فروش پستي نرم افزار قدرتمند ريکاوري و پشتيبان گيري(Acronis True Image Home 2011) اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نرم افزار قدرتمند ريکاوري و پشتيبان گيري(Acronis True Image Home 2011) اورجينال


نرم افزار قدرتمند ريکاوري و پشتيبان گيري(Acronis True Image Home 2011) اورجينال


نرم افزار Acronis True Image Home جزء معدود نرم افزارهاي قدرتمند در زمينه ي ريکاوري، مديريت ديسک و پشتيبان گيري از کليه ي اطلاعات رايانه ميباشد. اين کمپاني همه ساله با توسعه و بهبود نسخه هاي خود جديدترين امکانات را براي پشتيبان گيري از اطلاعات شما فراهم مي نمايد بطوري که به يکي از بهترين شرکت هاي ارائه دهنده نرم افزار هاي مديريت پارتيشن و ابزارهاي ريکاوري و پشتيبان گيري تبديل شده است.
هر زمان که فايلي را اشتباهي پاک کرديد، اطلاعات سيستم تان بدليل آلودگي به ويروس مخدوش شد و يا با خرابي

هارد ديسک مواجه شديد، فقط کافيست از نرم افزار Acronis براي بازيابي اطلاعات خود کمک بگيريد. اين نرم افزار، ابزاريست قدرتمند که توانايي پشتيبان گيري و محافظت کامل از سيستم شما را دارد. پشتيبان گيري از داده ها و اطلاعات کامپيوتر شخصي تان، تهيه نسخه پشتيبان از نرم افزارها و بازي هاي نصب شده بر روي سيستم، تصاوير، فايل هاي صوتي و تصويري موجود در سيستم، اسناد مالي و اداري، تنظيمات و هر آنچه که براي شما مهم و لازم است را مي توان فقط از نرم افزار Acronis انتظار داشت.طبق گزارش تحقيقات انجام شده و نظرات سايت هاي گوناگون، اين نرم افزار مشهور در زمينه بکاپ گيري و بازيابي اطلاعات از قابليت هاي خاص و منحصر به فردي برخوردار مي باشد و بعنوان يکي از بهترين نرم افزارهاي پشتيبان گيري شناخته شده است.

نرم افزار Acronis True Image اين امکان را به شما مي دهد تا به آساني و تنها با زدن يک کليک از داده هاي خود نسخه پشتيبان تهيه کنيد و هر زمان که سيستم شما دچار مشکلاتي همچون آلودگي به ويروس، نصب نرم افزارهاي مخرب و ناخواسته و يا حتي خرابي هارد ديسک و ... شد، مي توانيد آن اطلاعات حفاظت شده و نسخه ي پشتيباني که قبلاً گرفته ايد را توسط اين برنامه بازيابي نماييد.

نرم افزار Acronis اين امکان را براي کاربران فراهم نموده تا از تمام اطلاعات رايانه شخصي خود و يا تنها از فايل هاي مهم خود پشتيبان تهيه نمايد. خاطر نشان مي کنيم که بسته به نوع انتخاب، سرعت عمليات متفاوت است. اين برنامه طوري از داده هاي شما محافظت مي کند که حتي در حوادث غير قابل پيش بيني هم مانند ويروسي شدن سيستم و يا خرابي هارد ديسک اطلاعات را دوباره بازيابي کند.

درحقيقت اين همان قابليتي است که Acronis آنرا براي کاربران خود تضمين مي کند و اين اطمينان را به آنها مي دهد که بدون هيچ مشکلي دوباره از فايل ها و برنامه ها و حتي تنظيماتي که در فايل پشتيبان است، استفاده نمايند. نرم افزار Acronis True Image با روش تهيه ايميج از اطلاعات شما نسخه پشتيبان تهيه مي کند، بنابراين به کمک اين روش هم مي توانيد پشتيبان کاملي از قسمت هاي مختلف سيستم داشته باشيد و هم احتمال ويروسي شدن آنرا به صفر برسانيد.

اگر شما هم نمي خواهيد با تجربه ي تلخ از دست دادن و يا خرابي نرم افزارها و فايل هاي خود مواجه شويد، پس بهتر است هر چه زودتر اقدام به تهيه ي نسخه ي پشتيبان با نرم افزار Acronis کنيد. نسخه جديد آن از ويندوز 7 پشتيباني مي کند، ضمن اينکه سرعت کار با برنامه نيز افزايش خواهد يافت. بعلاوه مي توانيد به روش بسيار ساده ايي از کتابخانه ي ويندوز 7 پشتيبان گيري کنيد.

با بهره گيري از سيستم زمانبدي Set&Forget مي توانيد ساعات بيشتري را کار کنيد و کمتر نگران از دست رفتن داده ها باشيد. همچنين، مي توانيد پشتيبان گيري از اطلاعات سيستم و محافظت از داده ها را خودکار کنيد. با استفاده از Try&Decide محيطي را که مي توانيد نرم افزار جديدي را در آن آزمايش کنيد، محدود کنيد و نيز وبگردي کنيد. پس از تست آن، مي توانيد تغييرات سيستم تان را حفظ يا از بين ببريد. اين برنامه ساده ترين و قابل اطمينان ترين راه حل را براي پشتيبان گيري و بازيابي اطلاعات در اختيارتان قرار مي دهد.

نرم افزار Acronis True Image 2011 مجموعه ايي بي نظير و خارق العاده در پشتيبان گيري و بازيابي اطلاعات است که به شما اجازه مي دهد هم از طريق برنامه زمانبندي شده و هم با استفاده از قابليتهاي متنوع آن اقدام به پشتيبان گيري از اطلاعات خود نماييد.

رابط کاربري اين برنامه نسبت به نسخه هاي پيشين بهبود يافته است و با ويندوز 7 گره خورده است. صفحه ي اصلي نسخه 2011 نيز در مقايسه با نسخه قبلي بهبود يافته است و عملياتهاي دسته بندي شده، تم هاي عمومي مانند Protection Tools و Disk Management نيز به آن افزوده شده است. همچنين نوع پشتيباني گيري را اطلاعات را مي توانيد بدلخواه خود انتخاب کنيد. مي توانيد از دستيار بکاپ گيري استفاده کنيد يا برنامه اصلي را اجرا کنيد.

اگر بکاپ گيري از داده هاي بسيار مهم را انتخاب مي کنيد، يک بکاپ کلي از تمام اطلاعات سيستم بدست خواهيد آورد. درحاليکه با دستيار بکاپ کنترل بيشتري بر داده ها خواهيد داشت و فوراً مي توانيد با راهنمايي کاربر در جهت استفاده از امکانات دائمي بکاپ گيري و برنامه زمانبندي پشتيبان گيري مداوم را فعال کنيد.

اين برنامه دو روش را براي تهيه نسخه پشتيبان به کاربر ارائه مي دهد. اولين روش فرايند تعيين زمانبندي بکاپ گيري که يک ايميج اوليه از داده هاي شما مي گيرد. در اين بخش تابع پشتيبان به آن اضافه شده که فقط فايلهايي را ذخيره مي کند که نسبت به ذخيره قبلي تغيير کرده اند. شما مي توانيد با اين برنامه از تمام اطلاعات هارد، پارتيشن ها يا فولدرها بصورت جداگانه نسخه پشتيبان بگيريد. در روش دوم که non-stop backup نام دارد اين برنامه مي تواند بطور دائمي و بي وقفه از تمامي تغييرات ايجاد شده در هر پنچ دقيقه بکاپ گيري کند. اين روش بالاترين سطح امنيت اطلاعات را بدنبال خواهد داشت. بنابراين به آساني مي توانيد تمامي فايلهاي قديمي خود را بازيابي کنيد.
شما مي توانيد ايميج هاي بکاپ True Image Home را به فايلهاي بکاپ ويندوز و بالعکس تبديل کنيد. اين بدين

معناست که مي توانيد بکاپ هاي اصلي در ويندوز را اجرا کنيد، حتي اگر مستقيماً به آنها بوت شود، که براي جستجوي نسخه هاي بکاپ قديمي بسيار مفيد است، بعلاوه اينکه مي تواند بطور موقت امکان استقاده از ستاپ هاي قديمي سيستم را برايتان فراهم مي نمايد.

قابليتهاي کليدي و جديد نرم افزار Acronis True Image Home 2011

_ تهيه نسخه پشتيبان با يک کليک
فقط کافيست تصميم بگيريد کي، کجا و از چه چيزي مي خواهيد نسخه پشتيبان تهيه کنيد تا نرم افزار Acronis به صورت خودکار و يا تنها با زدن يک کليک شروع به بکاپ گيري کند.
_ جستجوي کامل متن
شما قادر خواهيد بود تا بين آرشيوها با تايپ قسمتي يا تمام نام فايل موردنظر به جستجوي آن بپردازيد. آنرا سريع و به آساني بازگرداني نماييد. اين نرم افزار قابليت جستجو در داخل محتواي فايلها را هم داراست.
_ قابليت ذخيره سازي کپي از روي فايلهاي پشتيبان
اين برنامه به شما اجازه مي دهد تا يک يا چند کپي از فايلهاي پشتيبان خود را بر روي شبکه، فلش ديسک و ... نگه داريد.
_ پشتيباني از آرشيوهاي ZIP
علاوه بر پشتيباني از فرمت TIB، فرمت ZIP را نيز به نرم افزار اضافه کرده تا داده ها با تراکم بيشتري ذخيره و آرشيو شوند. قابليت ادغام چندين آرشيو پشتيبان توسط اين گزينه اين امکان براي شما فراهم شده تا با ادغام و يکي کردن چند فايل پشتيبان که امکان دارد هر کدام از يک قسمت باشند، يک فايل کامل از پشتيبانها تهيه نماييد.
_ بکاپ گيري اتوماتيک مبني بر در دسترس بودن مقصد
توسط اين قابليت کاربران توانايي تهيه پشتيبان به محض در دسترس بودن درايو مقصد بصورت اتوماتيک را خوهند داشت.
_ بروز رساني آسان و سريع به کمک ابزارهاي انتقال
با کمک اين قابليت ديگر لازم نيست وقت خود را هر دفعه صرف نصب مجدد ويندوز، نرم افزارها و يا سريال ها و تنظيمات و بروز رساني ها نماييد.
_ قابليت خاموش کردن کامپيوتر بعد از اتمام عمليات پشتيبان گيري
قابليتي که به شما اين امکان را مي دهد تا شب کامپيوتر را روشن بگذاريد تا کار پشتيبان گيري انجام شود و بعد از اتمام کار سيستم بطور خودکار خاموش مي شود.
_ قابليت ذخيره سازي آرشيو بر روي فضاهاي گوناگون
شما مي توانيد آرشيو پشتيبان خود را بر روي فضاهاي گوناگون و امن همچون شبکه، CD/DVD، USB، سرورهاي FTP، هارد ديسک هاي داخلي و خارجي و ... ذخيره نماييد و هميشه به آنها دسترسي داشته باشيد.
_ پشتيباني از ويندوز 7
نسخه جديد نرم افزار Acronis همراه با ويندوز 7 محيط فوق العاده امني را براي محافظت از داده هاي شما ايجاد مي کند. در اين نسخه بهبوديهايي مانند قرار دادن بخش Backup and Restore در کنترل پنل ارائه شده که اين امکان را به شما مي دهد فايلها يا نسخه هاي قبلي را از منوي Context مشاهده و بازيابي کنيد. کتابخانه هاي ويندوز را پشتيباني يا بازيابي نماييد و بتوانيد نرم افزار Acronis را از نوارابزار ويندوز 7 اجرا کنيد.
_ رابط کاربري گرافيکي
در اين نسخه رابط کاربري حرفه ايي با قابليتهاي جديد مانند Drag and drop نيز افزوده شده است. همچنين شاهد ابزارهايي مانند ويزاد و One-Click خواهيد بود که بهترين نسخه هاي پيشتيبان گيري و بازيابي را طبق نياز شما ارائه مي دهد.
_ بهبود و توسعه ي قابليت Nonstop Backup
اگرچه اين قابليت در نسخه هاي قبلي وجود داشت اما در Acronis 2011 شاهد بکاپ گيري خودکار فايلهاي ذخيره شده ايي که تغيير کرده اند در عرض 5 دقيقه خواهيد بود. با اين امکان مي توانيد از تمام داده هاي سيستم، فايلها، فولدرها در عرض 5دقيقه بکاپ بگيريد.
_ بهبود و توسعه ي امکان Time Explorer
اين امکان در Acronis 2011 کاملاً بهبود يافته و ساده ترين شيوه را در مشاهده و مديريت فايلهاي ذخيره شده، تنها از يک صفحه ارائه مي دهد. همچنين وضعيت نسخه پشتيبان شما را در هنگام بکاپ گيري نشان مي دهد.
_ پشتيباني از استاندارد جديد USB 3.0
اين نسخه از استاندارد جديد USB 3.0 پشتيباني مي کند. بنابراين اگر مادربورد شما با درايورهاي هارد ديسک USB 3.0 کار مي کند، شما مي توانيد از طريق اين استاندارد جديد براي انتقال سريع اطلاعات جهت ايجاد نسخه هاي پشتيباني با سرعت بيشتر استفاده کنيد.
_ پشتيباني از هارد ديسک مجازي
شما مي توانيد فرمت ايميج هاي Acronis را به فرمت فايلهاي هارد ديسک مجازي و برعکس تبديل کنيد، بنابراين قابليت سازگاري با بکاپ ويندوز 7 را تأمين مي کند.
_ قابليت پشتيباني از امکان Try & Decide
اين امکان محيطي امن براي تست نرم افزارهاي جديد يا بازديد از وب سايتها را فراهم مي نمايد.
_ رمزگذاري فايلهاي ايميج با ( Advanced Encryption Standard (AES
اين امکان به شما کمک مي کند تا با ابزارهاي امنيتي استاندارد مانند رمزگذار 128, 192 و 256-bit امنيت داده هاي خود را افزايش دهيد.

شامل يک عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 2500 تومان
لطفاً براي خريد نرم افزار قدرتمند ريکاوري و پشتيبان گيري(Acronis True Image Home 2011) اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم افزار قدرتمند ريکاوري و پشتيبان گيري(Acronis True Image Home 2011) اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار,نرم افزار ها,دانلود رايگان نرم افزار,دانلود نرم افزار گرافيک علي بزرگ,نرم افزار مديريت دانلود,نرم افزار قدرتمند دانلود فايل هاي تورنت,دانلود نرم افزار قدرتمند مترجم متون,نرم افزار قدرتمند براي دانلود, جديد نرم افزار قدرتمند رايت سيدي –,نرم افزار قدرتمند بازيابي اطلاعات,قدرتمند نرم افزار ريکاوري نام,نرم افزار قدرتمند بازيابي اطلاعات –,نرم افزار قدرتمند ريکاوري پشتيبان گيري,ريکاوري قدرتمند فايل نرم افزار,ريکاوري قوي دانلودنشان,نرم افزار قدرتمند ريکاوري,دانلود نرم افزار بک آپ,دانلود نرم افزار تهيه پشتيبان,نرم افزار برنامه براي پشتيبان,تهيه پشتيبان بازيابي اطلاعات,پشتيبان گيري دانلود,پشتيبان گيري درايورها,پشتيبان گيري ويندوز,پشتيبان گيري پيامک توسط – اندرويد,خريد پشتيبان گيري,دانلود نرم افزار پشتيبان گيري,بهترين نرم افزار براي بکاپ گيري,دانلود نرم افزار,محافظت پشتيبان گيري بازآوري اطلاعات,خريد پستي پشتيبان گيري هارد, نرم افزار پشتيبان گيري و,,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی