خريد اينترنتي ساخت اهنگ /اورجينال/
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ساخت اهنگ /اورجينال/


ساخت اهنگ /اورجينال/


شماره مجوز 1023065
2011پکيج کامل حرفه اي

اف ال استوديو - FL Studio 9 Full

بيت بي نظير دست ساز و کاور1000

بيت به صورت پروژه

آموزش اف ال به صورت مولتي مديا

VST-Plugins-Sample-Software Ful


امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بياندازيد، تأثير غيرقابل انکار کامپيوتر و نفوذ آن را در زمينه‌هاى مختلف مشاهده خواهيد کرد. اکنون ديگر حتى يک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهايى را مانند ساخت و ويرايش صدا و تصوير انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نيازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است.
FL Studio مخفف (Fruity Loops Studio) يک ايستگاه کارى و کامپيوترى صوت ديجيتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسيقى‌هاى ريتميک و بر پايه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محيط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسيقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و …) و عدم نياز به دانش خاصى در زمينه موسيقى، سبب شده‌اند که اين نرم‌افزار در ميان دوستداران موسيقى ديجيتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند.
شبيه سازهاى صدا
FL Studio، شامل 13 ابزار توليد کننده صدا (synthesizer) است که صداى آلات مختلف موسيقى را شبيه سازى مي کنند و سازهاى مجازى مختلفى را مانند گيتار اکوستيک و الکترونيک، پيانو و … در اختيار شما قرار مي دهد. بدين ترتيب امکان توليد هر نوع صدايى بصورت مجازى وجود خواهد داشت.
ضبط صدا و ويرايش
فضاى کارى Playlist شامل تعداد نامحدودى Track مي شود و اين اجازه را به شما مي دهد که قطعات موسيقى را به هر ترتيبى که دوست داريد در کنار هم قرار دهيد. بعلاوه ابزارهاى ويرايش صدا و امکاناتى نظير کم يا زياد کردن زمان آهنگ (time-stretch)، تغيير زير و بمى صدا (pitch-shift)، ضرب آهنگ هاى لحظه اى (beat-slice)، جدا کردن قطعات موسيقى (chop) و … را در اختيار شما مي گذارد. در کنار تمام اين موارد، قابليتى با عنوان Edison اضافه شده است که يک ويرايشگر و ضبط کننده اى کامل فايل هاى صوتى مي باشد.

ميکس و افکت گذارى
FL Studio قويترين ميکسر را در ميان هم نوعان خود دارد. در اين نسخه، 64 Track ميکسر استريو وجود دارد و در هر Track مي توان هشت افکت (از 44 افکت موجود) قرار داد. به عنوان مثال افکت هاى Delay (ايجاد تأخير)، Distortion (اعوجاج)، EQ (اکولايزر)، Chorus (چند صدايى)، Reverb (ايجاد طنين) و … بسيار پرکاربرد هستند.

فناوري هاي پشتيباني شده در FL Studio
FL از فناوري هاي VST/VSTi/VST2، DXi، DXi2، MP3، WAV، OGG (تنها به عنوان ورودى)، MIDI، ASIO و ASIO 2 پشتيبانى مي کند.




در کل من خودم اين پک رو جمع کردم و تمام اهنگ سازيام با اين نرم افزارها جواب داده


قيمت: 8500 تومان
لطفاً براي خريد ساخت اهنگ /اورجينال/ روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ساخت اهنگ /اورجينال/




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی