فروش ضد ويروس ايمن نسخه سيمرغ
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ضد ويروس ايمن نسخه سيمرغ


ضد ويروس ايمن نسخه سيمرغ


ضدويروس ايمن نسخه تک‌کاربره ويندوز (سيمرغ)

امروزه با فراگير شدن اينترنت و دسترسي نسبي اغلب کاربران خانگي به آن، سرعت شيوع ويروس‌ها بسيار زياد شده است. لازمه مبارزه با اينگونه ويروس‌ها داشتن ضدويروسي است که با امکان بروز شدن از طريق اينترنت بتواند جديدترين ويروس‌هاي شايع را شناسايي و پاکسازي نمايد. در راستاي برآورده شدن اين نياز کاربران، ضدويروس تک‌کاربره ايمن با قابليت نصب بر روي سيستم کاربر به بازار عرضه شده است. اين محصول که با نام تجاري سيمرغ در بازار شناخته مي‌شود با قابليت‌هاي مختلف خود به ضدويروسي مناسب براي کاربران خانگي و کساني که از نوت‌بوک استفاده مي‌نمايند، تبديل گرديده است. از جمله امتيازات اين محصول مي‌توان به موارد زير اشاره نمود:

قيمت بسيار مناسب:
اين محصول از لحاظ قيمت در بين تمامي ضدويروس‌هاي موجود در بازار ايران براي کاربران خانگي مناسب‌ترين گزينه مي‌باشد.

نصب آسان:
برنامه نصب ضدويروس ايمن کاملاً فارسي بوده و در تمامي مراحل با توضيحات کامل کاربر را در جهت نصب آسان برنامه ياري مي‌رساند. براي نصب نسخه سيمرغ کاربر به کليد فعال‌سازي برنامه نياز دارد که مي‌تواند آن را از طريق اينترنت و با مراجعه به سايت ضدويروس ايمن دريافت نمايد. اما در صورتيکه کاربر به اينترنت دسترسي نداشته باشد، مي‌تواند از طريق تماس تلفني با بخش پشتيباني ضدويروس ايمن نسبت به دريافت کليد فعال‌سازي اقدام کند.

امکان بروزرساني از طريق اينترنت:
پس از نصب ضدويروس ايمن بر روي سيستم کاربر، برنامة بروزرساني خودکار اجرا شده و در حافظه قرار مي‌گيرد. اين برنامه در صورتيکه سيستم کاربر به اينترنت متصل باشد در فواصل زماني خاص به سايت ضدويروس ايمن مراجعه کرده و در صورت وجود داده‌هاي جديد بروزرساني، نسبت به دريافت آنها اقدام مي‌کند. به علت کم بودن حجم داده‌هاي بروزرساني عمليات دريافت آنها در مدت زماني کوتاه انجام مي‌گيرد.

گارد فايل:
هر ضدويروسي علاوه بر داشتن امکان جستجوي مسيرها و فايل‌ها براي يافتن آلودگي، بايد بتواند جلوي ورود و اجراي فايل‌هاي آلوده به سيستم را نيز بگيرد. اين قابليت معمولاً با نام گارد فايل مطرح مي‌شود و برنامه‌ايست که با مقيم شدن در حافظه و نظارت بر فعاليت‌هاي سيستم، جلوي دسترسي يا اجراي فايل‌هاي آلوده را مي‌گيرد. ضدويروس ايمن با داشتن گارد فايل امنيت هرچه بيشتر سيستم کاربران را فراهم مي‌نمايد.

اشتراک رايگان يکساله:
پس از دريافت کليد فعال‌سازي، کاربر به مدت يکسال، داراي اشتراک رايگان نرم‌افزار ضدويروس ايمن مي‌باشد و مي‌تواند نرم‌افزار خود را صرفاً از طريق اينترنت بروزرساني نمايد.

پاکسازي رجيستري:
بسياري از ويروس‌ها به منظور رسيدن به اهداف خود تغييراتي در رجيستري ايجاد مي‌نمايند که باقي ماندن تغييرات ايجاد شده بعد از پاکسازي آنها ممکن است براي کاربر مزاحمت‌هايي ايجاد نموده يا حتي از عملکرد صحيح سيستم جلوگيري نمايد. ضدويروس ايمن تا حد ممکن رجيستري را به حالت قبل از آلودگي بازمي‌گرداند تا هرگونه اثرات بعدي ويروس‌ها را از بين ببرد.


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد ضد ويروس ايمن نسخه سيمرغ روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ضد ويروس ايمن نسخه سيمرغ




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی