خريد اينترنتي نسخه جديد نرم افزار قدرتمند معماري(AutoCAD Civil 3D 2011 32&64bit) اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نسخه جديد نرم افزار قدرتمند معماري(AutoCAD Civil 3D 2011 32&64bit) اورجينال


نسخه جديد نرم افزار قدرتمند معماري(AutoCAD Civil 3D 2011 32&64bit) اورجينال


نسخه جديد نرم افزار قدرتمند معماري(AutoCAD Civil 3D 2011 32&64bit)

نسخه جديد نرم افزار قدرتمند AutoCAD Civil 3D 2011 مجهز به پيشرفته ترين امکانات و بالاترين سرعت مي باشد. اين برنامه قادر است پروژه هاي بسيار عظيم معماري، طراحي و تحقيقاتي را پشتيباني کند و در کمترين زمان بهترين و سريعترين بازخورد را ارائه دهد. پلتفورم جديد اتوکد امکان نمايش سريع اجسام بزرگ مانند ابرهاي نقطه ايي و سطوح را فراهم نموده، و از قابليت سوئيچينگ بين محل مخصوص نمايش پروژه پشتيباني مي کند.

کليه قابليتها و مزاياي Subscription Advantage Pack که در نسخه ي 2010 اين برنامه ارائه شد، در ويرايش جديد اتوکد 2011 نيز معرفي شده است. اين امکان بمنظور کمک به شما در زمينه ي ايجاد سطوح سه بعدي معماري کاملاً بهبود يافته است. قابليت Add Points To Surface به شما اين امکان را مي دهد تا نقاط را از ابر نقطه اي براي اضافه کردن به سطح جديد و يا سطح موجود استخراج کنيد. شما مي توانيد کل ابر نقطه را استفاده کنيد و يا برخي از نقاط آنرا انتخاب کنيد. قابليت برش سطوح، توانايي رفع مشکلات منحني ها و امکان ايجاد يک سطح از داده هاي GIS همگي از ويژگيهاي نسخه 2011 اين برنامه محسوب مي شود.

شما ميتوانيد مسير سطح يا نيمرخ يک طرح را از مجموعه ايي از نقاط يا عناصر اتوکد در فايل طراحي ايجاد کنيد. اين عملکرد باتوجه به بهترين گزينه هاي موجود که قابل استفاده مي باشند بهبود يافته است، شما مي توانيد هنگامي که مسيرها و پروفايل ها را صفحه آرايي مي کنيد از اين امکان استفاده کنيد، و روشي که بيشتر نقشه برداران با آن آشنا هستند را ارائه مي دهد. شما مي توانيد جاده ها را در بخش هاي منحني بر اساس قوانين محلي پهن و عريض کنيد. اين ويژگي جديد تنظيمات دو نقطه خميدگي را در اين مکان ها به منظور نشان دادن ميزان انحراف نشان مي دهد.

همچنين مي توانيد از تنظيمات دو نقطه خميده در مسير براي کمک به ايجاد يک مدل دقيق تر از سطح جاده استفاده کنيد. همچنين، در زمينه معرفي انتقالات متعادل در بخش هاي منحني انعطاف پذيري بيشتري داريد. نقل و انتقالات خطي وs شکل در منحني ها مناسب است و بر روي هر زير مجموعه ي هم ترازي کارخواهد کرد. اين ويژگي نيز، يکي ديگر از امکانات و قابليتهاي ارزنده ايست که براي اولين بار در بخش 2010 Subscription Advantage Pack ارائه شده است: توانايي ايجاد نقطه ي تقاطع خط عمودي در خط متقاطع دو نيمرخ مماس. اين امر معناي دقيق تري از ايجاد نيمرخ طرح را ارائه مي د هد.

ابزار طراحي دايره ايي در اين نسخه گنجانده شده، که شامل دستوراتي ست که امکان ايجاد ، ويرايش و حذف ميدان ها را به آساني مي دهد. همانند تمام بخش هاي ديگر طراحي خيابان ها، شما مي توانيد از فايلهاي استاندارد طراحي براي آزمون هندسه ميدان در برابر شرايط جغرافيايي و يا استانداردهاي سازماني استفاده کنيد .شما همچنين مي توانيد اطلاعات بيشتري براي نشانه گذاري هاي جاده ها و علائم واقع در ميدان به طرح خود اضافه کنيد. با اين حال، بين يک تقاطع، که يک آبجکت است، و ميداني که با ويزارد ميدان ساخته شده است تفاوت وجود دارد. ميداني که با استفاده از فرمان Create Roundabout ساخته شده، تنها شکلي از نمايش دو بعدي ميدان بشمار مي رود.

دراين برنامه فرمان جديد Superelevation Editor گنجانده شده که جايگزين زبانه ي Superelevation در بخش Alignmenet Properties شده است. اين فرمان ترکيبي از ويزارد و اديتور است. اين ويزارد محاسبات درجه ارتفاع را برعهده دارد و آيتم هاي جديدي مانند امکان حل موقعيتها و مکانهاي همپوش را به کاربران ارائه مي دهد. ويرايشگر جديد جدولي اين برنامه به شما امکان ويرايش اطلاعات ارتفاع را پس از ساخت مي دهد. اطلاعات ارتفاع نيز مي تواند از هر فايل CSV و يا فايل XML وارد شود، و انعطاف پذيري بيشتري ارائه دهد.

در اين نسخه همچنين فرمان جديد Superelevation View معرفي شده که با اجراي اين فرمان ارتفاع سطح قابل مشاهده مي باشد. در اين بخش آيتم هايي ارائه شده که مي توانيد براي ويرايش گرافيکي موقعيتهاي انتقالي ارتفاع و اندازه ارتفاع از آن استفاده کنيد. شما به آساني مي توانيد از آيتم هاي جايگزين براي ويرايش طرح در ويرايشگر جدولي استفاده کنيد. Superelevation views در مجموعه ي Toolspace قرار دارد که ، امکان مديريت آنها را آسان مي کند.

مشخصه جديد تنظيم Corridor Frequency قابليت افزودن تمام نقاط هندسي آبجکتهاي افست هدف و تنظيمات خط اصلي آفست را در بخش تعريف دالان بطور خودکار دارا مي باشد.
ويژگي هاي بخش visualization که براي اولين بار در بخش Subscription Advantage Pack نسخه ي 2010 مشاهده کرديد همچنان در نسخه جديد اين برنامه نيز گنجانده شده است. با کمک اين ويژگي ها مي توانيد با استفاده از فرمان Drive و بررسي طرح به صورت بصري مدل سه بعدي آنرا شبيه سازي کنيد. شما مي توانيد ابعاد مختلف را براي کمک به شناسايي ملاحظات بالقوه طرح تنظيم کنيد.

ابزارهاي Line of Sight اين امکان را به شما مي دهد تا از راه دور براي تجزيه و تحليل در مناطق پر خطر فاصله ديد را بررسي کنيد. فرمان Sight Distance Along Corridor به شما اين اجازه را مي دهد تا کمترين فاصله ديد رد شده و در حال توقف مورد نياز را از راه دور بررسي کنيد. اين فرمان اطلاعات را به صورت عمودي و افقي به شکلي دقيق ارائه مي دهد. فرمان Zone of Visual Influence نيز به شما اين امکان را مي دهد تا تجزيه و تحليل 360 درجه حول يک نقطه را انجام دهيد.

در اين نسخه فرمان جديد ديگري به نام Create Section Sheets افزوده شده است. با کمک ابزار جديد و قابليتهاي منحصر به فرد اين برنامه قادر خواهيد بود آبجکتهاي خطي طرح ريزي کنيد و با اجراي يک عمليات آنرا به بخش هاي متقاطع بلوکه کنيد.
در اين برنامه امکانات متعددي افزوده شده که ميزان انعطاف پذيري طرح هاي شما را به مراتب افزايش مي دهد. با استفاده از آيتم هاي ويرايش طرح قادر خواهيد بود عناصري را از اشکال حذف کنيد، آيتم هايي را اضافه کنيد وحتي ترتيب قرارگرفتن رئوس را تغيير دهيد.

اين نرم افزار بهترين و کارآمدترين ابزار براي طراحي، تجريه و تحليل و مستندسازي پروژه هاي مهندسي عمران محسوب مي شود و مجهز به قدرتمندترين ابزارها براي پياده سازي پروژه هاي طراحي، تحقيقاتي، محاسباتي معماري مي باشد. قابليت ساخت ماکت هاي معماري حرفه ايي، پروژه هاي عمراني و ترسيم نقشه از مزاياي ديگر اين برنامه مي باشد.

نرم افزار Civil 3D 2011 شما را قادر به ارائه باکيفيت ترين و عالي ترين نقشه هاي شهري، توسعه زمين، و ارائه ي پروژه هاي مهندسي محيط زيست با سرعت باورنکردني مي کند. ابزارهاي داخلي اين نرم افزار از عملياتهاي مدل سازي اطلاعات ساختماني (BIM)پشتيباني مي کند و مدت زمان لازم براي طراحي، تجزيه و تحليل و پياده سازي تغييرات را بطور موثري کاهش مي دهد. در نتيجه شما مي توانيد هر آنچه که موردنياز شماست را ارزيابي کرده واجراي پروژه هاي عمراني خود را بهينه سازي کنيد. اين نرم افزار جهت کمک به طراحي و نقشه برداري ساخته شده و داراي ابزارهاي حرفه ايي پيشرفته با ارائه ي سريعترين بازخورد مي باشد.

شامل 2عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 4000 تومان
لطفاً براي خريد نسخه جديد نرم افزار قدرتمند معماري(AutoCAD Civil 3D 2011 32&64bit) اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نسخه جديد نرم افزار قدرتمند معماري(AutoCAD Civil 3D 2011 32&64bit) اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی