خريد پخش تمامي فايل هاي صوتي و تصويري K-Lite Codec
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

پخش تمامي فايل هاي صوتي و تصويري K-Lite Codec


پخش تمامي فايل هاي صوتي و تصويري K-Lite Codec


به احتمال زياد براي شما هم پيش آمده که بخواهيد فايل تصويري را پخش کنيد ولي هر نرم افزار را که نصب مي کنيد قابليت پخش فايل مورد نظر شما را ندارد . اين مشکلي است که بسياري از کابران رايانه با آن مواجه هستند . ولي مرکز دانلود نرم افزاري نوين سافت يک برنامه کوچک را به شما معرفي مي کند که بسياري از مشکلات شما را به راحتي حل خواهد کرد .

K-Lite Codec Pack يک کدک فوق العاده قدرتمند است که مي تواند همه فايل هاي صوتي و تصويري را پخش کند . کلمه Codec به معناي COmpressor/DECompressor ( فشرده ساز / باز کننده فشردگي ) است : يعني يک روتين نرم افزاري که ويدئوي خام آماده ذخيره سازي را فشرده کرده و سپس آن را جهت اجرا بر روي کامپيوتر از فشردگي خارج مي نمايد. K-Lite Codec Pack يکي ديگر از اين کدک هاي قدرتمند است . يک پک کدک يک راحل مناسب و آسان براي پخش همه فايل هاي فيلم و صوت شما طراحي شده است . اين پک قادر است تمام فايل ها و يا حتي بعضي از فرمت هاي نادر را نيز پخش کند . بعضي از فرمت هايي که اين کدک قدرتمند مي تواند پخش کند عبارت اند از : WMA, AAC, AC?, M?A, MP?, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP? . اين برنامه بعد از نصب يک مدياپلير معمولي را نصب مي کند که شما با استفاده از آن مي توانيد همه فايل ها را اجرا کنيد . شما بعد از نصب اين نرم افزار نيازي به برنامه هاي Real Player , PowerDVD , JetAudio , Media Player ,Quick Time نداريد چون اين کدک تمام فايل هاي مخصوص اين پليرها را پخش مي کند . فايل
K-Lite Codec Pack چند مزيت نسبت به ديگر کدک ها دارد که يکي از انها به روز بودن هميشه اين کدک است . همچنين بسيار کاربر پسند و کاملا قابل تنظيم مي باشد . بدين معني که خودتان مي توانيد فقط اجزايي را نصب کنيد که لازم داريد . اين بسته بسيار کامل و بدون نقص است و حاوي همه چيز که شما نيزا به پخش فيلم داريد مي باشد .

قابليت هاي کليدي K-Lite Codec Pack Full :
- پخش ?? درصد از فايل ها
- بسته کامل و فوق العاده
- پخش فايل هاي RM و RAM بدون نياز به هيچ برنامه اي
- پخش فايل هاي MOV بدون نياز به هيچ برنامه اي
- DVD و SVCD پخش اين فايل ها بدون نياز به هيچ پليري
- نمايش زير نويس


قيمت: 3500 تومان
لطفاً براي خريد پخش تمامي فايل هاي صوتي و تصويري K-Lite Codec روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد پخش تمامي فايل هاي صوتي و تصويري K-Lite Codec




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی