خريد اينترنتي نرم ‌افزارقدرتمند، طراحي و خلق انواع تصاوير گرافيکي (CorelDRAW x5) اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نرم ‌افزارقدرتمند، طراحي و خلق انواع تصاوير گرافيکي (CorelDRAW x5) اورجينال


نرم ‌افزارقدرتمند، طراحي و خلق انواع تصاوير گرافيکي (CorelDRAW x5) اورجينال


نرم ‌افزارقدرتمند، طراحي و خلق انواع تصاوير گرافيکي (CorelDRAW x5)

شرکت Corel اخيراً جديدترين نسخه از نرم افزار گرافيکي خود، CorelDRAW Graphics Suite X5 را منتشر کرد. علامت تجاري جديد اين برنامه Corel CONNECT ناميده مي شود که با دو برنامه ي CorelDRAW و Corel HPOTO-PAINهمگام سازي شده است تا امکان دسترسي سريع به فايلهاي موجود در کامپيوتر، شبکه و يا ديسک را فراهم نمايد. کار اصلي اين نرم‌افزار، طراحي و خلق انواع تصاوير و عکس ها مي باشد. قابليت‌هاي اين نرم‌افزار امکان ايجاد نقاشي‌هاي بسيار زيبايي را به گرافيستها مي دهد. علاوه بر اين، قادر است از بيش از 100 فرمت فايلهاي معمولي پشتيباني کند و به کاربران اين اطمينان را مي دهد تا بتوانند به راحتي فايل هاي خود را با مشتريان و همکاران خود رد و بدل کنند .

همچنين، اين برنامه تغييري کامل و اساسي در زمينه ي مديريت رنگ طرح هاي گرافيست ها ايجاد کرده است و دقيق ترين کيفيت رنگ را به کاربران ارائه خواهد داد. داکرهاي جديد Document (CorelDRAW)i و (Image (Corel PHOTO-PAINT اين امکان را به کاربران مي دهند تا بتوانند رنگهاي خاص پروژه را ذخيره سازي کنند و طرح هاي پروژه هاي قبلي را مجدداً استفاده کنند. علاوه بر اين، قطره چکان هايي براي رنگ آميزي باکس هاي گفتگو، پالت هاي رنگ و غيره به برنامه اضافه شده است که سريع ترين و آسانترين فرصت الگوگيري از رنگ ها را به شما مي دهد.

در حقيقت ، اين برنامه جديدترين ويرايش از بسته موفق برنامه هاي گرافيکي و حرفه اي Corel است که داراي بيش از پنجاه ويژگي جديد و پيشرفته مي باشد. اين نسخه از قابليتهاي بي نظير، پيشرفتهاي عمده در زمينه مديريت سرمايه، مديريت رنگ، گرافيک وب و نيز طيف گسترده اي از منابع آموزشي بهره مند است و در مقايسه با نسخه هاي قبلي محتواي بيشتري دارد.

مجموعه برنامه هاي گرافيکي Corel بيش از 20 سال است که براي ايجاد طرح هاي گرافيکي تأثيرگذار به کاربران سراسر دنيا کمک مي کند و به لحاظ سازگاري و قدرت و کارايي در جهان کاملاً شناخته شده است. نسخه جديد اين مجموعه با تمرکز بر ايجاد نوآوري و ارائه ي قابليتهاي بي نظير طراحي شده است و مورد استفاده ي طيف وسيعي از شرکتها از جمله شرکتهاي تابلوسازي، طراحي آرم، طراحي مد/ پوشاک، شرکتهاي سازنده بيلبوردهاي تبليغاتيبزرگ، طراحي کار ويزيت، بازاريابي، و کسب و کارهاي کوچک قرار گرفته است.

در اين نسخه امکانات و قابليتهاي جديد و پيشرفته ايي ارائه شده که تفاوت معنا داري با نسخه هاي قبلي دارد. اين برنامه از نظر طراحي دقت بسيار بالايي دارد و به خاطر داشتن ابزار کاربردي و متنوع، به گرافيست ها کمک مي کند تا بتوانند طراحي شکل ها و نقشه هاي پيچيده ي خود را به سادگي با آن انجام دهند.

نسخه جديد Corel پس از پنج سال تلاش بي وقفه ي تيم حرفه ايي متشکل از متخصصان باتجربه ساخته و طراحي شده و داراي امکانات بسيار مفيد و قابليتهاي دقيقي مي باشد که در زير به آنها اشاره خواهيم کرد.

قابليت Corel CONNECT Simplifies Workflow
اين برنامه امکان دسترسي کاربران به طرحها و محتواهاي خود را به روش ساده تر فراهم مي نمايد. نام جديد Corel CONNECT، علامت تجاري اين برنامه ست که با کمک دو برنامه ي CorelDRAW و Corel PHOTO-PAINT همزمان سازي طراح هاي شما را انجام مي دهد و امکان دسترسي سريع به فايلهاي موجود در کامپيوتر، شبکه يا ديسک را فراهم مي نمايد.
پشتيباني از ابزارهاي جديد و پيشرفته با قابليت دقت بيشتر
اين برنامه حاوي ابزارهاي بسيار دقيق و پيشرفته با دقت فوق العاده مي باشد، به اين ترتيب کيفيت تصاوير ساخته شده با اين برنامه بسيار افزايش مي يابد. شما هر چه قدر هم که تصاوير را بزرگ و کوچک کنيد، هيچ تأثيري بر کيفيت تصويرتان نخواهد داشت. ابزارهايي که براي اين بخش انتخاب کرده اند به شرح زير مي باشند:

ابزارB-Spline
مدياهاي هنري بروز رساني شده
ابزارهاي پيشرفته Connector and Dimension
ابزار جديدSegment Dimension
ابزار Mesh Fill tool که براي کمک به کاربران در طراحي اشياء با چندرنگ مختلف و با قابليت transition روان تر طراحي شده است. کارايي اين ابزار بطور قابل توجهي بهبود يافته است.
ابزار جديد گرافيک وب يا Web Graphics tools نيز به کاربران اين امکان را مي دهد تا بتوانند در حالت bitmap به طور مستقيم با CorelDRAW جزئيات پيکسل ها و پيش نمايش کار خود را قبل از چاپ مشاهده کنند.

پشتيباني از سيستم Colour Management System
اين برنامه تغييري کامل و اساسي در زمينه ي مديريت رنگ، افزايش دقت در طراحي رنگ ها بوجود آورده است. داکرهاي جديد (Document (CorelDRAW و Image (Corel PHOTO-PAINT)i به کاربران اين اجازه را مي دهد تا رنگ هاي خاص پروژه را ذخيره سازي کنند و امکان استفاده ي مجدد از رنگ پروژه هاي قبلي را فراهم مي نمايد. علاوه بر اين، قطره چکان هايي براي رنگ آميزي باکس هاي گفتگو، پالت هاي رنگ و غيره به برنامه اضافه شده است که سريع ترين و آسانترين روش الگوگيري از رنگها را به شما مي دهد.

ارائه خروجي ساده با چندين فرمت مختلف
اين برنامه از بسياري از فرمتها پشتيباني مي کند و براي طراحي وب سايت، چاپ بروشورهاي تبليغاتي، طراحي بر روي تي شرت، بيلبوردهاي تبليغاتي و حتي آرم از قابليتهاي بي نظيري برخوردار است و با بهره گيري از ابزارهاي انعطاف پذير و بروز رساني شده امکانات گسترده ايي در اختيار طراحان قرار مي دهد.

پشتيباني از Full-Colour Guidebook و Video Tutorials
اين برنامه صرفنظر از سطح تجربه ي شما و ميزان مهارت افراد در کار با نسخه هاي قبلي Corel، حاوي يک برنامه آموزشي و راهنماي ويژه است که کليه فنون و روشهاي کار با برنامه را براي تمامي کاربران در هر سطحي که هستند را ارائه مي دهد. بطورکلي اين برنامه فرصتي منحصر بفرد و بي نظير براي يادگيري با برنامه هاي Corel ارائه خواهد داد. Corel مجموعه ايي بي مانند و بروز رساني شده است که در تمامي صنايع و شرکتها از جمله صنعت مد و طراحي جواهرات، طراحي کتاب، طراحي وسايل نقليه و صنعت بسته بندي بکار برده مي شود که حاوي بيش از دو ساعت برنامه ي آموزشي ويدئويي است.

نرم افزار Corel يک ابزار ضروري گرافيکي براي طراحي در تمام زمينه هاست که روز به روز نياز به استفاده از اين برنامه بيشتر احساس مي شود. اصول کار Corel بر مبناي بردار يا vector مي باشد و موضوعات (objects) در Corel بر مبناي خط و نقطه (گره node) طراحي مي شوند که در نتيجه اندازه و ابعاد در اين مدل مهم نيست! يعني در طرحهاي برداري Resolution معنا ندارد! و هر چقدر مايل باشيد مي توانيد اندازه طرح را بدون افت کيفيت زياد کنيد. البته Resolution در بعضي تنظيمات و Effect ها استفاده مي شود که باز مربوط به عکس است. از لحاظ امور چاپ Corel يک ويژگي بسيار مهم دارد که آن هم به خاطر برداري بودن آن است. به اين معني که نوشته ها و آرمها در چاپ بسيار دقيق و تميز مي باشند.

اين نرم افزار شامل برنامه هاي کمکي و ابزارهاي زير مي باشد :

- CorelDRAW ، تصاوير برداري و برنامه ي طراحي صفحه

- Corel PHOTO-PAINT برنامه حرفه ايي ويرايش تصوير

- Corel ® PowerTRACE، ابزار کمکي با قابليت سرعت و دقت بيشتر در زمينه تبديل bitmaps به تصاوير گرافيکي برداري قابل ويرايش

Corel CAPTURE -l ، ابزار تصوير برداري از صفحه نمايش تنها با زدن يک کليکابزارهاي جديد نرم افزار CorelDRAW x5

Corel CONNECT سازمان دهنده قدرتمند با قابليت جستجوي طرح ها و محتوا و موضوعات ديجيتالي در کامپيوتر يا شبکه محلي جهت دسترسي سريع به مکمل هاي عالي براي طراحي

قابليت پشتيباني از بسياري برنامه هاي کاربردي، طيف گسترده اي از محتواها و منابع آموزشي .

شامل يک عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 2500 تومان
لطفاً براي خريد نرم ‌افزارقدرتمند، طراحي و خلق انواع تصاوير گرافيکي (CorelDRAW x5) اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم ‌افزارقدرتمند، طراحي و خلق انواع تصاوير گرافيکي (CorelDRAW x5) اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی