فروش آخرين نسخه نرم افزار مهندسي با قابليتهاي جديد(ArchiCAD14)اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آخرين نسخه نرم افزار مهندسي با قابليتهاي جديد(ArchiCAD14)اورجينال


آخرين نسخه نرم افزار مهندسي با قابليتهاي جديد(ArchiCAD14)اورجينال


پس از انتشار نرم افزار ArchiCAD 13 و موفقيت آن در ساخت و توليد پروژه هاي ساختماني و مهندسي، نسخه جديد اين نرم افزار با قابليتها و امکانات جديد منتشر گرديد. تکنولوژي جديد اين برنامه به مديران اين امکان را مي دهد، اعضاء تيم پروژه با استفاده از نرم افزار ArchiCAD به روش بسيار ساده و بدون اتلاف وقت در پروژه هاي نمونه سازي شده ي خود بصورت همزمان با يکديگر همکاري کنند. با اين حال عملکرد همکاري الگو محور در بين اعضاء گروه مهندسي نيز در اين برنامه يکي از قابليتهاي بي نظير آن محسوب مي شود.

نسخه هاي مختلف اين برنامه شامل فهرست عظيمي از خلاقيتهاي قابل ملاحظه است که براي پروژه هاي ساختماني و معماري بسيار ارزشمند است، قابليتهايي مانند راهنماي آموزش تعاملي Interactive Training Guide و مدلسازي ساده تر اشکال پيچيده در ArchiCAD 10، امکانات جذاب Virtual Trace با قابليت شبيه سازي ترسيم فيزيکي محتواي متن در ArchiCAD 11، پشتيباني از چندپردازنده و قابليت ساخت اسناد سه بعدي در ArchiCAD 12 بعلاوه افزونه هاي جديد اين برنامه از قبيل Virtual Building Explorer، MPE Modeler و EcoDesigner. هم اکنون نسخه جديد ArchiCAD به قابليتهاي جديدتر و امکانات توسعه يافته تري مجهز شده است.

ضمن اينکه توانايي همکاري و مشارکت با ساير اعضاء و همچنين توسعه قابليت توليد در اين مجموعه، بهبود يافته است. اين نرم افزار، برنامه هاي بسيار قدرتمند با قابليت هاي جديد جهت طراحي و پياده سازي محيط هاي سه بعدي را ارائه مي کند و فراهم کننده مدل هاي حرفه اي مجازي جهت مهندسين عمران و معماري است. کاربران با کمک اين نرم افزار قادرند طرح هاي خود را سريعتر آناليز کنند.

اين کار با استفاده از تخمين خصوصيات فضاي طراحي در محيطي سه بعدي صورت مي گيرد و سريعاً گزارشي دقيق از کل پروژه به صورت مستند براي کاربر توليد مي شود. محيط کاري اين نرم افزار به گونه ايست که کاربران احساس طراحي در دنياي واقعي را تجربه خواهند کرد و اين احساس ناشي از ابزار و پلت ها و مدل هاي سه بعدي مانند پله ها، مبلمان و اثاثيه و ... است. از ديگر خصوصيات اين برنامه فرامين ترسيمي پيشرفته ي آن مي باشد.

شامل يک عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 2500 تومان
لطفاً براي خريد آخرين نسخه نرم افزار مهندسي با قابليتهاي جديد(ArchiCAD14)اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آخرين نسخه نرم افزار مهندسي با قابليتهاي جديد(ArchiCAD14)اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی