خريد اينترنتي قدرتمندترين و پيشرفته ترين نرم افزار طراحي سه بعدي(SolidWorks 2011 SP1, 32&64 Bit)اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

قدرتمندترين و پيشرفته ترين نرم افزار طراحي سه بعدي(SolidWorks 2011 SP1, 32&64 Bit)اورجينال


قدرتمندترين و پيشرفته ترين نرم افزار طراحي سه بعدي(SolidWorks 2011 SP1, 32&64 Bit)اورجينال


قدرتمندترين و پيشرفته ترين نرم افزار طراحي سه بعدي(SolidWorks 2011 SP1, 32&64 Bit)

نسخه هاي 32 و 64 بيت مشاهده کنيد. در اين مجموعه علاوه بر امکانات منحصر به فرد نسخه پيشين، برترين قابليتهاي جديد نيز به آن افزوده شده که منجر به ارائه بي نظيرترين ابزار مخصوص طراحي صنعتي شده است.

بسياري از قابليتهاي اين برنامه بر طراحي سريع قطعات، مونتاژ، مدلسازي و طراحي نقشه متمرکز شده است که در کسري از ثانيه قادر به ارائه بازخورد مناسب است. ضمن اينکه سرعت عملکرد اين برنامه بسياري از کاربران را شگفت زده کرده است.

اين ابزار همچنين،در مونتاژ قطعات و طراحي نقشه بهترين امکانات را در اختيارتان قرار مي دهد، بعلاوه شيوه جديد نمايش طرح و روش جديد اجراي کار مشترک با قطعات و مونتاژ را به متخصصان ارائه مي دهد. امکانات اين برنامه براي Photoview 360 يا PV360 به روز رساني شده است. با ايجاد لينک بين SolidWorks و PV360 قدرت کارايي شما دوچندان خواهد شد و عملکرد شما قدرتمندتر از قبل خواهد شد .

رابط کاربري SolidWorks
آيکون جديد اين برنامه فوق العاده زيباست. اين نرم افزار داراي رابط کاربري بسيار کارآمد است و از امکانات مجازي سازي نيز بهره مند است. واسط کاربري برنامه به شما امکان مي دهد به سرعت بر بخش هاي مختلف برنامه تمرکز کنيد. در اين نسخه بخش رندرينگ realtime با سرعت قابل توجهي اضافه شده است. سرزمين رايانه
امکانات جديد اين بخش از برنامه به شرح زير مي باشد :
_ آيتم Display Manager
_ قابليت مجازي سازي بهتر و تأثيرگذارتر
_ امکان اشتراک گذاري با Photoview360

امکانات Display Manager
اين بخش يک زبانه جديد در بخش FeatureManager (نوار جانبي سمت چپ) است که ظاهر طرح، نماها، زوايا و نوردهي را يکنواخت مي کند. به جاي اينکه تمام قسمتهاي يک الگو را برداريد، مي توانيد آنرا مشاهده و کليه مواد يا رنگهاي دلخواه را با علم هندسه تغيير دهيد. اين امر استفاده و اتصال مواد را ساده تر از قبل مي کند، امکان دسترسي به نماي کلي طرح را با قابليت ذخيره چشم اندازهاي جديد را مي دهد و دسترسي مستقيم به تنظيمات PV360 را براي شما فراهم مي نمايد. ضمن اينکه مي توانيد در محيط مدل ساخته شده ي خود وارد شويد.

اين بخش به جاي اينکه بر اساس تاريخچه History، بر اساس قطعات، مونتاژها و امکانات موجود مرتب مي شود. زبانه DisplayManager يکي از حيرت انگيزترين قابليتهاي اين نسخه است که صفحه ي موجود بين قطعه ي انتخابي شما (يعني سمت چپ FeatureManager) و محل انتخاب متريالها و تصاوير (سمت راست Task Pane) به دو قسمت تقسيم شده است. براي انتخاب چند قطعه جهت تغيير نماي آنها مي توانيد از امکانات FeatureManager و Edit Appearance استفاده کنيد. اين بخش همچنان بعنوان برترين گزينه، عملکرد بسيار دقيقي دارد. اين امکان قطعاً کل فرايند آماده سازي مدل براي رندرينگ را سرعت مي بخشد و قادر است نماي انتخابي مدل شما را بهتر کند.

همانطور که پيشتر به آن اشاره شد در اين نسخه کاربران مي توانند از مزاياي رندر کننده Photoview 360 بهره مند گردند. اين بخش دومين دليل برتري نسخه 2011 نسبت به نسخه هاي قبلي مي باشد. يکپارچي در ارائه امکانات در اين نسخه بوضوح قابل رويت است و قابليتهاي بخش DisplayManager نيز به مراتب قابل دسترس مي باشد.

يکي ديگر از مزاياي اين نسخه نسبت به نسخه قبلي ارائه قابليتهاي بصري بهتر است. در اين قسمت چهار نماي جديد براي نشان دادن ميزان درخشندگي و نور تصوير به Scenes افزوده شده است و از طريق زبانه DisplayManager مي توانيد طرح خود را تأييد و نماهاي معمولي خود را ذخيره کنيد.

اين ابزار ظاهر طرح، نما، نوردهي و تنظيمات دوربين را به خوبي هماهنگ مي کند، بعلاوه آنرا در رندر Photoview360 ارائه مي دهد که بدنبال آن قابلتهاي متنوع تري در اختيار کاربر قرار مي دهد.

قطعات و ويژگيهاي آن :در اين نسخه بهبوديهاي جديد در بخش قطعات و ويژگيهاي آن ارائه شده که بدنبال آن انواع روشهاي بهتر ايجاد و کنترل هندسي طرح به کاربران معرفي مي گردد. عمده ترين اين پيشرفتها، ابزاريست به نام Defeature که ساده ترين روش را براي يکپارچگي قطعه با ساير قطعات را در اختيارتان قرار مي دهد.

بهترين قابليتهاي جديد اين برنامه در اين بخش عبارتند از:
Defeature براي قطعات
Global Equations
Reuse Curves
Revolve UP براي سطح، رأس قطعه و خميدگي
تصوير دو بعدي يا سه بعدي Surface Extrude

ابزار Defeature قادر است براي مشخص کردن جزئيات و ويژگيها در فايلهاي اصلي SolidWorks يا براي وارد کردن فايلهاي قطعه بکار برده مي شود. اين بخش شامل يک فرايند دو مرحله ايست که ابتدا قطعه ايي را که مي خواهيد نگه داريد و سپس بخشي را که مي خواهيد حذف کنيد، انتخاب مي کنيد.

در اينجا همچنين، امکان ذخيره کرده قطعه برايتان فراهم شده است. سپس مي توانيد آنرا در فهرست مدل 3D Content Central قرار دهيد. اين ابزار جزء ابزارهاي فوق العاده کارآمد برنامه بشمار مي رود که کاربران مي توانند از مزاياي آن به خوبي بهره مند گردند. اين ابزار همچنين، فوق العاده خودکار عمل مي کند و گزينه هاي انتخابي زيادي ندارد. بطورکلي مي توان گفت اين بخش براي بسياري از قطعات کارايي خوبي دارد و براي قطعات پلاستيکي پيچيده با سطوح مختلف و ويژگيهاي پيچيده آنها نقش ارزنده ايي بعهده دارد.

بخش Equation امکانات موثر ديگري مانند تابش متعادل قطعات را مي دهد. شما مي توانيد با معادله از يک فايل متني بر چندين قطعه نظارت داشته باشيد. همچنين مي توانيد فايل متني را لينک کنيد. اين ويژگي براي طراحي بالا به پايين بسيار عالي به نظر مي رسد و حتي ساده تر از هميشه است و بر عملکردهاي بارگذاري، ثبات و بازسازي تأثير بسزايي مي گذارد.

ابزار revolve يا گردش در اين برنامه نيز موقعيتها و شرايط منحصر به فردي ارائه مي دهد. سطوح پوشش با قابليت نمايش در تصاوير دو بعدي و سه بعدي Extrude ساده تر از قبل شده اند. شما مي توانيد يک سطح يا گروهي از سطوح را انتخاب و از قالب بيرون بکشيد. اين ويژگي فرايند الگوبرداري سطح را، جهت ايجاد مدلهاي پيچيده از سطوح مختلف ساده مي کند و متخصصان مي توانند تنها با چند مرحله ساده اقدام به ساخت مدلهاي پيچيده کنند. بهبوديهاي جديد در بخش revolve امکان گرداندن قطعه از بالا به سطح، خميدگي از سطح و به رأس قطعه را مي دهد.

مونتاژ قطعه با SolidWorks 2011
کار در بخش مونتاژ اين برنامه بسيار ساده است. اين بخش بسيار جذاب به نظر مي رسد و شما مي توانيد با استفاده از اين بخش هنگامي که عمليات مونتاژ قطعه طي مدت زمان طولاني بارگذاري مي شود، تصوير رايانه خود را در کد منطقه ديگري اجرا کنيد. از قابليتهاي جديد اين بخش مي توان به موارد زير اشاره کرد :

_ Defeature براي مونتاژ قطعات
_ قابليتهاي مونتاژ Fillet and Chamfer
_ سهولت در نمايش قطعات جوش خورده
_ امکان سووئيچ بين مونتاژفرعي به بخش SpeedPak
_ بارگذاري قطعات بزرگ مونتاژ شده

طراحي نقشه و نمايش جزئيات با SolidWorks 2011
در اين بخش از برنامه نيز مانند ساير بخش ها بهبوديهاي موثري ارائه شده که توان عملکرد شما را در ارائه طرح ها و نقشه ها افزايش مي دهد. اين برنامه ابزايست فوق العاده کارآمد که به اتوماسيون کردن طرح و ارائه جزئيات بيشتر امکان کنترل بيشتر و نظارت بر طرح را مي دهد. قابليتهاي منحصر به فرد و جديد اين بخش شامل:

_ قابليت تنظيم کردن ابعاد
_ تنظيم خودکار ابعاد طرح
_ مخفي کردن بدنه در نمايش نقشه
_ ارائه مدلهاي مختلف رنگ در طراحي
_ امکان ذخيره کردن نقشه هاي سه بعدي

نرم افزار SolidWorks ابزاريست فوق حرفه ايي که براي آناليز مهندسي، اجراي طرحهاي صنعتي و توليد محصولات با هر پيچيدگي و با هر هدفي که متخصصان دنبال مي کنند، بسيار مفيد است. اين برنامه خميرمايه و هسته اصلي اتوماسيون شرکتهاست که از چرخه عمر محصولات توليدي با مطابقت با محتواي تکنولوژي CAL-S از قبيل تبادل اطلاعات در دو جهت با ساير برنامه هاي کاربري مبتني بر ويندوز و تهيه اسناد آنلاين پشتيباني مي کند. اين برنامه مبتني بر فناوريهاي پيشرفته ي مدلسازي پارامتريک هيبريدي است و طيف گسترده ايي از مدلهاي ويژه را پشتيباني مي کند.

1. اين محصول نگارش کامل وبدون محدوديت از نرم افزار SolidWorks 2011 مي باشد.
2. اين نرم افزار توسط سرزمين رايانه تست شده و شما براحتي و بدون هيچ گونه نقصي قادر به نصب اين نرم افزار خواهيد بود .
3. کرک نسخه منتشر شده 100% مطمئن و تست شده است.
4. اين نرم افزار بر روي تمامي سيستم عامل هاي 32 و 64 بيتي قابل اجرا مي باشد.

شامل2 عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 4000 تومان
لطفاً براي خريد قدرتمندترين و پيشرفته ترين نرم افزار طراحي سه بعدي(SolidWorks 2011 SP1, 32&64 Bit)اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد قدرتمندترين و پيشرفته ترين نرم افزار طراحي سه بعدي(SolidWorks 2011 SP1, 32&64 Bit)اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی