خريد اينترنتي جديدترين نسخه برترين نرم افزار مهندسي مکانيک ANSYS 13(اورجينال)
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

جديدترين نسخه برترين نرم افزار مهندسي مکانيک ANSYS 13(اورجينال)


جديدترين نسخه برترين نرم افزار مهندسي مکانيک ANSYS 13(اورجينال)


جديدترين نسخه برترين نرم افزار مهندسي مکانيک ANSYS 13

نرم افزار Ansys يکي از برترين نرم افزارهاي مهندسي مکانيک است. اين نرم افزار يک نرم افزار چند گانه است و قابليت تحليل مسائل گوناگون و متنوع مهندسي از قبيل حرارت, سيالات, مغناطيس, الکترواستاتيک, الکتريسيته, سازه, ارتعاشات, استاتيک و غيره را دارد. اين نرم افزار همچنين از قابليت ايجاد ارتباط بين هر يک از موارد ذکر شده پشتيباني مي کند و بطور کلي تحليل مسائل گوناگون و متنوع مهندسي از قبيل حرارت, سيالات, مغناطيس و... را انجام مي دهد.
اين نرم‌افزار قدرتمند و شبيه ساز با رابط کاربري ساده ايي که دارد امکان کار کردن با آنرا آسان مي کند‌، تاجاييکه توانايي ارائه ي يک طراحي معتبر و استاندارد‌ را به ‌طراحان‌ و مهندسين‌ مي‌دهد تا از اين طريق بتوانند ايده‌ هايشان‌ را بر روي‌ نمايشگر پياده سازي ‌کنند. در اين نرم افزار، سيستم کارآمد و ساده ي اتوماسيون پايگاه داده ها گنجانده شده است، بطوري که موجب کاربري بسيار آسان آن شده و به گفته سازنده نرم افزار مي تواند به قدري قدرتمند باشد که براي 32 سال آينده جهت حل و فصل مشکلات طراحي کاملاً موثر، مفيد و قابل اعتماد واقع گردد .

با استفاده از اين نرم افزار مهندسين قادر خواهند بود طراحي و توليد محصولات را با کيفيت بهتر در زمان کمتري انجام دهند. اين‌ نرم‌افزار به مهندسين‌ و طراحان‌ اين امکان را مي دهد تا به‌ آساني بهينه‌سازي ‌ساختاري‌، حرارتي‌، ديناميکي‌، تعادل وزني‌ و عملکردي‌ و همچنين‌ شبيه‌سازي‌ هاي‌ مُد ارتعاشي‌ و ضريب‌ اطمينان‌ و ايمني در طرح‌هايشان را‌ به‌ صورت‌ مرحله‌ به‌ مرحله انجام‌‌ دهند.

اين نرم‌افزار حاوي قابليتها و امکانات بي نظيريست که موجب صرفه جويي در وقت شما مي شود و به تيم توليد محصول اين امکان را مي دهد تا در محيط شبيه سازي شده مراحل ساخت يک محصول را پياده سازي و اندازه و پيچيدگي آنرا طراحي کنند. اين برنامه شامل صدها قابليت جديد است و آسان ترين، سريعترين و ارزان ترين راه حل موجود براي توليد محصول جديد با ضريب اطمينان بيشتر است.

اين برنامه همچنين بر پايه اصول اوليه ي Ansys قبلي بنانهاده شده است. نرم افزار Ansys بطور خاص فيدبک کاربر را از طريق قابليتهاي ارزشمند مشارکتي که چرخه ي طراحي محصول را فشرده مي کند، معرفي مي گردد، همچنين عملکرد محصول را در فيزيک هاي چندگانه بهينه سازي مي کند، دقت الگوهاي اوليه ي مجازي را افزايش مي دهد و نيز فرايند شبيه سازي را بطور خودکار انجام مي دهد. اين نسخه پيشرفته ترين امکانات را براي مهندسين ارائه مي دهد و موجب سرعت بخشي در فعاليتهاي آنها و نيز ايجاد و خلق نوآوري در عرضه ي محصولات جديد به بازار مي شود.

اين نرم افزار بر اساس آخرين‌ ورژن نرم افزارهاي اصلي‌ CAD سه‌ بعدي‌ که ‌شامل‌ Autodesk Mechanical, Pro/ENGINEER, Solid works, Unigram Phics, Solid Edge, Autodesk Inventor است طراحي شده است‌. شما ميتواند از اطلاعات خروجي نرم افزار Catia استفاده نموده و از فرمت هاي رايج هندسي و برداري مانند SAT و Parasolid پشتيباني نمايد.

اين نرم افزار از اجزاي‌ تک‌ واحدي‌‌ تا مجموعه هاي‌ بزرگ‌ و پيچيده‌ و حتي ‌سيستم‌هاي‌ کامل‌ را با کليه‌ نماهاي‌ سه‌ بعدي CAD به يک محصول يا سيستم مجازي کامل ‌و قابل توسعه‌ تبديل‌ مي‌سازد. سيستم شبيه‌سازي‌ اين نرم افزار از چهار تابع مختلف‌ با قابليت هاي‌ کاربردي‌ مختلف‌ تبعيت مي نمايد که از مدل‌هاي‌ اضافي‌، پلاگين هاي‌ CAD و اتصالات متحرک مي‌باشند و طوري‌ طراحي‌ شده‌اند تا‌ کليه نيازهاي‌ کاربران‌ خاص‌ را نيز برآورده‌ سازند.

نرم افزار Ansys 13 شامل تعداد بسيار زيادي از ويژگي هاي جديد و پيشرفته است که آنرا ساده تر و سريع تر مي کند، و کاربران با درجه بالايي از اعتماد به نفس در رسيدن به نتايج نهايي تلاش خواهند کرد. اين برنامه يکي از نرم افزارهاي کارآمد براي رشته هاي عمران و مکانيک ميباشد که دانشجويان اين رشته مي توانند بخش قابل توجهي از پروژه هاي کارشناسي ارشد و حتي دکتراي خود را با کمک اين نرم افزار انجام دهند.

مجموعه جديد Ansys 13 داراي مزاياي متنوع در سه حوزه عمده مي باشد که شامل :

دقت و صحت: اين نرم افزار يک راه حل پيشرفته در زمينه مهندسي مکانيک است که از سرعت و دقت فوق العاده ايي برخوردار است. اين برنامه نياز رشته ي مهندسي را در طراحي و افزايش پيچيدگي تأمين مي کند و راه حل هاي جامعي ارائه مي دهد که با کمک آنها مي توان فناوري پيشرفته را در پاسخ هاي دقيق و سريع اعمال کرد.
همچنين حاوي راه حل (HFSS (TM براي شبيه سازي محيط پوياي الکترومغناطيس نظير پهناي باند و شبکه سازگار خودکار رادار يکپارچه و ... است. همچنين فيلدها و محيط هندسي دقيقي را ضمن بهينه سازي زمان اجرا، حفظ ثبات و کارآمدي بالا ارائه مي دهد.

بهره وري: اين برنامه بر اساس امکانات پيشرفته و توسعه يافته ايي طراحي شده و شامل ده ها تن از ويژگي هاي به حداقل رساندن زمان است. محيط مولتي فيزيک آن قابليت تحليل مسائل گوناگون و متنوع مهندسي از قبيل حرارت, سيالات, مغناطيس, الکترواستاتيک, الکتريسيته, سازه, ارتعاشات, استاتيک و غيره را برعهده دارد که همين امر موجب بهينه سازي و بهره وري محصول مي کند. بهبوديهاي اعمال شده در اين نسخه به شما کمک خواهد کرد تا آگاهي بهتري درمورد اين محيط ها داشته باشيد و محصولي با بهترين کيفيت را در بازار عرضه کنيد.

عملکرد: Ansys 13 سطح جديدي از اين نرم افزار را ارائه مي دهد و داراي قدرت محاسباتي مضاعف براي شبيه سازي مهندسي مي باشد. بهبود قدرت محاسباتي اين نسخه شامل يک برنامه کاربردي جديد و منحصر به فرد از فناوري متغيري است که زمان دستيابي به راه حل را کاهش مي دهد.

اين برنامه يک ابزارشبيه سازي مهندسي است که با سرعت 5 تا 10 بار بيشتر از نرم افزار قبلي عمل مي کند. اين برنامه با داشتن محيط multiphysics مي تواند کارايي سريع تر و کارآمدي داشته باشد و موجب بالا بردن سرعت توسعه محصول و راه اندازي طرح هاي ابتکاري در بازار شود. اين برنامه شامل ابزارهاي شبيه سازي ميداني و ساختاري است براي طراحي ماشين آلات توربو و تجزيه وتحليل مانند تقارن دوراني و حرکات چندگانه است. اين نسخه با ادامه ي تکامل هوشمند شبيه سازي و مهندسي کارايي فعاليت مهندسان را ارتقاء مي دهد.

در اين نرم افزار امکاناتي نظير چرخه هاي طراحي شده توسط فشرده سازي، بهينه سازي عملکرد محصول در سراسر محيط multiphisics، به حداکثر رساندن دقت نمونه هاي مجازي و شبيه سازي فرآيند ارائه مي گردد که شيوه ي ساده تر و سريعي را براي ساخت محصولات ابتکاري جديد و عرضه ي آنها در بازار معرفي مي نمايد.

قابليتهاي نرم افزار Ansys 13
1- انجام آناليز در زمينه هاي گوناگون از قبيل : جامدات, سيالات, انتقال حرارت, الکترومغناطيس, الکترواستاتيک, الکترونيک و ديناميک
2- توانائي آناليز همزمان مانند آناليز سيالاتي - جامداتي
3- توانائي بهينه سازي مدلهاي طراحي شده
4- قابليت برنامه نويسي به کمک زبان برنامه نويسي نرم افزار براي توسعه امکانات جديد
5- قابليت تهيه گزارش و ارائه خروجي هاي مختلف به صورت فيلم, عکس يا htmp
6- توانايي تشخيص پارامترهاي مختلف و بررسي ميزان اهميت هر کدام از آنها در رسيدن به جواب نهايي طراحي ها
7- امکان برقراري ارتباط با نرم افزارهاي ديگر نظير CATIA, Pro/Engineer, SolidWorks, Parasolid, Unigraphics

1. نسخه مطمئن و 100% تست شده ي نرم افزار قدرتمند ANSYS13 توسط منتشر شده است.
2. اين نرم افزار بر روي تمامي سيستم عامل هاي 32 و 64 بيتي تست شده و قابل اجرا مي باشد.
3. نسخته منتشر شده توسط بدون هيچ گونه نقص و ايراد ، به راحتي قابل نصب مي باشد.
4. جهت تهيه نسخه اصلي ، مطمئن و تست شده اين نرم افزار در هنگام خريد به هولوگرام توجه کنيد.

شامل 4عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 8000 تومان
لطفاً براي خريد جديدترين نسخه برترين نرم افزار مهندسي مکانيک ANSYS 13(اورجينال) روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد جديدترين نسخه برترين نرم افزار مهندسي مکانيک ANSYS 13(اورجينال)




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی