خريد پستي قفلگذاري روي فلش مموري
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

قفلگذاري روي فلش مموري


قفلگذاري روي فلش مموري


در دنياي امروز حافظه ي فلش نقش بسيار مهمي را در زندگي افراد ايفا مي کند. زيرا با ظاهر کوچک و فضاي بسيار زيادي که دارند به افراد اين امکان را ميدهند تا فايلهاي مورد نظر خود از قبيل فيلم ، نرم افزار ، بازي و … را به آساني با خود حمل کنند و به هر کجاي دنيا که دوست داشته باشند ببرند. اما حافظه فلش برخلاف مزيتهايي که دارد داراي معايبي نيز هست و ان امکان سو استفاده از عکسها و فيلمهاي خانوادگي افراد که در فلش مموري ريخته ميشود وجود دارد. اينبار نرم افزاري را براي شما کاربران محترم سايت دانلودها آماده کرده ايم که ميتوانيد از ان براي قفل کردن حافظه فلش استفاده کنيد.
Wondershare USB Drive Encryption v1.0.0 نرم افزار بسيار خوبي براي قفل گذاري انواع حافظه هاي قابل حمل است. اين نرم افزار محصول شرکت معروف Wondershare مي باشد که به تازگي نرم افزارهاي اين شرکت در بازارهاي جهاني از علاقه مندان بسيار خوبي برخوردار است. مراحل نصب اين نرم افزار درون فلش مموري صورت ميگيرد که پس از نصب شما با وارد کردن پسورد دلخواه ميتوانيد فلش خود را براي هميشه قفل کنيد و با خود به همراه داشته باشيد.
اگر کسي فلش را به کامپيوتر خود متصل کند به محض کليک بر روي درايو مورد نظر از وي درخواست وارد کردن پسورد مي کند و تا او پسورد مورد نظر را وارد نکند نمي تواند فلش را باز کند و به اطلاعات دررون ان دست يابي داشته باشد.


قيمت: 3500 تومان
لطفاً براي خريد قفلگذاري روي فلش مموري روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد قفلگذاري روي فلش مموري




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی