خريد اينترنتي آموزش نصب ويندوز xp , vista , windows 7
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش نصب ويندوز xp , vista , windows 7


آموزش نصب ويندوز xp , vista , windows 7


آموزش نصب ويندوز xp , vista , windows 7

تا کي ميخواي ويندوزتون رو يکي ديگه نصب کنه ؟؟؟


يکي از اساسي ترين مشکلات کاربران نصب سيستم عامل بر روي هاردديسک ميباشد. امروزه انواع مختلفي از سيستم عامل ها ارائه شده اند که هر يک براي انجام کار خاصي مناسب ميباشند و استفاده خاصي دارند. اين سيستم عامل ها معمولا در هنگام نصب تنظيمات خاصي را نياز دارند تا بتوانند خود را با سخت افزار سيستم مطابقت دهند. همين موضوع و مشکلات کاربران در مشخص نمودن تنظيمات مناسب سبب شده است که اغلب کاربران از نصب سيستم عامل تا حد امکان دوري نمايند و اين کار را به دست افراد ماهر بسپارند. نصب سيستم عامل معمولا با توجه به سخت افزار سيستم ، فرآيندي نسبتا زمانگير است و نياز به صبر و حوصله و دقت بسيار زيادي دارد.

ويندوز XP در حال حاضر يكي از قدرتمندترين و محبوب ترين نسخه هاي ويندوز در جهان ميباشد و داراي قابليتهاي بسيار زيادي است که توسط شرکت Microsoft عرضه گشته است. با وجود عرضه شدن ويندوز ويستا ، هنوز هم از محبوبيت ويندوز XP كاسته نشده است ، زيرا اين ويندوز علاوه بر سازگاري فوق العاده با اغلب سخت افزارها و نرم افزارها ، قابليت هايي دارد كه به خوبي پاسخگوي نيازهاي اغلب گروههاي كاربران رايانه ميباشد.
در اين آموزش با نحوه نصب کامل ويندوز , vista , seven ,XP Professional SP2 از ابتدا تا انتها از طريق فرآيند بوت ، آشنا خواهيد شد..
? آشنايي با ويندوز? پيش نيازهاي سيستم براي نصب ويندوز? آشنايي با مراحل مختلف نصيب ويندوز? آشنايي با نسخه هاي موجود در هر ويندوز? توضيحات پس از نصب شامل بررسي سخت افزارهاي شناسايي نشده و نصب راه اندازهاي مناسب? معرفي پيشرفتهاي جديد در هر نسخه از ويندوز? به همراه نکات کليدي ديگر


عرضه شده در قالب 1 cd مولتي مديا
قابل اجرا در کامپيوتر


قيمت: 5000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش نصب ويندوز xp , vista , windows 7 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش نصب ويندوز xp , vista , windows 7




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی