خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

??,??? کارت ويزيت آماده


??,??? کارت ويزيت آماده


مجموعه اي شامل بيش از ??,??? کارت ويزيت آماده

يکي از ارکان تجارت، تبليغات است. وارد شده به دنياي ذهن مشتريان، بهتر از ورود به بازار است. اگر هنوز طرحي براي معرفي محصول يا خدمات خود به مشتري نداريد، نبايد توقع داشته باشيد فروش حتي متوسطي داشته باشيد. هر چه محصول ارزشمند يا خدمات ارزنده اي داشته باشيد تا زماني که آن را به ديگران معرفي نکنيد، کاري انجام نداده ايد. اينجاست که حربه “تبليغات” وارد مي‌شود و اگر از آن درست و ماهرانه استفاده شود، ذهن مشتريان را به تسخير خود خواهد کشيد.
داشتن يک کارت ويزيت که معرف خدمات و فعاليت هاي يک شرکت باشد از هر کتابچه، بروشور و يا کاتولوگ چاپي جذابتر بوده و به علاوه هزينه کمتري را در پي دارد. شما مي توانيد با هزينه اي اندک مجموعه اي شامل ????? هزار کارت ويزيت آماده داشته باشيد که با داشتن آن ميتوانيد با الگو گرفتن از اين کارت بهترين کارت ويزيت را براي خود آماده کنيد، اين در حالي است که براي طراحي اوليه بايد مراحل زياد و پر هزينه اي را طي نماييد.
بهترين طرحهاي آماده کارت ويزيت ????? طرح قابل توجه گرافيستها و دفاتر تبليغاتي و کساني که مي خواهند به سادگي و در کمترين زمان کارت ويزيت طراحي کنند .
بيش از ????? نمونه از بهترين و جالبترين طرحهاي آماده کارت ويزيت قابل ويرايش با کيفيت عالي به صورت DPI 300 ، CMYK ، CM 5×? در فرمتهاي PSD و JPG بيش از ???? نمونه مي باشد.
اين مجموعه جالب شامل 2 عدد دي وي دي مي باشد .


قيمت: 5000 تومان
لطفاً براي خريد ??,??? کارت ويزيت آماده روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ??,??? کارت ويزيت آماده




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی