خريد نرم افزاري کامل وبي نقص براي طراحي سه بعدي(SolidWorks Premium 2010 32&64 Bit)
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نرم افزاري کامل وبي نقص براي طراحي سه بعدي(SolidWorks Premium 2010 32&64 Bit)


نرم افزاري کامل وبي نقص براي طراحي سه بعدي(SolidWorks Premium 2010 32&64 Bit)


نرم افزاري کامل وبي نقص براي طراحي سه بعدي(SolidWorks Premium 2010 32&64 Bit)

نرم افزاري کامل و بي نقص براي طراحي صنعتي بصورت سه بعدي
نرم افزار SolidWorks Premium 2010 کامل ترين برنامه طراحي سه بعدي است که با ارائه رابط کاربري ساده، عملکردي دقيق و کارايي عميق و فشرده مهندسان و متخصصين اين رشته را مجذوب خود کرده است. در اين نرم افزار ابزارهايي براي طراحي پيچيده قطعه و مدل سازي مونتاژ قطعات، تهيه نقشه در نماهاي گوناگون، مديريت داده ها، بررسي تأثيرات زيست محيطي و همچنين قابليت اجراي تصاوير متحرک، چرخش تصوير، شبيه سازي ساختماني بکار برده شده است.

اجراي پروژه هاي مهندسي به روشي ساده تر، هوشمندانه تر و سريعتر با کمک نرم افزارSolidWorks Premium 2010 فرصتي به شما مي دهد تا به جاي آنکه نحوه کار با نرم افزار CAD را ياد بگيريد، بر روي طراحي سه بعدي و خلاقيت و نوآوري متمرکز گرديد. شما با اين برنامه رابط کاربري ساده، آسان و فوق العاده کارآمدي را تجربه خواهيد کرد، بصورتي که در کمترين زمان ممکن بيشترين بازدهي را خواهيد داشت.

اين نرم افزار با شناسايي خودکار و برطرف کردن چالشهاي مربوط به مدلسازي که معمولاً براي کاربران مبتدي سخت و طاقت فرساست، کارايي تان را بهبود مي بخشد. بعلاوه، با ارائه ي ويژگي جديد مشاور شبيه ساز Simulation Advisor، حتي کاربراني که با تجزبه و تحليل ساختماني که امکان طراحي بهتر را برايشان فراهم مي کند، آشنا نيستند، به آنها کمک مي کند تا از همان ابتداي کار بي دردسر پروژه هاي خود را شروع کنند و طرح هاي خود را بسيار هوشمندانه ارائه دهند.

حداکثر کارايي
اين نرم افزار به قدري قدرتمند است که مي تواند هندسه بسيار پيچيده، گسترده ترين مونتاژ قطعات، و تهيه ي نقشه هاي پيچيده را خلق کند، و به شما کمک خواهد کرد تا به سرعت پروژه هاي خود را تکميل کنيد.

اين برنامه همچنين قادر است فرايند طراحي تان را با انجام عملياتهاي خاص، طراحي ورق فلزي، لوله کشي، ايجاد شبکه هاي برق، طراحي قطعات پلاستيکي، جوشکاري و قالب سازي را ساده سازي کند. علاوه بر قابليتهاي اين برنامه، کاربران مي توانند از ميليونها طرح نمونه ي از پيش ساخته در بخش Design Library و مدلهاي ارائه شده آنلاين در سايت www.3dcontentcentral.com بهره مند گردند و از هر گونه امکانات آن استفاده کنند.

ايجاد نقشه هاي 2D
در بخش توسعه ي نقشه کشي هاي مهندسي کيفي محصول که شامل ارائه ي خود نقشه در نماهاي متفاوت، ابعاد مختلف، تلورانس و فهرست مواد (BOMs)، هر بار که طرح تان را تغيير مي دهيد، به طور خودکار اين بخش ها نيز به روز رساني مي شود. ضمن اينکه طرح موردنظرتان را با علائم، جدول ها و يادداشتهاي اتوماتيکي که روي صفحه ظاهر مي شود، به طور کامل مورد تحليل و تفسير قرار مي دهد. در اين بخش نيز مي توانيد از امکان مقايسه ي طرح ها با يکديگر بهره مند گرديد، همچنين تفاوتهاي بين هر طرح به طور خودکار مشخص مي گردد. رابط کاربري آسان برنامه به شما اطمينان مي دهد که همه کاربران از متخصصين حرفه ايي گرفته تا کاربران موقتي، همه و همه مي توانند جزئيات نقشه هايشان را بطور کامل کشيده و آنها را به سرعت به پايان برسانند.

ابزارهاي قدرتمند مدلسازي
در اين برنامه طيف گسترده ايي از عملکردهاي معمولي و قابليتهاي خلاقانه بکار برده شده و همگي کاربران مي توانند در سايه ي استفاده از اين امکانات سريعتر از قبل طرح هاي معمولي و پيچيده ترين طرح هاي هندسي خود را تکميل کنند.

Complex Geometry and Freeform Surface Creation
متخصصان اين رشته مي توانند با اين نرم افزار طرح هاي هندسي پيچيده، سه بعدي و مربوط به سطوح را خلق کنند. ابزار freeform surfacing به آنها اين امکان را مي دهد تا طرح هاي خود را به لحاظ زيباشناختي و ارگونوميک بهبود ببخشند. و براي ايجاد سطوح زيبا، شيب دار و مارپيچ به آساني از کليدهاي کنترلي push and pull استفاده کنند.

شناسايي ويژگيها Feature Recognition
اطلاعات non-SolidWorks CAD را وارد کرده، با رعايت اهداف طراحي، تغييرات لازم را انجام دهيد. ارزش فايلهاي ترجمه شده افزايش يافته، ضمن اينکه مدت زمان ساخت مجدد مدلهاي 3D موجود کاهش مي يابد. سرزمين رايانه
برنامه هاي کمکي طراحي Timesaving Design Utilities
در اين بخش تفاتهاي موجود بين دو نسخه از طراحي قطعات نشان داده مي شود. هندسه پيچيده ايي که ممکن است بر روي برنامه هاي کاربردي جزئي مانند توليد و آناليز اثر بگذارد را شناسايي و مشخص مي کند.

Integration ECAD/MCA
همکاري دوجانبه بين طراحي الکتريکي و مکانيکي را براي مهندسان فراهم مي کند تا بتوانند تخته هاي مدار (PCBs) را توليد کنند و آنها را در محصولات مکانيکي خود به اجرا بگذارند. محيطي قابل اعتماد، بهترين ارزيابي ها و دانشي گسترده به متخصصان ارائه خواهد داد، بطوري که ميزان بروز مشکلات و عدم ناسازگاري بين تخته مدار الکتريکي و محصولات مکانيکي به حداقل مي رسد.

مهندسي معکوس Reverse Engineering
بمنظور اسکن از نقشه ها و داده ها در نرم افزار SolidWorks از ScanTo3D استفاده کنيد و طرح هاي توليد شده ي خود را در SolidWorks کامل کنيد .

Customized کردن قابليتهاي نرم افزار جهت انجام عملکردهاي خاص

قابليت دسترسي به راه حل هاي طراحي در بخشهاي هدف ارائه شده است که عبارتند از :

- ساده سازي طراحي ماشين آلات، قطعات صنعتي يا ارائه امکانات پردازش با انجام عملياتهاي خودکار طراحي، جهت مسيريابي لوله ها، لوله ها، کابل هاي برق و قلاب کاري. افزايش سرعت طراحي با ارائه ي فهرستي از اتصالات سيستم شبکه، کنترل مستندات و کپي اجزاء طرح از طريق drag and drop
- طراحي سازه هاي جوشکاري شده به وسيله نقشه کشي فريم و انتخاب برش عرضي ساختماني براي هر نفر. قابليتهاي ديگر اين برنامه شامل، قطع زائده ها و برش کاري همچنين انجام عمليات جوشکاري و ....

- توليد خودکار BOMs که شامل برش طولي مي شود .
- قابليت استفاده از اهرم بندي ورقه هاي فلزي، که متشکل از edge flange، miter flange،selective fold/unfold، شکافتن، پارگي و ... خودکار مي باشد. طراحي در حالات صاف و مسطح و خميده با انعطاف پذيري يکسان و ايجاد الگوهاي مسطح به صورت خودکار، ايجاد طرح هاي ورقه فلزي بطور مستقيم از مدلهاي 3D solid.
- فراخواني هندسه طراحي قطعات از ساير سيستم هاي CAD يا با استفاده از مدل طراحي قطعات فايلهاي جديد و اصلي SolidWorks و ابزارهاي برش. بررسي و رفع مشکلات طرح پيش نويس و مسائل پيچيده آنها. شناسايي خودکار خطوط مربوط به بخش طراحي قطعات و خلق سطوح طراحي قطعه، بنابراين شما مي توانيد به سرعت و خيلي راحت هسته، محفظه قالب يا حفره و يا هندسه side action را استخراج کنيد.

امکان استفاده از داده هاي 2D موجود

حفظ فايلهاي 2D موجود به وسيله فراخواني آنها در SolidWorks
اين برنامه به کاربران سيستم هاي 2D CAD، امکان اجرا، ويرايش و به اشتراک گذاشتن فايل نقشه هاي کشيده شده را مي دهد.
امکان ويرايش نقشه هاي 2D موجود با استفاده از رابط کاربري آشناي برنامه

اتوماسيون و استفاده مجدد
امکان استفاده از قابليتهاي SolidWorks search جهت شناسايي هر نوع فايل 2D و SolidWorks
قرار دادن متاديتا، بانضمام مستطيل هاي عنوان در نقشه ها يا در بخش مشخصات فايل. استفاده مجدد از طرح هاي قبلي و سرعت بخشي در ايجاد طرح هاي تکرار

اتوماسيون کردن طراحي
خودکارکردن طراحي هاي تکراري از طريق ضبط قواعد طرح که در SolidWorks گنجانده شده و اجراي خودکار طراحي قطعات، مونتاژ قطعه و نقشه کشي با استفاده از DriveWorksXpress

پيکربندي
ايجاد چندين پيکربندي در بخش طراحي و مونتاژ قطعه، و ذخيره سازي آنها در همان فايل جهت دسترسي آسان کاربران. توسعه و توليد مجموعه ايي از قطعات طراحي شده و مدل ها در ابعاد، بخش ها و يا مشخصات مختلف.

امکانات Design Library
قابليت ذخيره سازي طرح ها، ويژگيها، تمپلت ها، نقشه ها و موارد ديگري که به وفور از آنها استفاده مي کنيد در بخش Design Library. براي اينکار بايد آيتم هاي library را در طرحهاي سيستم drag and drop کنيد، امکان استفاده مجدد از آنها را توسعه دهيد و طبق استانداردهاي شرکت پلتفورمي براي آنها تهيه کنيد.

امکانات Design Clipart
ويژگيها، نقشه ها، تصاوير، و قالبهاي فايلهاي DWG را استخراج کنيد و آنها را در طراحي هاي جديد SolidWorks مجدداً بکار ببريد.

تهيه ي مدلهاي 3D از شرکت توليد کننده
سرعت بخشي به طراحي با استفاده از امکانات 3D ContentCentral، اين بخش درواقع يک کاتالوگ آنلاين بشمار مي رود. شما مي توانيد نقشه هاي 2D را از شرکت توليد کننده نرم افزار دانلود کنيد و مستقيماً به طرح تان اضافه کنيد.

عناصر و اتصالات هوشمند
با استفاده از اتوماسيون کردن مونتاژ قطعه مي توانيد در وقت خود صرفه جويي کنيد، با چنين امکاناتي مي توان اتصالات و سخت افزار آنها را سايز بندي و مونتاژ کرد. همچنين امکان ايجاد حفره ها و حذف قطعات در بخش مونتاژ را به طور خودکار فراهم مي کند.

شبيه سازي و اعتبار
افزايش کيفيت محصول به وسيله تست مدلهاي 3D CAD در شرايط واقعي قبل از توليد. طراحي ساده مدلهاي قابل اطمينان و استفاده از قابليتهاي قدرتمند، شرايطي را فراهم مي کند که نياز به ايجاد نمونه ي اصلي فيزيکي طرح را کاهش مي دهد.

آناليز طرح هاي متحرک
مطالعه فيزيک قطعات مونتاژ در حالت motion، جهت کمک به اصلاح طرح و ارتقاء ميزان اعتبار آن با استفاده از امکانات SolidWorks Motion

اعتبار ساختاري
ارتقاء سطح کيفي محصول با شناسايي نقاط ضعف و مواردي که باعث عدم موفقيت ابزارهاي شبيه سازي و اعتباريابي مي گردد. فراهم آوردن فرصتي مناسب جهت گرفتن فيدبک بصورت همزمان و بر روي صفحه، هنگامي که اهداف مهم طرح جهت بهينه سازي زودتر طرح هاي توليد شده مختل شده باشد.

ارزيابي تأثيرات محيطي
ارائه فيدبک بصورت همزمان، درباره تأثير محيط بر قطعات طراحي شده جهت بهينه سازي ميزان مواد مصرفي، هندسه قطعات و سورس ها براي توليد

طراحي قطعه جهت بررسي قابليت توليد محصول
استفاده از ابزار اعتبارسنجي براي پيش طرح، بمنظور شناسايي وضعيت هندسي که در زمينه توليد به وسيله ي عملياتهاي معمولي براده برداري نظير فرزکاري، حفاري و تراشکاري فوق العاده دشوار، پرهزينه و غيرممکن انجام مي شود.

شبيه سازي ساده و روان
کاربران مي توانند از ابزار wizard-base براي انجام عمليات شبيه سازي روان استفاده کنند، در اين مرحله نتايج به شکل طرح هاي بريده يا خطوط نشان داده مي شود.

هماهنگي با استانداردهاي موجود
ساده سازي و کارآمد کردن عملکردهاي مربوط به انتشار طرح، از طريق شناسايي خودکار المانهايي که با استانداردهاي طرح سازمان هماهنگي ندارند. جانمايي و رفع خطاهاي بالقوه قبل از انتشار طرح
هماهنگي و ارائه طرح
هماهنگي ساده و کارآمد با محتواي طرح توليدي. به اشتراک گذاري محتواي طرح ها با استفاده از تصاوير موجود که موجب افزايش درک و فهم و ساده سازي فرايند توليد محصول مي گردد.

رندرينگ تصوير
ساخت ايميج هاي بسيار باکيفيت از مدلهاي 3D، افزايش تأثير گزارش هاي طرح. کمک به کاربران و دانشجويان رشته هاي مهندسي جهت خلق طرح هاي بصري ساده. امکان انتشار طرح تحت وب تنها با يک کليک جهت به اشتراک گذاشتن مدلهاي 3D بر روي وب سايتهايي که داراي رمزعبور هستند.

انيميشن ها
خلق انيميشن هاي موثر مدلهاي 3D CAD، با قابليت ارسال از طريق ايميل يا انتشار آنها بر روي وب سايتها. بررسي طرح هاي توليد شده در کمترين زمان ممکن و سرعت بخشي به ورود طرحهاي خلق شده در بازارها .

مديريت طرح هاي توليدي
کنترل بازبيني و تجديدنظر فايل CAD و مديريت پروژه هاي توليدي با ايمني کامل و کارآيي موثر. امکانات SolidWorks به شما کمک مي کند تا بتوانيد سوابق بررسي فايل را به طور خودکار ضبط کنيد، و به تيم طراح اين امکان را مي دهد تا بطور مثال، به فايلهاي طراحي شده دسترسي داشته باشند، حتي مي تواند فرد موردنظري که روي طرح کار مي کند را شناسايي کند، و تغييرات بوجود آمده بر روي طرح را مشخص سازد.
هماهنگي طرح
شما مي توانيد به راحتي طرح خود را از طريق ايميل با ديگران درميان بگذاريد، بدين ترتيب امکان اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به طرح هاي توليد شده را فراهم مي گردد. نرم افزار eDrawings قادر است گزارشات مدلهاي 3D و نقشه هاي 2D را ارسال کند.

قابليتهاي جديد نرم افزار SolidWorks 2010

SolidWorks Sustainbility Xpress.1
اين بخش نحوه ي تهيه مواد توليد شده و محل آنها، قطعات توليد شده و محصولات بکار برده شده و ضايعات را مشخص مي کند.

2. Rapid Dimension For Drawing Detailing
در اين نسخه ابزار جديد Rapid Dimension تعبيه شده که با کمک آن دستکاري ابعاد طرح به هنگام تعيين ابعاد در نقشه ها مشخص مي گردد. درواقع manipulator يا "دست ماشيني" به طور خودکار ابعاد را تغيير مي دهد، و در وقت و کار شما صرفه جويي مي کند.

3. Improved Mirror Components In Assembly
امکانات جديد MirrorComponent که بخشي از درخت طراحي FeatureManager است، وضعيت نسبي قطعات آيينه ايي را جهت توليد قطعات، ساده کردن workflow و مديريت حفظ مي کند.

4. Multibody Support For Sheet-Metal Parts
نرم افزار SolidWorks 2010 تهيه و ساخت طرح هاي پيچيده ورقه هاي فلزي را ساده سازي مي کند. اين ويژگي جديد امکان ترکيب طرح هايي که داراي ورقه هاي فلزي ديگر يا قطعات به هم جوش خورده هستند را فراهم مي کند.

5. Mouse Gesture Head-Up User Interface
با ايجاد mouse gesture به صورت يک ميانبر اجراي يک فرمان امکان پذير مي گردد. همچنين به کاربران اجازه مي دهد تا بر طرح خود بيشتر نظارت داشته باشند. با کمک اين بخش مي توانيد امکانات gesture را براي تهيه نقشه، مونتاژ قطعات و طراحي قطعه، customize کنيد، بعلاوه شرايطي را فراهم مي کند تا بتوانيد بيشتر بر طرح تان تمرکز کنيد و کمتر به برنامه CAD مراجعه کنيد.

6. Sheet-Metal Export To DXF/DWG Enhancements
بخش جديد DXF/DWG PropertyManager، فايلهاي sheet-metal را به فرمتهاي dxf يا dwg ذخيره مي کند، سرعت ايجاد فايلها را براي عمليات توليد افزايش مي دهد. اين ابزار براي شما اين امکان را فراهم مي کند تا تمامي محتويات فايلهاي ذخيره شده را تأييد يا ويرايش کنيد، بنابراين مي توانيد به سرعت آيتم هاي غيرضروري مانند خطوط خميده و موارد ديگر را حذف کنيد.

7. Configuration Publisher
امکانات Configuration Publisher به شما اجازه مي دهد تا از قواعد براي مشخص کردن پيکربندي مدل استفاده کنيد. اين امر ميزان انعطاف پذيري را بهبود مي بخشد و امکان ايجاد پيکربندي هاي بيشتر را در حين اجراي برنامه فراهم مي کند. با آپلود کردن خودکار طرح هاي خود به 3D ContentCentral، مي توانيد مدلهاي توليدي را به سرعت با شرکت هاي موردنظر به اشتراک بگذاريد.

8. Even-Based Motion Simulation
با کمک اين نرم افزار مي توانيد شبيه سازيهاي متحرک مبتني بر events و actions خلق کنيد. Actionها مي توانند با تکميل عمليات قبلي، فعال سازي سنسور حرکت يا طبق زمانبندي مشخص اجرا گردند. شبيه سازيهاي event-based انعطاف پذيري فوق العاده ايي دارند، بويژه در مراحل اوليه طرح، که زمانبندي آن نامشخص است، بسيار انعطاف پذير باشند.

9. Improved Configuration Support In SolidWorks Enterprise PDM
در حال حاضر امکانات جديد SolidWorks Enterprise PDM به برنامه اضافه شده که بر همين اساس، قابليت پشتيباني از پيکربندي در SolidWorks Enterprise PDM ارتقاء يافته است. در اين نسخه هماهنگي بخش ها با هم بهبود يافته و کارايي برنامه با تجديدنظر و تغيير پيکربندي هاي انعطاف پذير توسعه يافته است. سرزمين رايانه

10. 3DVIA Composer Support For SolidWorks Configurations
اين برنامه هم اکنون از 3DVIA Composer پشتيباني مي کند و امکان تجديدنظر بر اطلاعات SolidWorks شما را براي خلق مستندات غني به آساني فراهم مي کند.

شامل 3عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 7000 تومان
لطفاً براي خريد نرم افزاري کامل وبي نقص براي طراحي سه بعدي(SolidWorks Premium 2010 32&64 Bit) روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم افزاري کامل وبي نقص براي طراحي سه بعدي(SolidWorks Premium 2010 32&64 Bit)




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب: دانلود نرم افزار,نرم افزار حسابداري خريدوفروش انبار قياس,فروشگاه نرم افزار,انياک نرم افزار آموزشي,ميهن وب هاست,دانلود نرم افزار,خريد اينترنتي نرم افزار,همراه اول فروش بسته هاي,خريد سيدي بي نظيرترين طرحهاي گرافيکي,خريد ساعت همه کاره بي نظير گرانقيمت,خريد بليط سينما بي خود بي جهت,قيمت خريد فروش وب کم,خريد برنامه هاي وبي,خريد سيدي طراحي ناخن,خريد سيدي نرم افزار طراحي لباس,خريد سيدي آموزش طراحي حياط وحش آكريليك,خريد مهر طراحي ناخن دستگاه طراحي ناخن,خريد سيدي طراحي بعدي ساختمان,خريد سيدي طراحي بعدي پلان ساختمان,خدمات خريد آموزش زبان انگليسي خواب, بعدي موبايل خريد فروش, خريد پستي کالا خريد كالا,آموزش فارسي همراه نرم افزار,نرم افزار طراحي بعدي,آموزش جامع,مركز خريد اينترنتي البسکو کام,دوربين کوچک ميني دي وي,کالاهاي حراج شده,تلويزيون ديجيتال براي,مواد غذاي,خريد,خريد فروش خودرو, خريد اينترنتي بليط اتوبوس,سامانه خريد اعتباري,,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی