خريد پستي قدرتمند ترين نرم افزار معماري(AutoCAD Architecture 2011- 32 & 64 Bit)اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

قدرتمند ترين نرم افزار معماري(AutoCAD Architecture 2011- 32 & 64 Bit)اورجينال


قدرتمند ترين نرم افزار معماري(AutoCAD Architecture 2011- 32 & 64 Bit)اورجينال


قدرتمند ترين نرم افزار معماري(AutoCAD Architecture 2011- 32 & 64 Bit)

قابليتهاي نرم افزارAutoCAD Architecture 2011

رابط کاربري
به آن عده از کاربراني که از رابط کاربري نسخه ي قبلي اتوکد راضي بودند مژده مي دهيم که رابط کاربري نسخه 2011 اين برنامه بدون هيچگونه تغييرات اساسي طراحي شده است. البته برخي از نوارها، پنل ها و ابزارهاي آن بمنظور پشتيباني از امکانات جديد اضافه شده به برنامه، اضافه کردن ابزارهاي ويرايش به زبانه هاي نوار طبق درخواست کاربران و غيره تغيير کرده است، وليکن تنظيمات اوليه ي آن طبق نسخه ي 2010 برنامه به قوت خود باقيست. نوار ابزارها و "منوهاي pull-down" که مي توانند توسط تيک کردن اشاره گرموس بر روي عنوان آن باز شوند، در فايلهاي out-of-the- box CUIX ( درصورت نصب Express Tools، به جاي Express Tools pulldown) بازيابي نمي شوند.

يکي از امکانات خوب اضافه شده به برنامه View Cube است که در حال حاضر در 2D Wireframe قابل دسترس مي باشد. يکي از بازخوردهاي اين مشخصه، اين است که در حال حاضر شبکه ي 2D Wireframe مانند شبکه هاي موجود در سبک هاي بصري ديگر بشمار مي رود يعني به جاي نقطه هاي قديمي، مبتني بر شبکه ايي از خطوط است. البته به نظر برخي کاربران پشتيباني از شبکه تا حدودي آزاردهنده است، اما وجود مشخصه ي View Cube در2D Wireframe قابل تحسين است.

يکي از آيتم هاي جديد رابط کاربري برنامه "نوار هدايت" يا Navigation Bar، "پالت کوچک شناور" است، که امکان دسترسي سريع به فرمان هايي مانند چرخش و بزرگ نمايي نقشه را در يک چشم برهم زدن فراهم مي نمايد. شما مي توانيد در حين کار اين قابليت را فعال يا غيرفعال کنيد.

در اين نسخه يک تغيير جزئي ديگري نيز ديده مي شود که به گزينه هاي نشان دادن نوار ribbon مربوط مي شود. شما در اين ويرايش مي توانيد با کمک "دگمه هاي پنل" اندازه نوار را کوچک کنيد. اين ويژگي به قابليت کوچک کردن عناوين پنل که در نسخه ي قبلي وجود دارد، کاملاً شبيه است، اما يک آيکون گرافيکي همراه با عنوان پنل ارائه مي دهد. همچنين يک "منوي کشويي" يا منويي که در زيرعنوان منوي ديگر در حالت انتخاب ظاهر مي شود، به کليد cycle موجود در سمت راست اسامي زبانه هاي نوار، اضافه شده است که اين امکان را به شما مي دهد تا به جاي اينکه بدنبال گزينه ي دلخواه خود بگرديد، مستقيماً حالت نمايش نوار را انتخاب کنيد.

امکان پاکسازي ديوار يا Wall Cleanup
بهبوديهاي Wall cleanup که در دو نسخه ي گذشته معرفي شد، در حال حاضر در ويرايش 2011 اين برنامه کامل شده است. درحاليکه عمليات ويرايش پاکسازي ديوار به صورت in-place يا "در جاي خود" انجام مي گيرد، امکان دسترسي به Fillet و ابزارهاي Chamfer جهت کمک به ايجاد شرايط پاکسازي ديوار وجود دارد. ( اين مشخصه قبلاً به قابليت Wall Endcap - ويرايش در محل اضافه شده بود.)

هنگام استفاده از قابليت in-place-editing، آيتم Add/Remove Vertex پيش نمايش پويايي از نتيجه ي کار نشان مي دهد که براي اين کار بايد بر روي حالت فعلي مکان نما کليک کنيد. اگر عمليات پاکسازي ديوار را از يک تصوير ايزومتريک ويرايش کنيد، ارتفاع پاکسازي به صورت پويا نمايش داده مي شود.

فرمانهاي پاکسازي L و T ، با يک فرمان جديد "پاکسازي هوشمند" يا intelligent cleanup ادغام شده اند. شما مي توانيد فرمان پاکسازي هوشمند را در بيشتر روشهاي مشابه بکار رفته در دستورات قبلي پاکسازي L و T استفاده کنيد يا، اگر تعداد زيادي ديوارهاي کشيده شده و ضعيف داريد، مي توانيد همه ي آنها را انتخاب کنيد و عمليات "پاکسازي هوشمند" را اجرا کنيد. شما مي توانيد در صورت لزوم شعاع پاکسازي را تنظيم کنيد . اين برنامه در اين زمينه بهترين عملکرد را ارائه مي دهد.

محدوديت ها
در حال حاضر تعداد محدودي از آبجکت هاي اين برنامه که در نسخه ي 2010 آن اضافه شده، نيز بکار برده مي شود. شما مي توانيد اين محدوديتها را براي ترسيم ديوارها، Column Grides، Columns، Beams ،Curtain Walls ، Multi-View Blocks و Mass Elements اعمال کنيد. به طور مثال، يک ديوار مي تواند به يک خط شبکه ايي محدود شود، به طوري که هميشه فاصله ي ثابتي را از خط شبکه ايي، يا ديوار حفظ کند، مانند ديوارهاي مقابل يک راهرو، که مي تواند به حفظ فاصله ي ثابت مجزا محدود گردد.

اصلاحات
اين بخش از برنامه با هدف ايجاد نوآوري و اصلاح پروژه هاي انجام شده با اتوکد ارائه شده که فرايند اصلاح پروژه هاي قبلي مهندسين را آسانتر مي کند. باتوجه به اينکه فرصت بررسي اين ويژگي تحت شرايط واقعي براي برخي کاربران فراهم نشده است، اما به نظر مي رسد ارزش پيگيري را داشته باشد. اين قابليت امکان استفاده از سيستم نمايش AutoCAD Architecture، لايه ها و قابليت مشاهده آبجکت ها، استفاده از قوانين و تنظيمات سفارشي را فراهم نموده، و به کاربر اجازه مي دهد آبجکتهاي جديد، فعلي و تخريبي را جابجا کنند.

براي کساني که از لايه بندي US National CAD Standard استفاده مي کنند، به نظر مي رسد اين مشخصه بهترين کارايي را دارد البته درصورتي که لايه هاي "کار جديد" ويژگي يک فيلد وضعيت ( "- N") را نداشته باشند.
آيتم هاي تخريب به آساني از طريق "جدول زمانبندي شده" توسط تنظيم ويژگي جديد اضافه شده به "جدول زمانبندي" در زبانه Design پالت Properties مستثني مي شوند.

امکانات Enhanced Custom Grid
اين مشخصه به شما اجازه مي دهد تا شبکه هاي ستوني را در جايي که حداقل يک خط ستون تمام مسير اطراف کل ساختمان را امتداد نمي دهد، ايجاد کند، بطوري که يک آبجکت واحد مي تواند tagهاي حباب ستوني را که در يک لحظه اضافه شده را داشته باشد و از سطوح اوليه و ثانويه ي شماره گذاري خط ستون (بطور مثال: 1,1, 1.3, 1.5, 2, 3, 4, 4.2, 4.7, 4.9, 5) پشتيباني مي کند. بنابراين اين مشخصه بايد نياز به تبديل linework را کاهش دهد و وجود tag در هر خط ستون از يک شبکه linework-converting مجزا، رضايت کاربران را فراهم نمايد.

امکانات Custom Column
اين ابزار سريعترين شيوه را جهت تبديل اشکال بسته ( مانند شکل هاي چندوجهي بسته، بيضي يا دايره) به يک شکل عنصر سازه ايي، سبک عنصر سازه ايي و عضو يک نمونه از اين سبک در چند مرحله ي ساده ارائه مي دهد. در صورتي که شما به گرافيک هاي مجزا براي ارائه ي جزئيات کم، متوسط و زياد با استفاده از فرمان MemberShape نيازي نداريد، اين قابليت، عالي ترين روش براي ساخت شکل يک ستون بشمار مي رود که توسط امکانات Structural Member Catalog يا Structural Member Wizard قابل دسترس نمي باشد.

جانمايي دهانه ها در ديوارها
در اين برنامه جاي دهانه هاي ديوار مانند جاي درب، مونتاژ در و پنجره، پنجره ها و دهانه ها ارتقاء يافته است. شما ميتوانيد چندين آبجکت، حتي آبجکتهاي فاصله دار را بطور مساوي در يک جا قرار دهيد، همچنين کرانه هاي فاصله، علاوه بر ديوارهاي متقاطع در حال حاضر در خطوط شبکه قرار دارند. يکي از بازخوردهاي ارائه ي چنين امکاني، اين است که Center و Offset به جاي اينکه در يک حالت ترکيبي Center/Offser باشند در دو موقعيت مجزا قرار دارند.

ساير امکانات:
جانمايي عنصر سازه ايي
مديريت طراحي و امکان استفاده از ويندوز اکسپلورر
امکانات IFC
راهنماي برنامه تحت شبکه

بهبوديهاي نسخه جديد Architecture AutoCAD :
Selection Cycling
Polyline Grip Editing
Transparency
Hatching
و ساير موارد
شامل 2عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 8000 تومان
لطفاً براي خريد قدرتمند ترين نرم افزار معماري(AutoCAD Architecture 2011- 32 & 64 Bit)اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد قدرتمند ترين نرم افزار معماري(AutoCAD Architecture 2011- 32 & 64 Bit)اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی