خريد ارزان نسخه جديد قدرتمندترين نرم افزار انيميشن سازي (Autodesk 3Ds Max 2011) اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نسخه جديد قدرتمندترين نرم افزار انيميشن سازي (Autodesk 3Ds Max 2011) اورجينال


نسخه جديد قدرتمندترين نرم افزار انيميشن سازي (Autodesk 3Ds Max 2011) اورجينال


نرم افزار Autodesk 3ds Max قطعاً قدرتمندترين و معروفترين نرم افزار انيميشن سازي است که مجموعه ايي از ابزارهاي خلاق، جديد و هنرمندانه ايي را به کاربران خود هديه ميدهد. در اين برنامه workflowها پيشرفت کرده اند و يک هسته ي گرافيکي شتاب دهنده به آن افزوده شده است که در کنار ساير ويژگيهاي کارآمد آن قابليتها و پروژه هاي شما را در تمام سطوح ارتقاء مي بخشد و موجب پيشرفته قابل ملاحظه ايي در کارتان مي گردد.

در اين نسخه ابزارهايي قدرتمند ارائه شده که مي توانيد از مزاياي خوب آنها بهره مند گرديد. اين ابزارها به استفاده از جديدترين و آخرين پيشرفته هاي سخت افزاري کمک ارزنده ايي ميکنند. بطورمثال شما مي توانيد از مزاياي ديناميکهاي اجسام سخت چندرشته ايي بهره ببريد. با کمک بافت متنوع چندبعدي مي توانيد اقدام به نقشه کشي پيشرفته و رنگ آميزي کنيد. علاوه بر آن با انجام يک مرحله ساده مي توانيد با ساير محصولات اتودسک تعامل خوبي برقرار کنيد. اين نرم افزار مزاياي بسيار خوبي را براي تمامي هنرمنداني که در رشته ي انيميشن سازي فعاليت مي کنند به ارمغان مي آورد و کليه نيازهاي آنها را پاسخگو مي باشد، در نتيجه موجب افزايش تعداد سفارشات و ارتقاء سطح کيفي کار آنها مي شود ضمن اينکه قادر به پياده سازي سفارشات متنوع مشتريان آنها خواهند بود. طراحان مي توانند با بهره گيري از ابزارهاي کارآمد اين مجموعه سريعاً ايده هاي خود را پياده سازي کنند. از ويژگي هاي ديگر اين برنامه قابليت ذخيره فايلهاي 3ds Max 2012 در فرمت 3ds Max 2011 است. بنابراين شما مي توانند فايلهاي ذخيره شده ي خود را در نسخه 2011 اين برنامه اجرا کنيد.

با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد به آساني از طرح هاي ساده ي گرافيکي خود يک مدل سه بعدي بسيار زيبا بسازيد. اين برنامه به دليل داشتن ابزارهاي بسيار پيشرفته در ساخت بازي هاي رايانه اي و همچنين طراحي و خلق جلوه هاي ويژه در فيلم ها و بسياري از پروژه هاي عظيم ديگر که به خلق يک مدل سه بعدي حرفه ايي نيازمند است مورد استفاده قرار ميگيرد. همچنين از اين برنامه مي توان براي ساخت انيميشن، ميکس و تدوين و متحرک سازي نيز بهره گرفت. در واقع تمامي ابزارهايي که شما براي ايجاد تصاوير شفاف و با کيفيت جهت شبيه سازي مدل هايي همچون مو، لباس و ساير قسمت ها نياز داريد، در اين برنامه معرفي شده است.

از ديگر امکانات اين نرم افزار ميتوان به توانايي ساخت و طراحي نماي سه بعدي از يک ساختمان اشاره نمود. در واقع مهندسان رشته ي عمران به راحتي ميتوانند نقشه ي يک ساختمان را که با ديگر نرم افزار اين شرکت يعني اتوکد طراحي کرده اند وارد نرم افزار 3ds Max کنند و سپس اقدام به طراحي مدل سه بعدي از ساختمان موردنظر خود نمايند. يکي ديگر از قابليت هاي اين برنامه طراحي ماتريال ها يا همان اجسام مشبک با وضوح بسيار بالا با استفاده از نگاشتهاي جابجايي مي باشد. علاوه بر اين با استفاده از ويراشگر منحصر به فرد اجسام مي توان مدل هايي باانواع بافت ها و اندازه هاي واقعي و پيچيدگي زياد به دست آورد.

اين برنامه قابليتهاي متنوع ديگري دارد که شامل: مدل سازي و ساخت جلوه هاي انيميشني پيشرفته، قابليت بارگذاري و ذخيره پويانمايي شخصيت ها با استفاده از انواع اطلاعات بر پايه XML، قابليت انجام رندر تکرار شونده با قدرت و کيفيت بسيار بالا، توانايي وارد کردن نقشه هاي طراحي شده با نرم افزار اتوکد و ساخت مدل سه بعدي آن و همچنين داشتن متريالها و نقشه هاي جديد مي باشد.

علاوه بر آن داراي ابزارهايي براي حالت دهي و شانه زدن و نيز تجعد در طرح هاي پيچيده و ابزارهاي جديد Mapping براي ساخت اشکال هندسي است. با اين برنامه مي توانيد انواع لباسها با توجه به جنس پارچه و مشابه با وِيژگي هاي نوع واقعي آن طراحي کنيد. بعلاوه از امکانات نور پردازي جديد و قدرتمند آن بهره مند گرديد. امکان افزايش کيفيت نور دهي در صحنه با استفاده از مجموعه ايي از رنگ ها در اين نسخه نيز ارائه شده است. با اين برنامه مي توانيد سايه ها و کار با آنها را به صورت پيشرفته انجام دهيد و طرح هاي سه بعدي متني و گرافيکي خود را بهبود ببخشيد.

با کمک اين برنامه مي توانيد به هدف اصلي قدرت انجام XBR دست پيدا کنيد. اين برنامه داراي هسته گرافيکي چندرشته ايي است که پيشرفت هاي قابل توجهي را براي ارائه فرايندي که به کاربران اجازه مي دهد تا هر عکس انتخاب شده را در محل معيني روي يک صفحه نمايش قرار دهند، فراهم مي نمايد. يکي از اولويت هاي اصلي XBR، بازسازي 3dx Max است و 3ds Max Design از سيستم جديد فرايند قرار دادن عکس انتخاب شده در محل معين پشتيباني مي کند تا در ارائه ي پيشرفتهاي دراماتيک به لحاظ عملکرد و کيفيت تصوير کمک کند.

هسته جديد Nitrous با ايستگاه کاري تراشه هاي گرافيکي متناسب است تا به شما اين امکان را بدهد کارهاي تکراري را سريعتر انجام دهيد و مجموعه ايي از داده هاي بزرگ را با تعامل بيشتر مديريت کنيد. در اين برنامه تکنيک هاي پيشرفته ي مديريت صحنه، همراه با پيمايش صحنه چندرشته ايي فرايند قرار دادن عکس انتخابي در محل معين و در نهايت ارائه بهترين نتايج معرفي شده است. علاوه بر آن موتور Nitrous قادر است تصاوير را با کيفيت بسيار بالايي رندر کند و کليه جزئيات تصوير، نورپردازي، سايه ها و ترانسپرنسي را با بهترين کيفيت نمايش دهد.

طراحان مي توانند با استفاده از اين برنامه به طيف گسترده ايي از مدلهاي يک تصوير با کتابخانه جديد 80 بافت هوشمند Substance و فيلترهاي متنوع، چندين خروجي و بالاخره بافتهاي وابسته به رزولوشن و بافتهاي سفارشي دسترسي داشته باشند. يکي از ويژگيهاي جديد اين نسخه افزودن ماجول mRigids به اين برنامه است. mRigids اولين ماجولي است که در سيستم يکپارچه ي MassFX جديد منتشر شده است.

طراحان مي توانند با استفاده از موتور چندرشته ايي NVIDIA PhysX تصاوير شبيه سازي شده ي ديناميک و بسيار زيبايي را مستقيماً در اين برنامه بسازند. همچنين مي توانند با استفاده از شتاب دهنده NVIDIA GPU، رندرينگ iray از تصاوير ذهني و ساير امکانات، تصاوير و صحنه هاي دلخواه خود را ايجاد، تنظيم، و رندر کنند و آنها را قابل پيش بيني تر کنند. همچنين بدون نگراني از تنظيمات رندرينگ به نتايج بهتر و واقع گرايانه تري برسند.

کاربران مي توانند با اين نسخه در کمترين زمان ممکن نقشه هاي بهتر UVW را با روش جديد Least Squares Conformal Mapping ايجاد کنند. از قابليتهاي ديگر اين برنامه پشتيباني از امکان Sculpting and Painting Enhancements است که در سايه ي آن از کنترل بهتر بر افکتهاي هندسي لذت خواهيد برد.

1. اين محصول نگارش کامل وبدون محدوديت Autodesk 3ds Max مي باشد.
2. اين نرم افزار توسط تست شده و شما براحتي و بدون هيچ گونه نقصي قادر به نصب اين نرم افزار خواهيد بود .
3. نسخه منتشر شده 100% مطمئن و تست شده است.
4. اين نرم افزار بر روي تمامي سيستم عامل هاي 32 و 64 بيتي قابل اجرا مي باشد .

شامل 2 عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 4000 تومان
لطفاً براي خريد نسخه جديد قدرتمندترين نرم افزار انيميشن سازي (Autodesk 3Ds Max 2011) اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نسخه جديد قدرتمندترين نرم افزار انيميشن سازي (Autodesk 3Ds Max 2011) اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی