خريد صداگذار 3 _سونار8.2 و نرم افزارهاي قدرتمند ويرايش صدا
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

صداگذار 3 _سونار8.2 و نرم افزارهاي قدرتمند ويرايش صدا


صداگذار 3 _سونار8.2 و نرم افزارهاي قدرتمند ويرايش صدا


صداگذار 3 _سونار8.2 و نرم افزارهاي قدرتمند ويرايش صدا

مجموعه اي از پرکاربردترين نرم افزارهاي صداگذاري
مخصوص مونتاژ کاران وشرکتهاي صوتي وتصويري
وهمه علاقه مندان به ميکس و مونتاژ صوتي
نرم افزارهاي کاربردي مخصوص ويرايش - صداگذاري و موزيک سازي

Cakewalk Sonar 8.0.2 :
نرم افزارفوق العاده حرفه اي و پر محتوي سونار 8.2چند سالي است که تهيه کنندگان و آهنگسازان مطرح جهان را همراهي ميکند و به شما اجازه مي دهد تا کنترل پروژه خود را بتنهايي خودتان بعهده بگيريد و همان گونه که در ذهن خود آهنگ دلخواه خود را مرور مي کنيد نت هاي آن را تبديل به واقعيت کنيد.
شما مي توانيد آهنگ بسازيد,ميکس کنيد,ضبط صدا و هم خواني توسط گروه موسيقي و بسياري از کار هايي که مر بوط به يک استوديو مجهز را به تنهايي با نرم افزار حرفه اي خودتان انجام بدهيد.

ويژگي هاي برتر اين نرم افزار :
شما خواهيد توانست تمامي افکت هاي موجود در نرم افزار هاي ديگر را برداشته و در اين نرم افزار حرفه اي به راحتي مورد استفاده قرار دهيد با پشتيباني از تمامي فرمت هاي موجود اعم از MP3,MP4,WAV,AA3 و ...
قابليت جزئ جزئ و پله پله کردن آهنگ و ملودي ايجاد شده و طبقه بندي فايل ها و جزييات آهنگ هاي ساخته شده توسط افکت و گزينه Audio Snap اين نرم افزار.
تبديل و از بين بردن تغيررات شدت صوت در اثر تداخل اصوات و نويز هاي موجود به انواع فرمت ها
الگوريتم هاي حرفه اي و موجود براي ايجاد شفافيت و کيفيت هرچه تمامتر و صداي حاصله با کمترين ميزان خطا
امکان 2 جنبه اي و دو لايه کردن صدا و صوت توسط آناليزور حرفه اي و حذف نويز ها و پارازيت هاي موجود در هنگام خواندن و ضبط کردن صدا
VC_64Vintage : قابليت کاناليزه کردن صداو صوت و ايجا حالتي براي گرم کردن صدا
طبقه بندي و قسمت کردن تمامي اصوات و افکت هاي مربوط به درام و طبل از تمامي نومنه هاي موجود بصورت فرمت هاي حرفه اي
ايجاد کنسول و صفحه اي زيبا و پربار در اين نسخه براي راحتي کار و ايجاد محيطي کمتر خسته کننده
توانايي ايجاد منوي Favorite براي کساني که مي خواهند بطور حرفه اي از منو ها و افکت هاي دم دست و نزديک بخود ايتفاده کنند.

Gold_Wave_Editor_10.0.1:
شايد تاکنون براي شما پيش آمده که تمايل به ويرايش يک فايل صوتي مثل Mp3 يا هر فايل صوتي ديگري باشيد و يا بخواهيد به آن صدا اضافه کنيد، صداها را تغيير دهيد، به صدا اکو بدهيد، يا کيفيت صوتي را کم يا زياد نماييد، نوع پخش موسقي از باندها را تغيير دهيد، چند موسيقي را با هم ترکيب نماييد، آدرس سايت خود را به اطلاعات فايل Mp3 يا صوتي و ... اضافه کنيد يا يک فرمت را به فرمت ديگر صوتي تبديل نماييد و .... امروزه نرم افزارهاي مختلفي را مي توان براي ويرايش فايل هاي صوتي يافت که با ابزارهاي مختلفي که در اختيار کاربران قرار مي دهند ويژگي ها و امتيازهاي زيادي را براي ويرايش فايل ها ايجاد مي کنند.
نرم افزار Gold Wave Editor ابزاري قدرتمند جهت ويرايش فايل هاي صوتي مي باشد. تمرکز کاربرد اين نرم افزار بر روي فايل هاي صوتي مي باشد و ابزارهاي مختلفي را مي توان براي ويرايش و ايجاد تغييرات بر روي اين فرمت صوتي به کار برد. همچنين مي توان با استفاده از افکت هاي موجود در اين نرم افزار و يا ساخت افکت هاي ساختگي بر روي فايل صوتي خود، به کمک ابزارهاي اين نرم افزار اقدام به زيباتر شدن آهنگ و يا فايل هاي صوتي را تغيير دهيد. اين نرم افزار از اغلب فرمت هاي صوتي نظير wav ،wma ،mp3 ،ogg ،aiff ،au ،vox پشتيباني مي کند همچنين بسادگي مي توانيد فرمتهاي صوتي را به يکديگر تبديل کنيد. اين نرم افزار هر صداي گذرنده از کارت صدا را ثبت مي کند. شما قادريد صداهايي را که از برنامه هاي خارجي مثل ميکروفن، نوار ويديوئي cd/dvd، راديو ماهواره اي AM/FM و ... پخش مي شوند ضبط نماييد.

Digital_Audio_Editor_7.8:
همه شما CD هاي موسيقي داريد که مي خواهيد اين آهنگ ها را بر روي هارد خود داشته باشيد و يا توسط اينترنت اين آهنگ ها را در اختيار دوستانتان قرار دهيد.
نرم افزار فوق ابزاري قدرتمند جهت کار با فايل هاي صوتي که توسط آن مي توان صداها را از انواع ورودي ها دريافت و پس از ضبط به ويرايش و ميکس آن ها پرداخت و نهايتاً آن ها را در فرمت هاي گوناگون ذخيره نمود. اين برنامه از تمامي فرمت هاي صوتي پشتيباني کرده و پس از باز کردن فايل هاي صوتي در برنامه قادر است تا به ويرايش، ميکس و يا گذاشتن افکت هاي گوناگون نظير انعکاس صدا، اکو، Chorus و ... بپردازد. همچنين در صورت تمايل مي توانيد مستقيماً از طريق محيط برنامه به رايت فايل هاي صوتي بر روي CD/DVD پرداخته و يا آن ها را از طريق ايميل براي شخص ديگري ارسال نماييد. همچنين برنامه شما را قادر مي سازد تا هر عملي را به آساني بر روي فايل مورد نظر اعمال کنيد که بعد از شروع کار با نرم افزار متوجه آساني کار با آن خواهيد شد. اين نرم افزار محصول شرکت DigitalSmart Soft Development مي باشد.

DJ Mixstation 3:
نام نرم افزاري مي باشد که همان طور از نام آن مشخص است براي ترکيب و MIX آهنگ ها طراحي شده است. در اين نرم افزار کاربران قادرند تا با ابزارهاي مختلف اقدام به ساخت و ترکيب آهنگ هاي مورد علاقه نمايند و يا تغييراتي را بر روي آن ها اعمال نمايند. اين نرم افزار ابزارهاي خود را به صورت کاملا گرافيکي در اختيار کاربران قرار مي دهد و به اين ترتيب کاربران نيز به راحتي قادرند تا از ابزارهاي مورد نياز خود استفاده نمايند. اين نرم افزار قدرتمند محصولي از شرکت Atomix مي باشد.

از ويژگي ها و توانايي هاي اين نرم افزار به موارد زير مي توان اشاره کرد:

- توانايي ميکس دو فايل صوتي بر روي هم

- ايجاد افکت هاي DJ بر روي آهنگ هايي که از قبل آماده کرده ايد

- افزايش و کاهش سرعت آهنگ

- قرار دادن يک قسمت از يک فايل صوتي بر روي آهنگ به صورت حلقه تکرار شونده ( Loop )

- توانايي جدا سازي صداي خواننده از متن آهنگ

- قابليت ضبط صدا از طريق ميکروفون

- داراي نمونه هاي صوتي آماده از ساز هاي مختلف در برنامه

و بسياري از توانايي هاي ديگر

X-OOM Music Clean v4.0.0.348 :
نام نرم افزاري قدرتمند در زمينه پاکسازي فايل هاي صوتي قديمي از صداهاي اضافي و noise هاي قرار گرفته بر روي آن ها مي باشد. کاربران به کمک اين نرم افزار مي توانند فايل هاي صوتي قديمي خود را بازيابي کيفي نموده و بدون هيچ اشکالي از آن ها براي گوش دادن استفاده نمايند. اين نرم افزار از ويژگي هاي ديگري همانند پشتيباني از پلاگين هاي VST و DirectX براي استفاده در نرم افزار ، قابليت پاکسازي کامل Noise و Hiis از فايل صوتي ، داراي ابزار تبديل فرمت فايل هاي صوتي و ... اشاره نمود. اين نرم افزار محصولي از شرکت X-OOM software مي باشد


DJ Audio.Editor.v2.1:
نام نرم افزاري حرفه اي براي کاربران مي باشد که به کمک آن قادر به ويرايش فايل هاي صوتي خود خواهند بود. اين نرم افزار از ابزارهاي و امکانات مختلفي برخوردار مي باشد که به وسيله آن ها کاربران قادر به انجام امور مختلفي نظير ويرايش فايل هاي صوتي ( برش ، کپي يک قسمت و تکرار آن ، حذف صدا ها و .. ) ، قرار دادن افکت هاي صوتي بر روي فايل ها و آهنگ ها ، اعمال تنظيمات براي افزايش و يا کاهش کيفيت فايل هاي صوتي و ... . اين نرم افزار توسط کمپاني Program4Pc ساخته شده است

DJ Music Mixer4.3 :
ابزاري قدرتمند جهت ترکيب و ميکس آهنگ ها مي باشد. با اين نرم افزار کاربران قادرند تا با ابزارهاي مختلف اقدام به ساخت و ترکيب آهنگ هاي مورد علاقه خود نمايند و يا تغييراتي را بر روي آن ها اعمال نمايند. اين نرم افزار ابزارهاي خود را به صورت کاملا گرافيکي در اختيار کاربران قرار مي دهد و به اين ترتيب کاربران نيز به راحتي قادرند تا از ابزارهاي مورد نياز خود استفاده نمايند. از ويژگي هاي برتر اين نرم افزار مي توان به قابليت استفاده از نمونه هاي برنامه اشاره کرد. بدين صورت که مي توان به عنوان مثال از افکت هاي آماده شده ترکيبي بر روي فايل صوتي خود استفاده نماييد. همچنين در اين نرم افزار مي توانيد بر روي فايل هاي تصويري نيز عمليات ترکيب صدا را انجام دهيد. با استفاده از اين نرم افزار شما مي توانيد قطعه هاي موسيقي را با هم ترکيب کرده و افکت مورد نظر خود را بر روي قطعه ها اعمال نماييد و در نهايت قطعه ترکيبي خود را پخش کنيد.


قيمت: 4500 تومان
لطفاً براي خريد صداگذار 3 _سونار8.2 و نرم افزارهاي قدرتمند ويرايش صدا روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد صداگذار 3 _سونار8.2 و نرم افزارهاي قدرتمند ويرايش صدا




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:صداگذار, فروشگاه نرم افزاري نسل جوان, ابزار صداگذاري,خريد سريال قسم شرکت,سونار ايکس,سونار شناسايي دريا موبايل خريد فروش,سونار ايکس خريد مستند خريد,سونار آموزش خريد,سونار آموزش خريد آموزش,فروشگاه جديد خريد پستي سونار, سونار, دانلود نرم افزار, جديد قدرتمندترين نرم افزار دانلود,فروشگاه نرم افزار,دانلود نرم افزار,نرم افزار قدرتمند دانلود فايل هاي تورنت,دانلود نرم افزار قدرتمند مترجم متون,دانلود نرم افزار قدرتمند رايت,نرم افزار قدرتمند بازيابي اطلاعات پاک, جديد نرم افزار قدرتمند رايت سيدي –,نرم افزار قدرتمند بازيابي اطلاعات,نرم افزار قدرتمند دانلود فايل نام,پيش فروش نرم افزاري قدرتمند,دانلود نرم افزار قدرتمند ويرايش فيلم,برنامه قدرتمند ويرايش عکس آندرويد,نرم افزار قدرتمند ويرايش تصاوير,دانلود نرم افزار قدرتمند ويرايش تصاوير,خريد هندزفري تغيير صدا,بيواسطه هندزفري تغيير صدا,دانلود نرم افزار ويرايش صدا,نرم افزار ويرايش صدا,نرم افزار آموزش ويرايش صدا,سايت جامع پانيس شقايق,,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی