خريد پستي نرم افزار طراحي صفحات وب با امکانات فوق العاده(Microsoft Expression Studio 4 Ultimate ) اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نرم افزار طراحي صفحات وب با امکانات فوق العاده(Microsoft Expression Studio 4 Ultimate ) اورجينال


نرم افزار طراحي صفحات وب با امکانات فوق العاده(Microsoft Expression Studio 4 Ultimate ) اورجينال


نرم افزار طراحي صفحات وب با امکانات فوق العاده(Microsoft Expression Studio 4 Ultimate )

اين نرم افزار شما را با دنياي تازه طراحي وب و خلاقيت و نوآوري آشنا مي کند و دريچه هاي جديدي را به سوي خلق يک اثر هنري زيبا در زمينه طراحي وب مي گشايد. اين نرم افزار يک ابزار حرفه ايي طراحي وب است که آزادي عمل بيشتري براي به تصوير کشيدن ايده هاي نو شما ارائه مي دهد. اکسپرشن استوديو نرم افزاري حرفه اي براي طراحي وب سايت هاي مدرن و استاندارد با بهترين کيفيت موجود است و از تمامي امکانات متنوع پشتيباني مي کند. اين نرم افزار محبوب براي وب سايتهاي استاندارد شده، دسکتاپهاي غني يا Silverlight بسيار مناسب مي باشد .

اين مجموعه شامل پنج برنامه متنوع از قبيل Expression Web, Expression Blend, SketchFlow, Expression Design و Expression Encoder Pro است. در حقيقت چند نرم افزار مجزاست که در قالب يک نرم افزار ارائه مي گردد.

نرم افزار Expression Web
اين نرم افزار، ابزارهاي موردنيازتان در اختيار شما قرار مي دهد و از اکثر فرمتهاي رايج در طراحي وب PHP, HTML/XHML, CSS, JavaScript, ASP و .... پشتيباني مي کند. امکان پشتيباني از زبان برنامه نويسي انحصاري شرکت مايکروسافت يعني ASP.Net و فناوري بسيار رايج AJax که در طراحي سايت هاي پويا از آن استفاده مي شود. ابزار Silverlight هم رقيبي براي Flash محسوب مي شود و هم تکنولوژي قدرتمنديست براي دوستداران طراحي وب مبتني بر انيميشن هاي تحت وب.

نرم افزار Expression Blend
ابزار Expression Blend محيطي براي ترکيب امکانات دات نت و SilverLight براي طراحي صفحات پيشرفته وب و سازگار با تکنولوژي جديد SilverLight مايکروسافت است. در حقيقت اين ابزار با پشتيباني از دو تکنولوژي Silverlight و برنامه نويسي .Net هم قادر است زيباترين و حرفه اي ترين انيميشن ها را طراحي کند و هم با Microsoft SketchFlow که ابزاري به منظور طراحي چارت هاي گرافيکي به شمار مي رود کامل ترين مجموعه را در اين زمينه به کاربران هديه مي دهد.

نرم افزار SketchFlow
ابزار SketchFlow محيطي براي ساخت و ارائه طرحي از طراحي سايت شما قبل از کد نويسي است. از اين ابزار مي توانيد براي ارائه پيش نمايش سايت به کارفرمايان استفاده کنيد.

نرم افزار Expression Design
از ابزار Expression Design مي توانيد براي زيبا کردن محيط سايت طراحي شده با بکارگيري جلوه هاي گرافيکي سازگار با وب و بهينه شده اينترنتي استفاده کنيد.

نرم افزار Expression Encoder
برنامه Expression Encoder نام آخرين محصول در اين بسته نرم افزاريست که کار مديريت بر روي فايلهاي صوتي و تصويري که به صورت انواع ويدئو ها بر روي يک سايت تعبيه مي شوند را برعهده مي گيرد. در حقيقت بوسيله نرم افزار Expression Encoder مي توانيد آبجکتهاي مالتي مديا در صفحات وب طراحي شده خود را از طريق بهره گيري از استاندارهاي پيشرفته وب مديريت کنيد. مثلاً فيلم و صدا و ... را در صفحه بگنجانيد. اين نرم افزار با پشتيباني از انواع فرمت ها قادر است در محيطي جالب يک پلير قدرتمند براي يک سايت ايجاد کند تا کاربران و بازديدکنندگان بتوانند به صورت آنلاين به تماشاي ويدئو ها بپردازند. اين ابزار امکان انتخاب طيف گسترده ايي از تمپلت هاي پلير و مدياهاي منتشر شده را با کمک Microsoft SilverLight فراهم مي نمايد.

اين مجموعه قدرتمند همچنين، قادر است نمونه هاي اصلي تحسين برانگيزي را براي نشان دادن ايده هاي نو طراحان خلق کند، و علاوه بر اينکه مجهز به رابط کاربري ساده با قابليت استفاده آسان است، داراي الگوهاي صفحه نمايش و نمونه هاي اصلي بسيار زيبايي است.

اين برنامه پروژه هاي عظيم طراحي وب را با افزودن قابليت کنترل ترنزيشن ها، خاصيت تعامل سازي و انيميشن ها به واقعيت تبديل مي کند. سرعت بخشي و قابليت انعطاف پذيري برنامه به شما کمک مي کند تا طرح ها و برنامه هاي کاربردي خود را با برترين کيفيت و با استفاده بجا از نمونه هاي ارائه شده ايجاد کنيد. قابليت طراحي رابط کاربري جذاب براي وب و دسکتاپ با استفاده از مجموعه غني ماکروسافت اکسپرشن از مشخصه هاي بارز اين برنامه مي باشد. ابزارهاي موجود با هدف تکميل ويژوال استوديو ساخته شده اند. نمونه هاي اصلي برنامه اين امکان را برايتان فراهم مي کنند تا فوراً ايده هاي خود را محقق کنيد، جهت نشان دادن پروژه هاي خود به مشتريان يک ارتباط تعاملي ايجاد خواهد کرد و در وقت و هزينه شما صرفه جويي بعمل مي آورد.

طراحي هاي CSSبسيار زيبا، ارائه ي صفحات XMLو ... بسيار قدرتمند و غني، پشتيباني خوب از فناوري قدرتمند سرور ASP.Net، مديريت هرچه بهتر محيط نرم افزار، ساخت صفحات کاملاً استاندارد و بهينه سازي شده براي نمايش در صفحات مختلف مرورگرهاي هاي گوناگون وب، از ويژگي هاي خوب اين نرم افزار مي باشد.
يکي از ويژگيهاي منحصر به فرد اين برنامه اينست که با استفاده از آن مي توانيد دو محيط کد نويسي و گرافيکي را با هم داشته باشيد. همچنين مي توانيد براي طراحي صفحات با زبان ASPX يا .NET 2.0 و 3 و 3.5 و 4 از اين نرم افزار استفاده کنيد. در هنگام کار با محيط اين برنامه، هم محيط کد نويسي و امکانات Visual Studio را در حد نياز در اختيار داريد و هم محيط طراحي گرافيکي مانند FrontPage را در دسترس خواهيد داشت.

شما مي توانيد با تعيين زمان طراحي داده هاي در حال اجرا، وارد کردن اطلاعات از طريق XML يا ايجاد طرح از طريق آبجکتهاي C# کارايي خود را ارتقاء دهيد. امکان ويرايش و رفع باگها با استفاده از IntelliSense و کدينگ رنگ براي فرمتهاي HTML, CSS, JavaScript و PHP نيز فراهم شده است. از امکانات ديگر اين برنامه دارا بودن لايه طراحي قابل ويرايش با امکان تغيير مستقيم وضعيت، اندازه، حاشيه ها و لايه گذاري مي باشد.

اين مجموعه برترين امکانات را در زمينه طراحي وب ارائه مي دهد که عبارتند از :
- پشتيباني از فرمت هاي مختلف طراحي وب HTML Encoding
- قابليت پشتيباني از اکثر فرمتهاي تصاوير و استفاده بسيار آسان از آنها در محيط طراحي
- قابليت برقراري ارتباط ميان ASP.Net،PHP و … با بانک هاي اطلاعاتي رايج
- ويرايش تصاوير و ديگر Object ها با نرم افزار هايي نظير Adobe Photoshop
- طرح ها و اسکريپت هاي آماده متعدد و متنوع
- قابليت طراحي انيميشن هاي زيبا برپايه تکنولوژي Silverlight
- امکان طراحي چارت ها و نمودارهاي کاملا حرفه اي
- قابليت ايجاد تعامل بدون نياز به نوشتن کد سرزمين
- دارا بودن رابط کاربري مناسب و زيبا در عين کارآمدسرزمين
- مجهز به ابزارهاي پرکاربرد براي سرعت بخشي در ارائه طرح و جلوگيري از اتلاف وقت
- برطرف کردن سريع باگها با کمک امکانات عيب شناسي پيشرفته
- طراحي وب مبتني بر استانداردهاي غني با فن آوريهاي ضروري سرزمين
- قابليت رمزگذاري فرمتهاي مختلف ويدئويي سرزمين
- امکان اشتراک گذاري فايل پروژه با همکاران و مشتريان خود
شامل يک عدد سي دي مي باشد


قيمت: 2500 تومان
لطفاً براي خريد نرم افزار طراحي صفحات وب با امکانات فوق العاده(Microsoft Expression Studio 4 Ultimate ) اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم افزار طراحي صفحات وب با امکانات فوق العاده(Microsoft Expression Studio 4 Ultimate ) اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی