خريد پستي حرفه اي ترين وقدرتمندترين نرم افزار مديريت پروژه(Microsoft Project Professional 2010 )اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

حرفه اي ترين وقدرتمندترين نرم افزار مديريت پروژه(Microsoft Project Professional 2010 )اورجينال


حرفه اي ترين وقدرتمندترين نرم افزار مديريت پروژه(Microsoft Project Professional 2010 )اورجينال


حرفه اي ترين وقدرتمندترين نرم افزار مديريت پروژه(Microsoft Project Professional 2010)

نرم افزار ماکروسافت پروژه قدرتمندترين برنامه مديريت پروژه است که اين امکان ذخيره داده هايي که قبلاً تهيه و استفاده کرده ايد را براي شما فراهم مي نمايد. اين نرم افزار درواقع روشهاي بي شماري را براي مديريت و رسيدگي به کارها و رفع تمام مشکلاتي که هنگام کار با آن واجهه خواهيد شد را ارائه مي دهد. اين برنامه ابزارهاي مفيدي براي انجام وظايف و مديريت منابع در اختيارتان قرار مي دهد.

با کمک مايکروسافت پروژه 2010 مي توانيد کارهاي خود را به خوبي و در زمان معين به پايان برسانيد. همچنين در تهيه چارتها و نمودارهاي حرفه اي کمک ارزنده ايي به شما مي کند و موجب بهره وري پروژه تان مي گردد. هرگاه شما روي دو پروژه ساده و پيچيده کار کنيد، نرم افزار پروژه مايکروسافت 2010 امکانات لازم و کافي در اختيارتان قرار خواهد گذاشت، و با ارائه برنامه زمانبندي شده به لحاظ مالي و از نظر زماني پروژه تان را مديريت و کنترل مي کند. با کمک اين برنامه مي توانيد تغيير، مديريت و برنامه ريزي پروژه هاي خود را مطابق با شرايط کار کنترل کنيد.

اين نرم ‌افزار يكي از قويترين و قديمي‌ترين نرم‌افزارهاي موجود كنترل پروژه محسوب مي‌شود که به شكل گسترده توسط كاربران و برنامه‌ريزان پروژه مورد استفاده قرار مي گيرد. مهندسان كنترل پروژه عموماً از اين نرم‌افزار به عنوان ابزاري جهت مديريت زمان پروژه‌ها استفاده مي‌كنند. مايكروسافت پروژه عليرغم وجود برخي محدوديت‌ها و كمبودهابه عنوان يك نرم‌افزار كاربردي و پرطرفدار در جهان مورد استفاده كاربران بي‌شماري قرار مي‌گيرد.

سهولت كار با اين نرم‌افزار، قابليت استفاده از امكانات Windows، سازگاري با ساير نرم‌افزارهايMS Office و شباهت كامل محيط و جعبه ابزارهاي آن با ساير محصولات مايكروسافت، راهنماي Online و كامل داخل برنامه، وجود گزارش‌ها وView هاي متنوع، امكان تعريف View ها و Tableهاي جديد و به طوركلي داشتن يك محيط کاربري دوست داشتني اين نرم افزار را از ساير نرم‌افزارهاي مشابه متمايز كرده است. اين نرم‌افزار، مديريت پروژه تمام مراحل يك پروژه از برنامه‌ريزي تا تكميل و انتقال گزارشهاي نهايي را در برمي‌گيرد، به طور خلاصه بايد گفت، ماکروسافت پروژه ابزاريست ارزشمند براي :

الف) سازماندهي طرح
ب) زمان بندي كارها
ج) تخصيص منابع و هزينه‌كارها
د) تنظيم طرح براي برآورد كردن محدوديت‌ها
ه) آماده كردن گزارش‌ها براي انتقال طرح نهايي به همه كساني كه بايد طرح مورد نظر را اجرا كنند.
پس از آغاز پروژه و اتمام كار برنامه‌ريزي پروژه توسط اين نرم‌افزار، مي توان براي كنترل و نظارت بر كارهاي در دست اقدام، اقدامات زير را انجام داد:

كنترل عملكرد واقعي
برنامه‌ريزي بر روي جدول زماني پروژه
اصلاح طرح براي رويارويي با احتمالات
ارائه گزارشات مطلوب

نرم افزار ماکروسافت پروژه 2010 از قابليتهاي زير پشتيباني مي کند:
- بهبود مديريت منابع
- برنامه ريزي تيم
- دسترسي ساده
- دارابودن TimeLine ساده

بهبود مديريت منابع
مديريت منابع سازماني بهترين روشي است که هرگز به آساني تحقق نمي يابد. اما با کمک ابزارهاي متنوع در مايکروسافت پروژه 2010 مي توانيد تمامي مراحل پروژه را از ابتدا تا آنها مديريت کنيد. پروژه ها و اطلاعات مربوط به نمونه کارهاي شما بسيار آسان حفظ مي شوند و شيوه هاي ساده تري براي کاهش هزينه ها ارائه مي دهد. اين برنامه پيشاپيش در انتخاب نيروي کار کارآمد براي پروژه هاي مربوطه به شما کمک موثري مي کند.

برنامه ريزي تيم
اين برنامه با بهره گيري از قابليت "برنامه ريزي تيم" امکان مشاهده کار تيمي را مي دهد و همچنين به شما اين اجازه را مي دهد تا هرگونه مسائل و مشکلاتي که عملکرد تيم را مختل مي کند، مشخص کنيد. با کمک ويژگيهاي مايکروسافت پروژه 2010 قادر خواهيد بود مشکلات و درگيريهاي داخل تيم را برطرف کنيد و بدنبال آن بهره وري تيم خود را افزايش دهيد.

دسترسي آسان
شما به راحتي مي تواند در ميان برنامه ريزان تغيير موضع دهيد و با تصميم گيري سريع در وقت خود صرفه جويي کنيد. در زمان اجراي کار، به راحتي مي توانيد مروري بر برنامه کاربردي کنيد و در مرحله پيش پردازش محاسبات خود را انجام دهيد.

Timeline ساده
بخش Timeline زمانبندي پروژه را با تصوير بسيار ساده و واضح نشان مي شود. در اين بخش نماي بسيار باکيفيت و سطح بالايي را از پروژه نشان مي دهد. شما همچنين مي توانيد جدول زماني خود را با ديگر برنامه هاي کاربردي مايکروساف آفيس به اشتراک بگذاريد.

انجام وظايف همراه با کاهش هزينه هاي تخصيص منابع
نرم افزار ماکروسافت پروژه يکي از مهمترين برنامه ها در زمينه مديريت پروژه در دهه هاي اخير است، اين مجموعه کاملترين راه حل ممکن براي برطرف کردن تمامي نيازهاي مديريت پروژه بشمار مي رود. به گفته سازندگان اين برنامه؛ هدف از توليد اين نرم افزار مديريت پروژه است که ابزارهايي براي مديريت کارآمد منابع در اختيارتان قرار مي دهد و بدين وسيله به اجراي بموقع پروژه ها و کاهش هزينه ها کمک شاياني مي کند.

اين مجموعه شامل قابليت هاي خلاقانه و ابزارهاي مناسب براي پروژه هاي همکاري مديران مي باشد. همچنين، داراي شيوه هاي کارآمد براي پروژه هاي پيشرفته تر و ارائه نمونه کارها براي مشاهده مديران است.

ساير ويژگيهاي اين برنامه :

رابط کاربري راحت و آسان
شما مي توانيد با کمک رابط کاربري ساده مايکروسافت پروژه به کليه امکانات آن دسترسي پيدا کنيد. در اين نسخه منوهاي گرافيکي ارائه شده و داراي امکانات نام آشنايي ست که ابزارهاي مناسبي را در اختيارتان قرار مي دهد تا بتوانيد پروژه خود را به آساني مديريت کنيد.

مشاهده Timeline
با استفاده از اين مشخصه امکان ايجاد Timeline گرافيکي به منظور برقراري ارتباط بين برنامه زمانبندي و طرح فراهم مي گردد. شما مي توانيد به جزئيات بيشتري دسترسي داشته باشيد و به راحتي از امکانات متمايز آن بهره مند گرديد.

برنامه ريزي تيم
اين امکان دسترسي سريع به کارهاي برنامه ريزي نشده را فراهم مي نمايد و به شما اجازه مي دهد تا با نگاهي گذرا بر جزئيات سطح کار به راحتي فعاليتهاي خود را برنامه ريزي کنيد. اين بخش شامل، Task Inspector مي باشد که به شما کمک مي کند تا منابع اختصاص يافته را بر اساس اصل task-by-task بطور خوردکار همتراز کنيد.

بهبود همکاريها
اين برنامه امکان به اشتراک گذاشتن اطلاعات را با مشاهده آسان و کاربري ساده Backstage view کارآمدتر مي کند و موجب همکاري اعضاء گروه مي گردد. اين قابليت همچنين، اين اجازه را مي دهد تا طرح پروژه خود را در فهرست وظايف SharePoint Foundation 2010 منتشر کنيد، در نتيجه اعضاي تيم به اطلاعات و طرح هاي بروز رساني شده شما دسترسي خواهند داشت.

شما مي توانيد با پلتفرم قدرتمند همکاري پروژه هاي خود و مديريت قدرتمند نمونه کارها بر ساده ترين و پيچيده ترين پروژه هاي خود نظارت کامل داشته باشيد.

اين برنامه برخلاف نسخه قبلي ماکروسافت پروژه 2007، سه نسخه از پروژه 2010 را با عناوين Microsoft Project Standard 2010, Microsoft Project Professional و Microsoft Project Server 2010 ارائه مي دهد.

شامل يک عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 2500 تومان
لطفاً براي خريد حرفه اي ترين وقدرتمندترين نرم افزار مديريت پروژه(Microsoft Project Professional 2010 )اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد حرفه اي ترين وقدرتمندترين نرم افزار مديريت پروژه(Microsoft Project Professional 2010 )اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی