف موجود در کنترل پنل را جهت دسترسي کاربران محدود نماييد .

و يا به کاربران امکان تعويض Wallpaper ويندوز و يا Screen Saver ويندوز را ندهيد .

و يا نرم افزار خاصي را انتخاب کنيد و به کاربران امکان استفاده از آن را ندهيد !

و يا گزينه هاي مختلف موجود در Internet Explorer را جهت دسترسي محدود نماييد ( از قبيل مشاهده History) و يا جلوگيري از تغيير در تنظيمات IE

و صدها قابليت ديگر جهت محدوديت سيستم ها که شما را از خرابکاريهاي احتمالي سيستمهاي شبکه محافظت مي نمايد

و يا مثلا فردي که در يک محل کافي نت گيم نت (به صورت ترکيبي دارد ) مي تواند براي سيستم خاصي مثلا نرم افزار Internet explorer و Yahoo messenger را غير فعال کند تا فرد فقط با آن سيستم به خصوص بتواند از قابليت گيم نت استفاده کند و اجازه نداشته باشد به اينترنت وصل شود و يا برعکس .

مانيتورينگ سيستم هاي شبکه : با استفاده از اين قابليت قادريد تا صفحه نمايش سيستمهاي مختلف شبکه را مشاهده نماييد .

کنترل از راه دور يک سيستم : با استفاده از اين قابليت قادريد تا ماوس و کيبورد يک سيتم را به انتخاب خود در دست بگيريد و از سيستم اصلي (سرور) به کنترل آن بپردازيد . منظور اينکه شما با استفاده از ماوس و کيبورد سيستم سرور خود قادريد تا يکي از سيستمهاي شبکه را مديريت کنيد و به اصطلاح با آن سيستم کار کنيد ! (کنترل از راه دور يک سيستم ) در اين صورت شما مي توانيد به صورت لحظه به لحظه نتيجه کار خود را در سيستم سرور مشاهده کنيد . انگار شما در پشت يک سيستم ديگر نشسته ايد و با آن مشغول به کار هستيد !

امکان ارسال پيغام به کاربران شبکه : با استفاده از اين قابليت قادريد تا يک پيغام فارسي و يا انگليسي را به تمامي کاربران شبکه و يا کاربر به خصوصي ارسال نماييد و به او نکته اي را متذکر شويد و يا اينکه موضوعي را به اطلاع او برسانيد .

امکان ارسال يه آدرس اينترنتي به کاربران شبکه : با استفاده از اين قابليت قادريد تا آدرس يک سايت اينترنتي را براي يک کاربر يا تمامي کاربران شبکه ارسال نماييد . (فرض کنيد کاربري از شما آدرس سايت شاهوار دات نت را مي خواهد شما به جاي اينکه اين آدرس را بر روي کاغذ يادداشت کنيد و به او بدهيد و او آن آدرس را تايپ نمايد تا به سايت شاهوار دات نت وارد شود ، کافي است در برنامه آدرس www.shahvar.net را بدهيد و آن را براي سيستم مورد نظر ارسال کنيد ، در همان لحظه يک پنجره اينترنت اکسپولر براي سيستم مقابل باز شده و او را به سايت شاهوار دات نت خواهد برد !

ضمن آنکه از اين قابليت مي توانيد براي تبليغات در کافي نت استفاده کنيد و يک صفحه اينترنتي به خصوص (مثلا سايت اختصاصي خود) را به همه کاربران موجود درکافي نت يا گيم نت خود معرفي کنيد .

مشاهده لحظه به لحظه مدت زمان استفاده شده و هزينه استفاده از يک سيستم در کلاينت ها : هر کاربر قادر است تا در سيستم خود گزارش لحظه به لحظه اي را از مدت زمان استفاده شده ، هزينه اي که مي بايست پرداخت کند و مدت زمان باقي مانده خود (در صورتي که به صورت مدت دار از سيستم استفاده کند) را مشاهده کند .

قيمتهاي جداگانه براي کافي نت و گيم نت : شما در نرم افزار مي توانيد قيمت هاي متفاوتي را براي استفاده هر فرد از کافي نت يا گيم نت در ازاي هر ساعت استفاده ، تعريف کنيد .

گرد کردن اتوماتيک قيمتها : با تعريف مبلغي در قسمت قيمتهاي نرم افزار ، قادريد تا خروجي قيمتها را به صورت گرد شده مشاهده نماييد (و البته کاربران شبکه نيز به صورت گرد شده مشاهده نمايند ) مثلا به جاي نمايش ??? تومان ، عدد ??? را نمايش دهد و هر ?? تومان به ?? تومان قيمت را گردو نمايش دهد . اللته شما قادريد براي گرد کردن مبلغ هر عددي را قرار دهيد ، مثلا مبلغ به صورت ??? تومان ، ??? تومان گرد شود که در اين صورت شما مبلغ را به صورت ??? تومان – ??? تومان – ??? تومان و …. در هنگام کار کرد هر سيستم خواهيد ديد .

ارسال و دريافت فايل : شما قادريد تا با استفاده از اين نرم افزار ، از سيستم هاي شبکه فايلي را در کامپيوتر سرور کپي نماييد و يا از سيستم سرور به سيستمهاي ديگر فايلي را ارسال نماييد .

البته اين کار از طريق خود نرم افزار انجام مي پذيرد و ديگر نيازي به Share کردن فولدرهاي مختلف در شبکه نيست و فقط کافي است با استفاده از اين نرم افزار اقدام به ارسال و دريافت فايل نماييد .

کنترل صدا : همچنين شما قادريد تا کنترل صداي هر سيستم از شبکه را به صورت جداگانه کم و زياد کنيد ، اين قسمت مخصوص مواقعي است که متوجه مي شويد از يکي از هدستهاي سيستم هاي شبکه که کاربري مشغول به کار با آن مي باشد ، صداي زيادي پخش مي شود و آرامش محيط کافي نت يا گيم نت شما را بر هم مي زند ، در اين حالت شما به جاي اينکه به کاربر بگوييد تا صداي موزيک خود را کم کند از سيستم شبکه اقدام به کم کردن صداي سيستم مورد نظر ميکنيد !

قسمت کافه تريا : قسمتي در اين نرم افزار وجود دارد با نام «کافه تريا» که شما اقلام اضافي خود همانند : چيپس ، نوشابه ، قهوه و يا ديسکت خام ، پرينت و ….. را در قسمت کافه تريا همراه با درج قيمت آن وارد مي کنيد . سپس در صورت سفارش يکي از کاربران کافي است کالاي مورد نظر خود را انتخاب نماييد و سپس سيستم کاربر مورد نظر را …. حالا هزينه کالا به مقدار هزينه استفاده شده از سيستم اضافه خواهد گرديد .

همچنين کاربران مي توانند اقلام قسمت کافه تريا را در سيستم خود مشاهده کرده (همراه با قيمت) ، و در صورت نياز از سيستم خودشان سفارش دهند ! در صورت پيغامي مبني بر اينکه کاربر سيستم X ، مي خواهد کالاي Y را سفارش دهد براي مدير کافي نت ارسال مي شود ….

قسمت کلمه هاي بد يا Bad Words : شما در اين قسمت مي توانيد کلمه هايي را در سيستم درج نماييد که در صورت استفاده اين کلمات در سيستم کاربر ، اولا به مدير کافي نت اطلاع داده خواهد شد و همچنين شما قادريد اين امکان را نيز فراهم کنيد که در صورت استفاده چنين کلمه اي در سيستم کاربر ، به فرد مورد نظر به صورت اتوماتيک پيغامي داده شود و يا اينکه به صورت اتواماتيک آن برنامه يا صفحه اينترنتي بسته شود …. با استفاده از اين امکان برنامه مي توانيد در محل کار خود يک فيلـــتريـــنگ داخلي راه اندازي کنيد ….

استفاده از کاربر به صورت مدت زمان مشخص : فرض کنيد کاربري مي خواهد از سيستم در حد زماني مشخص استفاده کند … شما با استفاده از اين نرم افزار قادريد تا يک سيستم را به صورت مدت دار فعال نماييد . منظور اينکه مثلا يک سيستم را تنها براي ?? دقيقه فعال کنيد (به طور مثال) و پس از پايان مدت زمان ارتباط کاربر به طور اتوماتيک قطع شود ! ضمنا شما مي توانيد در تنظيمات نرم افزار پيغامي را نيز تعريف کنيد تا مثلا چند دقيفه مانده به پايان مدت زمان ، به صورت اتوماتيک به کاربر آن پيغام نمايش داده شود و کاربر را از نزيديک شدن به پايان مدت زمان خود آگاه کند .

امکان تعويض سيستم : خيلي ازمواقع پيش مي آيد که مثلا به علت بروز مشکلي در يک سيستم به خصوص مشتري مجبور به تعويض سيستم خود مي باشد ، اين نرم افزار قابليتي را دارد که در صورت بروز چنين مشکلي شما به راحتي مي توانيد سيستم فرد مورد نظر را با يکي از کلاينتهاي آزاد تعويض کنيد ، در اين صورت تمام حساب مشتري تا آن لحظه به سيستم فوق انتقال مي يابد و ديگر نگران نباشيد که چطور زمان استفاده از دو سيستم را با يک مشتري حساب کنيد ….. نرم افزار خود اين کار را انجام ميدهد و پس از انتقال به يک سيستم ديگر تمامي حسابهاي فرد شامل زمان استفاده شده ، مبلغ قابل پرداخت ، اجناس سفارش داده شده و …. را به سيستمي که تعويض کرده ايد منتقل مي کند و سپس ادامه کار وي را از همان سيستم محاسبه خواهد کرد .

مشاهده ميزان دانلود و آپلود هر کلاينت : با استفاده از اين قابليت و براي اولين بار قادريد تا مقدار دانلود و مقدار آپلود هر کاربر را نيز مشاهده کنيد . اين قسمت استفاده فراواني دارد زيرا اکثر کافي نت ها چون از سرويسهاي ADSL استفاده مي کنند و سرويسهاي ADSL به صورت حجمي محاسبه مي شوند لذا شما مي توانيد هزينه اي را به ازاي هر مگابايت دانلود در نظر بگيريد و به جاي اينکه کاربران را فقط محدود به چت کنيد و امکان دانلود را به آنها ندهيد … به صورت برعکس عمل کنيد و در ازاي هر مگابايت ميزان اضافي را از مشتري در يافت کنيد مثلا اگر به ازاي هر مگابايت دانلود فرد تنها مبلغ ?? تومان از وي بگيريد نه تنها ضرر نکرده ايد بلکه سود نيز کرده ايد! کافي است حساب کنيد که هر مگابايت چقدر براي شما هزينه دارد …. پس از محاسبه حتما درخواهيد يافت که اگر به ازاي هر مگابايت تنها ?? تومان از مشتري بگيريد علاوه بر اينکه سود کرده ايد ، مشتري نيز از اين قيمت قطعا راضي خواهد بود و مطمئنا مشتري دائم شما خواهد شد .

ضمنا پس از خروج هر کاربر و پايان استفاده فرد از سيستم و با ورود فرد بعدي ميزان دانلود و آپلود از صفر شروع مي شود و اين ميزان براي هر کاربري که از سيستم استفاده مي کند به صورت اختصاصي و جداگانه خواهد بود .

امکان عضوگيري در کافي نت يا گيم نت : با استفاده از اين قابليت قادريد تا براي مشتريان خود يک نام کاربري و يک کلمه عبور تعريف کنيد تا وي بدون آنکه نيازي به شما براي فعال کردن سيستم وي داشته باشد ، بتواند از سيستمهاي شما استفاده کند . در صورت استفاده از اين قابليت نرم افزار ، مشتري شما پس ازورود به کافي نت يا گيم نت شما ، خود پشت سيستم دلخواه خود نشسته و با وارد کردن نام کاربري و کلمه عبور خود وارد سيستم شده و از سيستم استفاده مي کند وهنگام خروج نيز در سيستم خود دکمه خروج را زده و از حساب خود خارج مي شود . در اين صورت ديگر نيازي به حضور مديريت کافي نت يا گيم نت در محل کار نمي باشد !

ضمنا اعضا به ?دسته کلي تقسيم مي شوند :

اعضاي شارژي : که در اين صورت فرد ابتدا مي بايست مبلغي رابه شما بپردازد و شما طبق مبلغي که وي پرداخت نموده است مدت زماني را براي او شارژکنيد که البته مي توانيد براي کساني که اول پول پرداخت مي کنند تخفيف قائل شويد و مدت زماني را به عنوان هديه به آنان پرداخت نماييد .

اعضاي معمولي : اين اعضا همانند مشتريان ثابت در انتهاي کار خود پول خود را پرداخت مي کنند و فقط از قابليت داشتن User و Password اختصاصي و آمار گيري آن بهره مند هستند

جمع آوري اطلاعات اعضا : پس از عضويت فردي در محل کار شما ، قادريد در برنامه براي هر فرد اطلاعات تکميلي را وارد و از ان نگهداري کنيد . از قبيل : آدرس و تلفن فرد ، موبايل ، فکس آدرس اينترنتي و آدرس ايميل و همچنين عکس فرد .

قيمتهاي مختلف براي اعضا : شما مي توانيد براي اعضاي کافي نت يا گيم نت خود ، تخفيف نيز قائل شويد و يا براي هر عضو قيمت جداگانه اي را تعريف کنيد و يا اينکه عضوي با شارژ مجاني داشته باشيد که در اين صورت هزينه اي براي او محاسبه نخواهد شد .

اطلاعات جانبي ، در مورد اعضا : شما قادريد تا هر موقع که خواستيد اطلاعات جامع و کاملي را براي هر عضو از نرم افزار درخواست نماييد و آن را به مشتري بدهيد و يا اينکه خودتان از آن مطلع شويد . اطلاعاتي را که قادريد تا استخراج کنيد شامل گزينه هاي زير مي شوند :

کل مدت زمان استفاده شده عضو : که مي توانيد مدت زماني را که فرد از مدتي که عضو شده است را به صورت کلي مشاهده نماييد که البته با داشتن اين اطلاعات قادريد تا کل هزينه خرج شده توسط آن عضو را در کافي نت و يا گيم نت خود بدست آوريد !

ميزان کل اطلاعات رد و بدل شده عضو : شما قادريد تا ببينيد هر عضو در طول مدت زمان استفاده خود (از زماني که عضو شده است) چه مقدار از اينترنت اطلاعات استخراج کرده و چه مقدار اطلاعات ارسال کرده است (بر حسب بايت)

زمانهاي ورود و خروج عضو : همچنين شما مي توانيد ببينيد هر عضو چه روزهايي و در چه ساعتي و در پشت کدام سيستم مشغول به کار بوده است . همچنين فرد چه ميزان از سيستم استفاده کرده است و شما چقدر از او دريافت کرده ايد .

تعريف اپراتورها : معمولا کافي نت ها و گيم نت ها به دليل ساعات کاري خاص مجبور به استفاده از منشي و يا همکار ديگري براي ، مديريت محل کار خود هستند .

شما در اين نرم افزار قادريد با تعريف اپراتورهاي مختلف و Userو Passwordهاي جداگانه براي هر اپراتور : اولا مطلع شويد که هر اپراتور در چه ساعتي در محل کار شما حضور داشته و يا خارج شده است و همچنين کليه مبالغي که از مشتريان توسط يک اپراتور خاص گرفته شده است را مشاهده نماييد و آن مطابقت دهيد با مبلغ واقعي استفاده از سيستم ! در اين صورت در صورت گرفتن هزينه اي بيشتر يا کمتر از مبلغ واقعي توسط يک اپراتور ، شما به راحتي اين موضوع را مي فهميد .

همچنين شما مي توانيد بفهميد که در طول يک دوره زماني خاص ، (مثلا يک روز ، يک ماه و يا بازه زماني مشخص ) هر اپراتور چقدر از مشتريان شما دريافت کرده است

سطح دسترسي اپراتورها : در صورتي که از اپراتورهاي مختلف استفاده کنيد مطمئنا اين فکر به ذهن شما خطور خواهد کرد که در اين صورت هر اپراتور نيز مي تواند به تمام قسمت هاي برنامه دسترسي داشته باشد و ….. عجله نکنيد ! اين نرم افزار فکر اينجاي قضيه را هم کرده است . شما مي توانيد براي هر اپراتور دسترسي مختلفي را تعريف کنيد .

مثلا يک اپراتور نتواند از قابليت مونيتورينگ و يا کنترل از راه دور استفاده نمايد و يا ، يک اپراتور نتواند تغييري در قيمتها دهد و يا يکي از اپراتورها نتواند جدول معاملات و دريافتي هاي شما را مشاهده کند و ….

قسمت تايمر : تمامي امکانات بالا وقتي کار عمل مي کنند که نرم افزار در تمامي سيستمها نصب شده باشند (هم سيستم سرور هم ديگر کلاينتها) ولي اگر به طور مثال بر روي چند سيستم خود هنوز اين فرصت را پيدا نکرده ايد که اين نرم افزار را نصب کنيد و يا اينکه فردي به کافي نت و يا گيم نت شما مراجعه مي کند و قصد دارد با سيستم شخصي خود به اينترنت وصل شود و شما چون نرم افزار را بر روي آن سيستم نصب نکرده ايد مجبوريد تا به صورت دستي زمان وي را محاسبه و هزينه فرد را محاسبه کنيد …. ولي نرم افزار فکر اينجاي کار را هم کرده است .

در نرم افزار قسمتي به ناتم تايمر وجود دارد که همانند کرنومتر عمل مي کند ، فقط کافي است بهاي هر ساعت استفاده را بدهيد و دکمه شروع را بزنيد ، نرم افزار خود هزينه استفاده را بر حسب قيمتي که وارد کرده ايد محاسبه مي کند .

صف کاربران : اگر تمامي سيستم هاي شما مشغول باشد و سيستم آزاد نداشته باشيد و چندين مشتري به شما مراجعه کنند و قصد داشته باشند تا خالي شدن يکي از سيستمها منتظر بمانند ، شما مي توانيد از اين قسمت استفاده کنيد ، کافي است نام هر فرد را وارد کنيد . نرم افزار خود معين مي کند که کدام مشتري زودتر مراجعه کرده است و بيشتر منتظر مانده است و شما لازم نيست حواستان باشد که کدام مشتري بيشتر انتظار کشيده است .

قسمت ميانبرها : خيلي ها علاقه ندارند تا محيط دسکتاپ خود را شلوغ کنند و ميانبر نرم افزارهاي خود را بر روي دسکتاپ قرار دهند ، در عين حالي اينکه نيازي زيادي به نرم افزارهاي فوق دارند . در اين نرم افزار قسمتي براي ميانبرهاي مختلف وجود دارد که شما مي توانيد تعداد نامحدودي از نرم افزارهايي را که بيشتر از آنها استفاده مي کنيد (همانند Word- photoshop- Yahoo messenger – jetaudio- …… ) را در اين قسمت قرار دهيد و بدون اينکه محيط دسکتاپ خود را شلوغ کرده باشيد در نرم افزار ميانبر نرم افزارهاي مختلف خود را داشته باشيد ، ضمن آنکه همانطور که قبلا توضيح داده شد ، قادريد اين بخش را براي ديگر اپراتورها محدود کنيد و مثلا يک اپراتور خاص نتواند ميانبرهاي شما را ببيند !

ساخت بليط يا کارت : شما قادريد تا با استفاده اين نرم افزار به تعداد نامحدود Username و Password توليد کنيد . توجه داشته باشيد که Username ها و Password ها به صورت رندوم ساخته مي شوند و شما مي توانيد تعداد حروف ان را مشخص کنيد که شامل چند کاراکتر باشد و ابتدا با چه حروفي ساخته شوند . (دقيقا مثل کارتهاي اينترنت شرکتهاي مختلف) .

فقط کافي است وارد اين قسمت از نرم افزار شده و پس از تعيين مقدار بليطي که مي بايست ساخته شود و تعداد حروفي که با آن شروع شود و همچنين تعيين تاريخ انقضاي بليط و همچنين زماني که براي استفاده در نظر گرفته ايد . بليط ها را در کمتر از ? ثانيه توليد کنيد و نسخه پرينت شده آن را از پرينتر خود دريافت کنيد .

شما مي توانيد اين بليط ها را به فروش برسانيد و يا اينکه به عنوان جايزه به مشتريان خود بدهيد !

چاپ فاکتور : نرم افزار قادر است تا براي هر مشتري يک فاکتور نيز چاپ نمايد و او را از مدت زمان استفاده شده در محل کار شما و هزينه اي که پرداخت نموده است مطلع کند .

قابليتهاي بيشمار ديگري نيز در برنامه وجود دارد که پيشنهاد مي کنيم خود شما پس از خريد اين نرم افزار از آنها استفاده کنيد

****************************

» حاوي ? سي دي

»قيمت: 40000 تومان – چهل هزار تومان

»قيمت فروش ويژه: 8000 تومان – هشت هزار تومان

نرم افزار مديريت کافي نت و گيم نت کاملا فارسي!

+ترفندها و افزايش سرعت
+ابزارهاي مورد نياز مانند ياهو اينترنت اکسپلورر و...




قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد کاملترين نرم افزار مديريت کافي نت و گيم نت روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد کاملترين نرم افزار مديريت کافي نت و گيم نت




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار,نرم افزار ها,دانلود رايگان نرم افزار,دانلود نرم افزار گرافيک علي بزرگ,بانک نرم افزارهاي مورد نياز مشاغل,نرم افزار مديريت دانلود,مطالب ابر خريد مديريت سيستم هاي کافي نت,دانلود نرم افزار مديريت کافي نت گيم نت,خريد اينترنتي مديريت کافي نت گيم نت,نرم افزار كافي نت,نرم افزار مديريت کافي نت گيم نت,فروش کافي نت کارت صدا,فروش کافي نت هفتاد ده,فروش کافي نت ايران تجارت,فروش كافي نت تبريز,کافي نت فروشگاه صبا رايانه,مشاوره خريد سيستم براي گيم نت,خريد سيستم براي اندازي گيم نت,خريد سيستم براي گيم نت تا,هزينه سيستم هاي گيم نت,مشورت براي خريد کامپيوتر براي گيم نت,فروشگاه اينترنتي گيم نت دلتا,فروش گيم نت,گيم نت,خريد سيستم براي گيم نت تا تومان,خريد گيم نت,سهام فروش گيم نت,خريد گيم نت سايت پيام سرا,خريد گيم نت درج آگهي رايگان پيام سرا,کاهش هزينه ساخت گيم نت,سيستم براي گيم نت, فروشگاه,,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی