فروش پستي نسخه آزمايشي ويندوز 8 - Windows 8 Build 8102 M3 64bit Beta
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نسخه آزمايشي ويندوز 8 - Windows 8 Build 8102 M3 64bit Beta


نسخه آزمايشي ويندوز 8 - Windows 8 Build 8102 M3 64bit Beta


در شرايطي كه هنوز تعداد زيادي از كاربران موفق نشده‌اند سيستم‌هاي عامل XP (ايكس پي) يا ويستا را كه روي كامپيوترهايشان نصب شده است به نسخه ويندوز 7 ارتقا دهند،
مايكروسافت از ارائه سيستم‌عامل جديد ويندوز 8 خبر داده است.ما پشت پرده اين تصميم جديد مايكروسافت، تفكر زيركانه‌اي نهفته است كه موجب شده تنها پس از گذشت 17 ماه از عرضه ويندوز 7 مايكروسافت به فكر عرضه سيستم‌عامل جديدي بيفتد. به عبارت ديگر مايكروسافت مي‌خواهد با اين تصميم جديد خود در زمينه تبلت‌ها و تلفن‌هاي همراه هوشمند در رقابت با اپل و گوگل حرفي براي گفتن داشته باشد. نسخه بتاي ويندوز 8 كه قرار است تابستان سال آينده در اختيار كاربران قرار گيرد سروصداي زيادي را در دنياي فناوري به راه انداخته است و خبرهايي مبني بر اين‌كه قرار است اين سيستم‌عامل كار تلفن همراه را هم انجام دهد، اعلام شده است. البته وقتي مايكروسافت مدتي پيش تصميم گرفت اسكايپ را خريداري كند ، به نظر مي‌رسيد كه دليل اصلي اين كار عرضه يك سيستم‌عامل جديد با قابليت پشتيباني از اين امكان باشد و بنابراين مي‌توانيم اميدوار باشيم از اين ويندوز جديد براي برقراري تماس‌هاي تلفني و پاسخگويي به آن نيز استفاده كنيم.
ويندوز 8 روي تبلت هاي‌ جديد
سيستم‌عامل ويندوز 8 كه قرار است به طور رسمي در پاييز 2012 به بازار عرضه شود، چندي پيش براي نخستين بار به صورت آزمايشي روي تبلت سامسونگ به نمايش درآمد. تبلت سامسونگ نخستين تجربه همكاري مايكروسافت با يك شركت كره‌اي است. به عبارت ديگر سامسونگ نخستين شركتي بود كه توانست به عنوان يكي از پيشگامان اين عرصه براي نخستين بار سيستم‌عامل ويندوز 8 را روي تبلت جديد خود به كار گيرد. پيش از اين نيز سامسونگ با ارائه تبلت گلكسي تب به عنوان رقيبي جدي براي محصولات آيپد در دنياي ديجيتال قد برافراشته بود تا از ديگر رقبا پيشي گيرد. حال كه تنها مدت زمان كوتاهي از ارائه نسخه نهايي ويندوز 7 مي‌گذرد اين شركت موفق شده تا به كمك سخت‌افزارهاي قدرتمندي كه براي تبلت جديد خود در نظر گرفته است، سيستم‌عامل جديدي را در محصولاتي كه قرار است در آينده‌اي نزديك به بازار عرضه شود، مورد آزمايش و بررسي قرار دهد.
سيستم‌عاملي مجهز به فروشگاه ويندوز جديد
يكي از موضوعات اصلي و مهم مطرح شده در كنفرانس مايكروسافت كه شهريور امسال در كاليفرنيا برگزار شد، بررسي ويژگي‌ها و امكانات ويندوز 8 بود. رابط كاربري جديد طراحي شده براي ويندوز 8 يك رابط لمسي با عملكردي بسيار ساده است كه مترو نام دارد. اين رابط كاربري به گونه‌اي طراحي شده است كه همه برنامه‌ها نظير مرورگر وب، ايميل و تقويم علاوه بر داشتن قابليت سازگاري با رابط كاربري كلاسيك با رابط كاربري مترو نيز سازگار خواهند بود. يكي از ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين رابط كاربري، لمسي‌بودن آن است كه كاربران به كمك آن مي‌توانند براحتي با انگشتان خود يا با قلم با سيستم‌عامل ويندوز 8 كار كنند.
به عبارت ديگر شما مي‌توانيد به كمك صفحه كليد مجازي لمسي و فناوري تشخيص دست‌نوشته‌ها كه از ابتكارات جديد مايكروسافت است، بدون نياز به داشتن صفحه كليد از اين سيستم‌عامل استفاده كنيد. ويندوز 8 به كاربران اين امكان را مي‌دهد تا براحتي و تنها با استفاده از برنامه sky drive فايل‌ها را براحتي با ديگر كامپيوترها به اشتراك گذارند، اما اين دستاورد جديد مايكروسافت هديه‌اي را نيز براي برنامه‌نويسان در نظر گرفته است. بنابراين در اين سيستم‌عامل جديد، برنامه‌نويسان راحت‌تر از گذشته و به كمك خدمات پشتيباني در نظر گرفته شده براي اجزاي سخت‌افزاري مي‌توانند برنامه‌هاي مختلفي را در بخش فروش برنامه مايكروسافت قرار دهند. يكي از ديگر ويژگي‌هاي اين سيستم‌عامل كه به نظر مي‌رسد مورد توجه علاقه‌مندان به كامپيوتر قرار گيرد، امكان استفاده از فروشگاه ويندوز يا Windows store در اين سيستم‌عامل است.
به عبارت ديگر، با افزودن اين ويژگي به سيستم‌عامل ويندوز علاوه بر اين كه امكان خريد برنامه‌ها و بازي‌ها براي سخت‌افزارهاي اختصاصي ويندوز 8 وجود دارد، برنامه‌ها و تنظيمات سيستم‌عامل به كامپيوتر وابسته نبوده و مي‌توانند به راحتي و از طريق سيستم‌هاي مختلف نيز پاسخگوي نيازهاي كاربر باشند.
فناوري تشخيص چهره در ويندوز 8
يكي از تغييرات ظاهري ايجاد شده در ويندوز 8 نسبت به نسخه‌هاي قديمي ويندوز، منوي شروع كاملا متفاوت آن است كه طرح قطعه‌اي شكل رنگارنگي دارد. در اين منوي شروع به جاي صفحات وب، نشانگرهايي براي برنامه‌هاي ثابت و برنامه‌هايي كه به طور زنده در اين سيستم پخش و اجرا مي‌شوند، در نظر گرفته شده است كه پيام‌ها در آنها به طور مداوم به‌روزرساني مي‌شود. با توجه به اين كه اين سيستم‌عامل به طور اختصاصي براي تبلت‌ها طراحي شده است كاربران تنها مي‌توانند با كشيدن انگشت دستشان روي صفحه برنامه‌هاي مختلفي را روي صفحه نمايشگر به نمايش گذارند. سيستم‌عامل ويندوز 8 نيز اين امكان را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد تا بتوانند به طور همزمان برنامه‌هاي مختلف را به روشي ساده و تنها با كشيدن و انداختن پنجره برنامه مورد نظر روي صفحه اصلي نظاره‌گر باشند. اين سيستم با جستجوگر اينترنتي جديد مايكروسافت يعني اينترنت اكسپلورر 10 سازگاري دارد.
به‌رغم اين كه مايكروسافت هنوز اعلام نكرده است كه چه زماني اين نرم‌افزار را در اختيار كاربران قرار خواهد داد،‌ اما به نظر مي‌رسد كه اين اقدام جديد مايكروسافت گام مهمي است براي رسيدن به هدف اصلي كه همان رقابت با برنامه‌هاي لمسي آيپد است.
به گفته كارشناسان مايكروسافت در سيستم‌عامل جديد ويندوز ارتباط با USB و بلوتوث و همچنين رمزگذاري‌ هاردديسك در مقايسه با نسخه‌هاي قبلي در مدت زمان كوتاه‌تري انجام مي‌شود.
پيش از اين، استفاده از فناوري تشخيص چهره در محصولات جديد HP و ASUS مورد توجه قرار گرفته بود و با توجه به استقبال گسترده كاربران، مايكروسافت نيز تصميم گرفته است امكاناتي نظير حساسيت به نور محيط و تشخيص چهره كاربر براي ورود و خروج به برنامه‌هاي مختلف را به عنوان يكي از ويژگي‌هاي مهم اين سيستم‌عامل مورد توجه قرار دهد. قرار است به همراه اين سيستم‌عامل يك سخت‌افزار اختصاصي هم ارائه شود كه LaP PC نام دارد و كاملا منطبق با ويندوز 8 طراحي و ساخته شده است.
علاوه بر اين، بسياري از شركت‌هاي عرضه‌كننده محصولات نرم‌افزاري نيز در تلاش هستند تا محصولات جديدي را براساس ويژگي‌هاي اين سيستم‌عامل به بازار عرضه كنند تا بتوانند پاسخگوي نيازهاي كاربران باشند آنچه مسلم است اين كه مايكروسافت در سال‌هاي اخير همواره در تلاش بوده تا در حد امكان فاصله زماني بين عرضه نسخه‌هاي جديد سيستم‌هاي عامل خودرا كاهش دهد و شايد بتوان گفت اين شركت به طور متوسط هر 4 سال يك‌بار، نسخه ويندوز را به‌روزرساني مي‌كند. به‌رغم اين كه بررسي‌هاي آماري انجام‌شده توسط كارشناسان مايكروسافت نشان داده است كه هر ثانيه، 7 نسخه از ويندوز 7 در سطح دنيا به فروش مي‌رسد، اما مايكروسافت همچنان در تلاش است تا نسخه بعدي ويندوز را هر چه سريع‌تر و با ويژگي‌هاي كارآمدتري در اختيار كاربران قرار دهد.

توجه: کاربر گرامي ! نسخه اي که در اختيار شماست، بهترين نسخه آزمايشي موجود تا لحظه تهيه اين بسته بوده ولي بواسطه اينکه نسخه نهايي و کرک شده نيست، عملکرد کامل آن ضمانت نميشود ولي همواره سعي خواهيم کرد بهترين کرک هاي اين نسخه تا زمان ارائه نسخه نهايي ارائه کنيم.


قيمت: 3000 تومان
لطفاً براي خريد نسخه آزمايشي ويندوز 8 - Windows 8 Build 8102 M3 64bit Beta روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نسخه آزمايشي ويندوز 8 - Windows 8 Build 8102 M3 64bit Beta




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی