خريد ارزان قيمت نرم افزار قدرتمند ساخت اشکال سه بعدي ساختماني(Google SketchUp 8) اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نرم افزار قدرتمند ساخت اشکال سه بعدي ساختماني(Google SketchUp 8) اورجينال


نرم افزار قدرتمند ساخت اشکال سه بعدي ساختماني(Google SketchUp 8) اورجينال


قابل نصب روي سيستم هاي Apple
- نگارش کامل Google Sketchup Pro 8 همراه با V-Ray
- همراه با V-ray و Sketchy Physics
- کاملترين Materials سازگار با Sketchup
- مجموعه اي از Components قابل استفاده در Sketchup

نرم افزار Google Sketchup که توسط يکي از بزرگترين شرکتهاي توليد کننده نرم افزار يعني گوگل طراحي شده در زمينه ساخت اشکال سه بعدي ساختماني قابليتهاي ارزنده ايي به مهندسين عرضه مي کند. اين نرم افزار ساده ترين راه دسترسي به مجموعه عظيم سورس هاي هندسي گوگل را فراهم مي نمايد. در اين برنامه ابزارهاي جديد ساختماني، قابليتهاي ميزان سازي دقيق، و مدلهاي سه بعدي زيبا معرفي شده است. اين نرم افزار قدرتمند در زمينه طراحي هاي سه بعدي براي ايجاد طرح هاي سه بعدي چند حالته ساختماني، عملکرد منحصر به فردي دارد. بعلاوه قابليت هاي بسيار زيادي را در زمينه ايجاد محيط هاي مجازي سه بعدي ساختماني به کاربران مي دهد. با کمک اين نرم افزار کاربران مي توانند اقدام به ساخت و طراحي، ايجاد تغييرات و ويرايش مدل هاي سه بعدي نمايند. از ويژگيهاي ديگر آن مي توان به توانايي هاي مختلف نظير ايجاد طراحي هاي 2 بعدي، ساخت مدل هاي هوشمند با قابليت ايجاد نماها و زاويه هاي مختلف و ... اشاره نمود.

اين نرم افزار با ارائه ابزارهاي کارآمد و قابليتهاي متنوع در زمينه ساخت اشكال سه بعدي يکي از برترين برنامه هاي موجود مي باشد، که با استفاده از آن مي توانيد به روش بسيار ساده و تنها با زدن چند كليك اشكال هندسي موردنظر خود را به بهترين شكل ممكن طراحي كنيد.نرم افزار Google SketchUp به شما اين امکان را مي دهد تا طرح كلي يك خانه، كارخانه، كشتي، سفينه فضايي و ساير اجسام را تهيه و رنگ آميزي نماييد. کمپاني گوگل جهت آشنايي کاربران آرشيو مدل هاي پيش ساخته ايي را در سايت رسمي اين نرم افزار معرفي کرده تا به علاقه مندان فرصتي بدهد بدون اتلاف وقت، اشكال مورد نظر خود را تهيه کنند. يکي ديگر از قابليتهاي اين برنامه افزودن ابعاد، جزئيات، بافت و ...به مدلهاي خود است. همچنين مي توانيد مدل ساخته شده خود را در نرم افزار Google Earth وارد کرده و يا با ديگران به اشتراک بگذاريد .

اگر تابحال با ساير برنامه هاي مدلسازي سه بعدي کار کرديد، با SketchUp به تجربه تازه ايي دست خواهيد يافت، بطوري که تفاوت آنرا با برنامه هاي ديگر بوضوح احساس خواهيد کرد. اين برنامه به شما کمک مي کند تا مستقيماً مدلهاي ساخته شده توسط کاربران ديگر را وارد کنيد. بطور مثال با زدن کليد File > 3D Warehouse > Get Models و بازکردن پنجره جستجوي گوگل مدلهاي فوق العاده ايي را مشاهده خواهيد کرد. در اينجا انواع و اقسام ساختمان هاي عمومي، مانند ايستگاه پليس و آتش نشاني، ساختمانهاي مشهوري همچون ST Peter در رم، Tower Bridge در لندن و درختان و حصارهاي مختلف را خواهيد ديد. اين برنامه به شما کمک مي کند مدلهاي سه بعدي خود را در فرمت رايج 3DS وارد کنيد و با هزاران نمونه و مثالهاي زيباي آنلاين آشنا گرديد. درصورتي که بخواهيد اشکال دوبعدي خود را به سه بعدي تبديل کنيد، نياز به انجام مراحل پيچيده نداريد، فقط کافيست کليدي را بزنيد و موس را تکان دهيد، خواهيد ديد که بطور خودکار اين کار انجام مي شود.

اين نرم افزار کليه ابزار لازم براي طراحي سه بعدي را که در نرم افزارهاي مشابه وجود دارد، در اختيار شما قرار مي دهد، همچنين حاوي تعداد بيشماري ويژگيها و قابليتهاي متنوع است که از ميان آنها مي توان به کادربندي دقيق، رنگ بندي جذاب و بافت مناسب، سايه گذاري واقع گرايانه با لايه هايي که به مديريت کردن بهتر مدلهاي پيچيده کمک مي کند اشاره کرد.

شما همچنين مي توانيد با استفاده از اين ابزار انيميشن هاي جالبي را خلق کنيد و براي مشاهده راحت تر ديگران طرح خود را به شکل سه بعدي اش يا تصاوير TIFF, JPG و يا PNG استخراج کرد. از قابليتهاي ديگر اين برنامه مي توان به موقعيت هندسي مدل با نقشه هاي گوگل، زمين رنگي و سه بعدي، قابليت ايجاد مدلها توسط تصاوير ترسيم شده و مشخصه Building Maker اشاره کرد. در واقع Building Maker به شما کمک مي کند تا ساختمانهاي سه بعدي را از تصاوير موجود در Google Earth خلق کنيد. بعبارت ديگر، ساخت مدلهاي ساختماني با مشارکت Google Earth يکي از عمده ترين تغييرات ارائه شده در اين نسخه است. در بخشي ديگر از اين برنامه امکان مشاهده پيش نمايش تصوير در پنجره Scenes برايتان فراهم شده است.

ابزار Push/Pull اين برنامه با تصوير از پيش انتخاب شده نيز کار مي کند و به روش مشابه دو فرمان Move/Copy عمل مي کند. اين برنامه همچنين شمارش تعداد پايه هاي صفحه را در بخش هايي از مدل برايتان ساده مي کند. با استفاده از اين نرم افزار قادر خواهيد بود برخلاف نسخه هاي قبلي، دو مولفه را در يک موقعيت قرار دهيد، و همچنين از امکانات ابزار Trim بهره ببريد.

در اين برنامه مجموعه ايي از ابزارهاي قدرتمند براي افزودن و کم کردن مدلها ارائه شده که عبارتند از:
o ابزار Union براي اضافه کردن دو يا چند شکل به يکديگر
o ابزار Intersect تقسيم کردن شکل
o ابزار Subtract براي تبديل شکل به يک کاتر فايل کوچک کوکي 3D
o ابزار Trim براي پاک کردن تکه ايي از شکل بدون حذف شکل اوليه
o ابزار Split براي همپوشي دو تکه از شکل و ساخت شکل جديد

امکانات نرم افزار Google SketchUp 8 :
- امکان خلق، تغيير، چرخش و تغيير مقياس اشکال هندسي
- توانايي کار با برش مدلها
- قابليت اضافه کردن بافت هاي جديد به مدلها يا ساخت بافت جديد
- امکان افزودن اجزاي جديد مانند ماشين، درخت، در، پنجره و ... به مدل خود يا ساخت جزء جديد
- اضافه کردن سايه براي هر مدلي بر روي زمين
- شبيه سازي محلهاي مختلف دوربين
- قابليت ساخت تورهاي مجازي
- ساخت آموزشهاي مرحله به مرحله و تعاملي
- وارد کردن تصاوير دو بعدي در فرمت هاي مختلف JPG و PNG و ...
- وارد کردن فرمت هاي سه بعدي از نرم افزارهاي Maya و 3ds Max و ..
- توانايي استخراج عکسهاي دو بعدي از مدلهاي شما
- استفاده از زبان برنامه نويسي Ruby
- ساخت انيميشن و استخراج آن به صورت AVI و MOV
- امکان دريافت و استخراج اطلاعات GIS
- امکان استخراج تصاوير با ابعادي بزرگتر از صفحه نمايش

شامل يک عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 2500 تومان
لطفاً براي خريد نرم افزار قدرتمند ساخت اشکال سه بعدي ساختماني(Google SketchUp 8) اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم افزار قدرتمند ساخت اشکال سه بعدي ساختماني(Google SketchUp 8) اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی