خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

Office 2010 Professional


Office 2010 Professional


شايان ذکر است آفيس 2010 در قالب‌هاي مختلف عرضه شده است که اين فروشگاه کاملترين نسخه Office 2010 يعني Professional Plus را ارائه مي‌کند!

تفاوت اصلي نسخه‌هاي Office 2010 را ميتوانيد در تصوير زير مشاهده کنيد :




Visio 2011
+
Project 2011
+
Office 2010 Professional Plus Final 32-Bit
+
Office 2010 Professional Plus Final 64-Bit
-----------------------------------
Microsoft Word 2010

Microsoft Excel 2010

Microsoft PowerPoint 2010

Microsoft OneNote 2010

Microsoft Outlook 2010

Microsoft Publisher 2010

Microsoft Access 2010

Microsoft Communicator

Microsoft InfoPath 2010

Microsoft SharePoint Workspace 2010


مايکروسافت آفيس يک مجموعه? سودمند برنامه‌هاي خلق شده يا خريداري شده به وسيله مايکروسافت و توسعه يافته براي ويندوز و سيستم عامل کامپيوتر Mac OS و Mac OS X اپل است. در حال حاضر جديدترين ويرايش از بسته نرم‌افزاري آفيس نسخه 12 (2007) مي باشد. همچنين به گفته مايکروسافت بعد از نسخه 12 (به دليل نحس بودن عدد 13) نسخه 14 منتشر خواهد شد.

اولين نسخه? آفيس را در ???? روي مکينتاش ارايه شد، با يک نسخه براي ويندوز در ????. در ابتدا يک دوره بازاريابي به همراه يک مجموعه از کاربردها که سابقاً به بازار فرستاده‌ شده بود به طور جداگانه فروخت شد. عامل اصلي جذب مشتري اين بود که در حال خريدن بسته هر يک از نيازهاي شخصي در آن وجود داشت که به طور اساسي ارزان‌تر از خريدن خودشان به تنهايي بود.

نسخه اول آفيس شامل Microsoft Word، Microsoft Excel و Microsoft PowerPoint بود. به طور اضافي، يک نسخه حرفه‌اي از آفيس شامل Microsoft Access و Schedule Plus را در برداشت. در طي سال‌ها کاربردهاي آفيس توسعه بيشتري يافت، و اساسا از نظر فني به يکديگر نزديکتر شدند. اشتراک خصوصياتي نظير يک بررسي‌کننده? املا کلمات، يکپارچگي اطلاعات OLE و...

برنامه‌هاي رايج آفيس

اين برنامه‌ها دربرگيرنده‌ ويرايش‌هاي آفيس ???? مايکروسافت است، به استثناي Microsoft Office Basic Edition 2003. Microsoft Office Basic Edition فقط شامل Word، Excel و Outlook است.

ورد

مايکروسافت ورد يک برنامه? واژه پرداز قدرتمند در آفيس است. همچنين اين برنامه براي کاربران ويندوز و مکينتاش در دسترس است.

--217.219.45.221 ‏?? ژوئن ????، ساعت ??:?? (UTC)اينجا متن قالب‌بندي‌نشده وارد شود==== تايپ فارسي اعداد در ورد 2007 ==== چون به سبک منوهاي آفيس 2003 عادت کرده ايم و ضمناً منوهاي آفيس 2007 کمي بدقلق است؛ يافتن راهي براي تايپ اعداد فارسي در ورد 2007 دشوار است. اعداد انگليسي وسط متن‌هاي فارسي شکل ناخوشايندي دارد. راه حل قضيه بسيار ساده است: روي دکمه گرد گوشه بالا، سمت چپ برنامه کليک کنيد. منويي باز مي شود. در پايين منو روي دکمه ( Word Options )کليک کنيد. سپس به تب Advanced مي رويد در بخش Numeral در گزينه بالايي Context را انتخاب کنيد و با Ok تغييرات را تاييد کنيد.

اکسل

مايکروسافت اکسل جز برنامه‌هاي صفحه گسترده است. اکسل در ابتدا رقيب سرسختي براي Lotus 1-2-3 بود، اما نهايتاً اکسل بيشتر فروخت و اکسل يک برنامه استاندارد و رايج در زمينه علوم محاسباتي شد. همچنين اين برنامه براي کاربران ويندوز و مکينتاش در دسترس است.

اوت لوک

مايکروسافت آوت لوک يک نرم‌افزار براي مديريت اطلاعات شخصي و ارتباط به وسيله E-Mail بوده و جايگزيني براي Windows Messaging، Microsoft Mail و Schedule+ است که اولين نسخه آن در آفيس در سال ???? منتشر شد. اين برنامه شامل e-mail client، calendar، task manager و address book است.

پاورپوينت

مايکروسافت پاورپوينت يک برنامه نمايشي محبوب است، براي ويندوز و مکينتاش. و براي نمايش سلايد‌ها (slideshows). ترکيبي است از متن، تصاوير، فيلم‌ها و ديگر موضوعات. که مي‌توان به وسيله مانيتور، پروژکتور و...نمايش داد. در ويندوز موبايل ???? (Magneto)اين نسخه از پاورپويت وجود دارد.






قيمت: 4000 تومان
لطفاً براي خريد Office 2010 Professional روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد Office 2010 Professional




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی