خريد ارزان قيمت مجموعه ابزار گرافيکي ( Grafpedia ) مناسب طراحان حرفه اي
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مجموعه ابزار گرافيکي ( Grafpedia ) مناسب طراحان حرفه اي


مجموعه ابزار گرافيکي ( Grafpedia ) مناسب طراحان حرفه اي


مجموعه ابزار گرافيکي سايت گراف پديا

وب سايت گراف پديا (Grafpedia.com) يکي از برترين وب سايت ها در زمينه هاي : آموزش فتوشاپ از سطوح ابتدايي و مقدماتي تا پيشرفته و حرفه اي، ابزارهاي طراحي و گرافيک ، دانلود و … مي باشد . اين وب سايت آموزش هاي حرفه اي خودش رو با قيمت هايي بين ?? تا ??? دلار به فروش ميرساند . آموزش ها و ابزارهايي که در اين وب سايت گردآوري شده اند به جرات ميتوان از آنها به عنوان يکي از کاملترين و بهترين مجموعه هاي مورد نياز طراحان ، گرافيست ها ، وب ديزاينرها و… نام برد . مجموعه ها و بخش هاي ديگري در وب سايت گراف پديا به صورت مخفي قرار دارند که شما بايد با عضويت در اين سايت به آن ها دسترسي داشته باشيد ، بخشهايي همانند : فايل هاي لايه باز (PSD) فتوشاپ در دسته بندي و موضوعات گوناگون و بسيار، فايل هاي وکتور، براش هاي فتوشاپ، انواع آيکون ها در سايزها و اندازه هاي مختلف، تصاوير استوک و باکيفيت، انواع بافت و تکستچرها و …

اين مجموعه در يک دي وي دي و شامل ابزارهاي زير مي باشد :

Actions : مجموعه از زيباترين، بهترين و کاربردي ترين اکشن ها براي استفاده در برنامه هاي گرافيکي شرکت ادوب اکشن ها عبارتند از افزونه هايي براي فتوشاپ که با استفاده از آنها شما ميتوانيد با الگوريتم خاصي به تصاوير خود جلوه هاي ويژه اي ببخشيد. به عنوان مثال شما ميتوانيد تصاوير خود را به صورت مکعب سه بعدي درآوريد، صورت انسان ها را با الگوريتم خاصي رتوش نماييد و …

در اين بسته ? مجموعه ي اکشن وجود دارد که هرکدام شامل اکشن هاي مختلفي جهت استفاده شما ميباشدبراش هاي بسيار زيبا و جذاب براي استفاده در طراحي هاي حرفه اي (براش ها يکي از عناصر مهم در طراحي هستند که ميتواند به طرح هاي شما جلوه اي ويژه و جذاب دهند. اين مجموعه داراي بخش کاملي از براش هاي مختلف است که شما را قادر ميسازد با استفاده از آنها تصاويري خارق العاده و چشم نواز خلق نماييد)

Gradients : مجموعه طيف هاي رنگي آماده و بي نهايت زيبا و حرفه اي (مجموعه گرادينت ها، يکي از جدا نشدني ترين نيازهاي گرافيست هاي حرفه ايست که با استفاده از آنها ميتوانند در کمترين زمان ممکن به بهترين و زيباترين ترکيب رنگ بندي ممکن برسند. اين مجموعه شامل بسته ي عظيمي از بسته هاي رنگي حرفه اي و اختصاصي است که شامل بيش از ?? هزار نوع رنگ بندي مختلف است)

Vectors : بسته اي عظيم و کارآمد از انواع آيکون ها و وکتورها در سايزها، اندازه ها و رزولوشن هاي مختلف (در هر طرح زيبايي ميتوان آثار آيکون هاي کوچک و زيبا و همچنين وکتورهاي از پيش ساخته شده را مشاهده نمود . با استفاده از آيکون هاي زيبا و جذاب و همچنين وکتورهاي خوش رنگ شما ميتوانيد جلوه خاصي به طرح هاي خود ببخشيد)

Styles : لايه هاي زيبا و کاملا اختصاصي براي استفاده در طرح هاي گرافيکي شما (اين مجموعه شامل بسته عظيمي از استايل ها و رنگ ها ويژه جهت استفاده در طراحي هاي پوستر، وب و … ميباشد که شما ميتوانيد جهت هرچه بهتر شدن طرح هاي خود آنها را به کار ببريد )

و مجموعه اي شامل pattern ها ، style-swatches ،Textures ها و ... مي باشد .


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد مجموعه ابزار گرافيکي ( Grafpedia ) مناسب طراحان حرفه اي روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه ابزار گرافيکي ( Grafpedia ) مناسب طراحان حرفه اي




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی