خريد صداگذار 4 - نرم افزارمخصوص ويرايش - ضبط - صداگذاري - موزيک سازي و ترکيب اصوات (اورجينال)
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

صداگذار 4 - نرم افزارمخصوص ويرايش - ضبط - صداگذاري - موزيک سازي و ترکيب اصوات (اورجينال)


صداگذار 4 - نرم افزارمخصوص ويرايش - ضبط - صداگذاري - موزيک سازي و ترکيب اصوات (اورجينال)


صداگذار 4 -نرم افزارمخصوص ويرايش - ضبط - صداگذاري - موزيک سازي و ترکيب اصوات (اورجينال)

مجموعه اي از برترين نرم افزارهاي ميکس صدا - مخصوص مونتاژ کاران وفيلمبرداران وعلاقه مندان به ويرايش صدا

نرم افزارهاي کاربردي مخصوص ويرايش - صداگذاري و موزيک سازي وتغييرات دراصوات

به همراه چندصد افکت هاي صوتي متنوع براي استفاده در کار هاي صوتي

Sony.Sound.Forge.Pro.v10 :

از ويژگي هاي مهم و اصلي اين نرم افزار مي توان به موارد زير اشاره کرد:

- داراي ابزار مختلفي مانند ابزار کپي فايل ها بر روي CD ، ابزار جستجو ، ابزار ويرايش اسکريپ ها ، ابزار مديريت بر حافظه ClipBoard و ... .
- توانايي اعمال تغييرات بر روي فايل هاي تصويري
- توانايي ضبط صدا بر روي آهنگ به صورت مستقيم از طريق ميکروفون
- داراي نمونه هاي مختلف پخش براي افکت ها و همچنين شنيدن تغييرات انجام شده بر روي آهنگ قبل از ذخيره سازي
- عمليات پردازش بر روي فايل هاي صوتي همانند قطع صدا ، معکوس کردن آهنگ ، حذف قسمت هاي مورد نظر و ...
- قابليت ويرايش کليه فايل هاي صوتي
- افزودن افکت هاي خود کار توسط برنامه به آهنگ در صورت نياز
- افکت گذاري بر روي صدا به کمک پلاگين هاي مختلف. مانند صداي ليزري ، راديويي ، اضافه کردن صداي همسرايان مجازي و

FL Studio 9 :

اين نرم افزار به همراه آموزش متني آن ارائه شده است .
مخفف (Fruity Loops Studio) يک ايستگاه کارى و کامپيوترى صوت ديجيتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسيقى‌هاى ريتميک و بر پايه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محيط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسيقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و ...) و عدم نياز به دانش خاصى در زمينه موسيقى، سبب شده‌اند که اين نرم‌افزار در ميان دوستداران موسيقى ديجيتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند.

شبيه سازهاى صدا
FL Studio، شامل 13 ابزار توليد کننده صدا (synthesizer) است که صداى آلات مختلف موسيقى را شبيه سازى مي کنند و سازهاى مجازى مختلفى را مانند گيتار اکوستيک و الکترونيک، پيانو و ... در اختيار شما قرار مي دهد. بدين ترتيب امکان توليد هر نوع صدايى بصورت مجازى وجود خواهد داشت.

ضبط صدا و ويرايش
فضاى کارى Playlist شامل تعداد نامحدودى Track مي شود و اين اجازه را به شما مي دهد که قطعات موسيقى را به هر ترتيبى که دوست داريد در کنار هم قرار دهيد. بعلاوه ابزارهاى ويرايش صدا و امکاناتى نظير کم يا زياد کردن زمان آهنگ (time-stretch)، تغيير زير و بمى صدا (pitch-shift)، ضرب آهنگ هاى لحظه اى (beat-slice)، جدا کردن قطعات موسيقى (chop) و ... را در اختيار شما مي گذارد. در کنار تمام اين موارد، قابليتى با عنوان Edison اضافه شده است که يک ويرايشگر و ضبط کننده اى کامل فايل هاى صوتى مي باشد.
ميکس و افکت گذارى


FL Studio قويترين ميکسر را در ميان هم نوعان خود دارد. در اين نسخه، 64 Track ميکسر استريو وجود دارد و در هر Track مي توان هشت افکت (از 44 افکت موجود) قرار داد. به عنوان مثال افکت هاى Delay (ايجاد تأخير)، Distortion (اعوجاج)، EQ (اکولايزر)، Chorus (چند صدايى)، Reverb (ايجاد طنين) و ... بسيار پرکاربرد هستند.
فناوري هاي پشتيباني شده در FL Studio
FL از فناوري هاي VST/VSTi/VST2، DXi، DXi2، MP3، WAV، OGG (تنها به عنوان ورودى)، MIDI، ASIO و ASIO 2 پشتيبانى مي کند


Image.Line.Deckadance.v1.50.3:
نام نرم افزاري مي باشد که همان طور از نام آن مشخص است براي ترکيب و MIX آهنگ ها طراحي شده است. در اين نرم افزار کاربران قادرند تا با ابزارهاي مختلف اقدام به ساخت و ترکيب آهنگ هاي مورد علاقه نمايند و يا تغييراتي را بر روي آن ها اعمال نمايند. اين نرم افزار ابزارهاي خود را به صورت کاملا گرافيکي در اختيار کاربران قرار مي دهد و به اين ترتيب کاربران نيز به راحتي قادرند تا از ابزارهاي مورد نياز خود استفاده نمايند. اين نرم افزار قدرتمند محصولي از شرکت EZGenerator مي باشد.از ويژگي ها و توانايي هاي اين نرم افزار به موارد زير مي توان اشاره کرد:
- توانايي ميکس دو فايل صوتي بر روي هم
- افزايش و کاهش سرعت پخش آهنگ
- قرار دادن يک قسمت از يک فايل صوتي بر روي آهنگ به صورت حلقه تکرار شونده ( Loop )
- توانايي جدا سازي صداي خواننده از متن آهنگ
- قابليت ضبط صدا از طريق ميکروفون- داراي نمونه هاي صوتي آماده از ساز هاي مختلف در برنامه


Alcatech BPM Studio Pro:
نرم افزاري مي باشد که براي ترکيب و MIX آهنگ ها طراحي شده است. در اين نرم افزار کاربران قادرند تا با ابزارهاي مختلف اقدام به ساخت و ترکيب آهنگ هاي مورد علاقه نمايند و يا تغييراتي را بر روي آن ها اعمال نمايند. اين نرم افزار ابزارهاي خود را به صورت کاملا گرافيکي در اختيار کاربران قرار مي دهد و به اين ترتيب کاربران نيز به راحتي قادرند تا از ابزارهاي مورد نياز خود استفاده نمايند. از ويژگي هاي برتر اين نرم افزار مي توان به قابليت استفاده از Sample هاي برنامه اشاره نمود. بدين صورت که مي توان به عنوان مثال از افکت هاي آماده شده ترکيبي بر روي فايل صوتي خود استفاده نماييد. همچنين در اين نرم افزار مي توانيد بر روي فايل هاي تصويري نيز عمليات ترکيب صدا را انجام دهيد .


iZotope[1].RX.Advanced.v1.20
نام نرم افزاري قدرتمند در زمينه ترميم فايل هاي صوتي مي باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فايل هاي صوتي خود در صورت بروز مشکلات ، اصلاح نموده و در رفع مشکلات پخش و موارد مشابه آن اقدام نمايند. اين نرم افزار با استفاده از يک ظاهر گرافيکي کاملا زيبا و با استفاده از ابزارهاي مختلفي که دسترسي به آن به صورت سريع قابل انجام مي باشد مي توانند بسياري از نيازهاي خود را در زمينه ياد شده بر طرف نمايند. همچنين در اين نرم افزار کاربران مي توانند از ابزارها و ويژگي هاي مربوط به ويرايش فايل ها و انجام تغييرات بر روي فايل هاي صوتي نيز بهره مند شوند .


Atomix Vitual DJ 6.0.5 :
از جمله قابليتهاي کليدي اين نرم افزارمي توان به موارد ذيل توجه کرد

- دکمه هاي کنترلي استاندارد ، دکمه کنترل کننده صدا ،کنترل کننده Pitch

- اکولايزر 3 باند و حذف کننده نويز، سيستم فيد کننده خودکار

- تنظيم pitch خودکار ، شبيه سازي Scratch خودکار، لوپ ساز خودکار از يک محدوده مشخص بيت

- سيستم تشخيص خودکار بيت اول و آخر، سيستم تشخيص خودکار 4/4 ، سيستم تکرار بيت خودکار نا محدود

- افکت هاي بسيار زيبا ( beatgrid, flippin, vocal remover, filter, flanger, backspin, brake)

- قابليت سازگاري با VST Plugins ، خروجي تلويزيون براي ميکس ويدئويي

- پشتيباني از سيستم karaoke براي حذف صدا ، سيستم طتبيق اتوماتيک افکت هاي ويدئويي

- سيستم بارگذاري خودکار کاور آهنگ ، سيستم تشخيص تگ هاي ID3 فايل هاي MP3

- سيستم فيلترگذاري خودکار پوشه ها براي نشان دادن فايل هاي قابل پشتيباني ، سيستم رايت مستقيم بر روي سي دي

- قابليت اشتراک گذاري فايل بر روي اينترنت ، انکودر و تبديل کننده فايل هاي صوتي به MP3

- پشتيباني از کارت هاي صداي سه بعدي، پشتيباني از سيستم ASIO

- سيستم قابل تغيير ظاهر کاربري ، پشتيباني از MIDI خارج


Fasoft.n-Track.Studio.v6.0.6 :
نام يک استوديو قدرتمند و کامل مجازي براي ساخت و ويرايش آهنگ و فايل هاي صوتي مختلف مي باشد. به کمک اين نرم افزار قدرتمند انجام عمليات هاي مختلف نظير ميکس و ترکيب فايل هاي صوتي ، افکت گذاري بر روي آهنگ ها ، ضبط صدا به صورت حرفه اي از کارت هاي صوتي و يا ميکروفون و ... را مي توان به انجام رسانيد .


MixMeister.Fusion.v7.3.2 :
نرم افزاري مي باشد که کاربران به کمک اين نرم افزار قادر خواهند بود تا عمليات ترکيب صدا را به کمک تنظيمات و تکنيک هاي مختلف بر روي فايل هاي صوتي خود انجام دهند. يکي از ويژگي هاي برتر اين نرم افزار ترکيب همزمان 8 صدا با يکديگر مي باشد که معمولا در نرم افزارهاي مشابه قابليت ترکيب 4 صدا به صورت همزمان بيشتر امکان پذير نمي باشد .همچنين در اين نرم افزار مي توان بر روي فايل هاي تصويري نيز عمليات ترکيب صدا را انجام داد.ا

از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به موارد زير اشاره نمود:
- قابليت ترکيب 8 صدا به صورت همزمان - توانايي قرار دادن افکت هاي مختلف بر روي فايل هاي صوتي - قابليت مشاهده فايل هاي به صورت نمودارهاي صوتي- توانايي ترکيب صدا بر روي فايل هاي تصويري- قابليت مشاهده فايل هاي تصويري در هنگام کار .


SmartSound Pro_v5.5.1 :
ابزاري قدرتمند جهت ويرايش و اضافه کردن انواع افکت هاي صوتي و حذف و يا قرار دادن انواع صدا از روي تصاوير بدون افت کيفيت، محصول شرکت SmartSound مي باشد. با استفاده از اين برنامه کاربراني که به ويرايش و ميکس موزيک علاقه دارند به راحتي مي توانند از اين برنامه استفاده کرده و از کار با آن در محيط بسيار ساده نرم افزار لذت ببرند.
شما در اين برنامه قادر خواهيد بود تا فرکانس و حالتي که مي خواهيد را به برنامه داده و از بهترين خروجي با پسوند MP3 جهت ذخيره کردن اطلاعات خود استفاده نمائيد و همچنين با ابزارهايي نظير برش و ادغام مي توانيد آهنگ هاي خود را به صورت ميکس در آورده يا قسمتي دلخواه از موزيک را جدا کرده و ذخيره نماييد. تمام امکانات براي کاربا فايل هاي ويدئويي هم به طور همزمان موجود مي باشد. از قابليت هاي نرم افزار مي توان به کنترل برنامه، جدا کردن صدا و يا جايگزيني صدا برروي ويدئو و کليپ و ... اشاره نمود.


AV.Music.Morpher.Gold.v4.0.82:
نام نرم افزاري مي باشد که به منظور ويرايش فايل هاي صوتي طراحي شده است. تمرکز کاربرد اين نرم افزار بر روي فايل هاي MP3 مي باشد و ابزارهاي مختلفي را مي توان براي ويرايش و ايجاد تغييرات بر روي اين فرمت صوتي به کار برد.همچنين مي توان بااستفاده از افکت هاي موجود در اين نرم افزار و يا ساخت افکت هاي ساختگي بر روي فايل صوتي خود به کمک ابزارهاي اين نرم افزار اقدام به زيباتر شدن آهنگ خود و يا تغيير بر روي فايل هاي صوتي را انجام دهيد
MAGIX Music Maker 15 Premium:

قابليت هاي کليدي نرم افزار :
- محيط کاربري فوق العاده جذاب - استفاده بسيار آسان از نرم افزار- پشتيباني از انواع فرمت ها- قابليت تنظيم کيفيت- استفاده از نهايت کيفيت در ذخيره سازي موزيک ها- قابليت ساخت موزيک - وجود صدها افکت صوتي- بيش از 3500 موزيک و صداي آماده- قابليت ويرايش موزيک ها به صورت کاملا حرفه اي - قابليت ضبط صدا- قابليت رايت به صورت سي دي صوتي- قابليت پشتيباني و ويرايش فرمت MIDI- افکت هاي جديد اضافه شده به نرم افزار ( جديد )
- بيش از 3500 کليپ صوتي کوتاه ( جديد )- اکولايزر 4 باند ( جديد )- ميکسر بسياري حرفه اي در نرم افزار- قابليت Remix کردن موزيک ها- قابليت ارسال به سايت Youtube- قابليت دريافت از سيستم هاي صوتي قابل حمل- سازگاري با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز ويستا و ويندوز محبوب 7 .

اين مجموعه شامل يک عدد دي وي دي مي باشد .


قيمت: 4500 تومان
لطفاً براي خريد صداگذار 4 - نرم افزارمخصوص ويرايش - ضبط - صداگذاري - موزيک سازي و ترکيب اصوات (اورجينال) روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد صداگذار 4 - نرم افزارمخصوص ويرايش - ضبط - صداگذاري - موزيک سازي و ترکيب اصوات (اورجينال)




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:صداگذار, فروشگاه نرم افزاري نسل جوان, ابزار صداگذاري,خريد سريال قسم شرکت,دانلود نرم افزار مخصوص گوشي هاي آيفون,دانلود نرم افزار مخصوص آيفون,دانلود نرم افزار مخصوص گوشي,دانلود نرم افزار مخصوص فضاي سبز,دانلود نرم افزار ويرايش عکس, دانلود نرم افزار,ويرايش آرايش چهره موبايل خريد فروش,تغييرات سبد خريد قالب فروشگاهي,كتاب شكستن مرزهاي فروش ويرايش دوم,مشاوره خريد ضبط باند,خريد ضبط مکالمات تلفن,خريد ضبط مکالمات تلفن کالا گستر,راهنمايي واسه خريد ضبط,خريد ضبط پخش فابريک پرايد خور,خريد ضبط ماشين,کمک براي خريد ضبط ماشين,راهنمايي خريد ضبط صوت ماشين,کمک براي خريد ضبط باند تا سقف تومن,خريد ضبط,خريد ضبط باند تا تومان,خريد ضبط باند,خريد ضبط مكالمات تلفن,خريد سيدي آموزش صداگذاري ديجيتال,فروشگاه كامپيوتر,قيمت خريد فروش کارت صدا,راهنماي انتخاب خريد کارت صدا,خريد سيدي برنامه جدا سازي كلام آهنگ,موزيك سازي دانلود ها,خريد نرم افزارهاي موزيک سازي تغيير صدا,آموزش فعال سازي آواي انتظار همراه اول,يك تركيبي براي واضح سازي تصاوير مدل,ترکيب تراکتور سازي,ترکيب همسان سازي تصاوير يکديگر توسط, فروشگاه نسل جوان,آواز دل تاثير اصوات موسيقي روان انسان, صداي ميکـس فروشگاه نسل جوان,خريد اصوات هماهنگ کننده مغز,معيار خريد دنبال معجزه اصوات,آموزش نرم افزار کار اصوات ديجيتال,صوت فرا صوت فروصوت,,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی