خريد ارزان طراحي نقشه هاي برقي
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

طراحي نقشه هاي برقي


طراحي نقشه هاي برقي


در واقع ePLAN P8 يک نرم افزار قدرتمند و باهوش براي طراحي نقشه هاي شماتيک برقي و تهيه ديگر مستندات لازم جهت اجراي يک پروژه بوده و با توجه به امکانات و تواناييهاي فراواني که در اختيار کاربران قرار مي دهد توانسته است که در طي چندين سال اخير به عنوان يک نرم افزار قابل اطمينان و قابل قبول در سطوح جهاني حدود 8000 مشتري در 30 کشور جهان جذب نمايد.

اگر شما طراح و راه انداز کارخانه ها و تأسيسات برقي هستيد کافي است توسط اين نرم افزار و با استفاده از امکانات آن نقشه شماتيک را طراحي نموده و بقيه کارها را به ePLAN P8 بسپاريد تا ليست قطعات ،‌ نقشه کليات ، ليست ارتباطات و .... را استخراج نمايد و همچنين امکان اعمال تغييرات در طرح هاي خود را داشته باشد.
تا چندي پيش براي اين کار از نرم افزارهاي غير تخصصي مانند ,ACAD VISIO استفاده مي شد که علاوه بر دشواري و صرف وقت فراوان تنها خاصيت گرافيکي داشتند, يعني بايد تک تک سيمبل ها را کاربر ايجاد مي کرد و امکان هيچگونه عمليات نرم افزاري بر روي آنها نبود .
در صورتي که EPLAN با داشتن قابليت هاي خودکار فراوان نقشه اي کامل شامل ترسيمات شماتيک, گرافيک, خروجي هاي خودکار و ... به ما ارائه مي دهد.
حتي مدارهاي هيدروليک, پنوماتيک و الکترونيکي نيز قابل پشتيباني هستند.


از مزاياي اين نرم افزار :

- در زمان طراحي و اجراي پروژه بطور قابل ملاحظه اي صرفه جوي شده و از عمليات تکراري که سبب خستگي نيرو ها و او اتلاف انرژي مي شود جلوگيري مي گردد.

- باعث جلوگيري از بروز اشتباه شده و مانع اتلاف وقت و انرژي براي رفع خطاهاي پيش آمده خواهد شد .

- محدوديتي در بکارگيري يک استاندارد بخصوص وجود ندارد.

- سادگي و گستردگي دامنه کار با پرژه ها و عدم نياز به خود نرم افزار جهت مشاهده نتايج پروژه.

- سادگي و راحتي پشتيباني و نگهداري پروژه ها.

- حجم کار و زمان پروژه هاي بعدي بطور قابل ملاحظه اي بعلت استفاده از پروژه هاي قبلي کاهش مي يابد و باعث جذب پروژه هاي بيشتري خواهد شد.

-نرم افزار eplan داراي ديتا بيس هايي از اجزاء و قطعات مختلف است که توسط شرکتها و کمپاني هاي بزرگ دنيا به روز ميشود.

- ماکروها نه تنها در eplan بلکه در همه برنامه هاي طراحي کامپيوتري براي آسان کردن کار کاربر و به روز کردن طرح مورد استفاده قرار ميگيرد.

- يکي ديگر از ويژگيهاي eplan ارتباط آن با نرم افزارهاي برنامه نويسي مثل simatic manager است.هنگامي که شما طرحي را در اين نرم افزار براي يک plc آماده ميکنيد پروژه ايجاد شده داراي assignment list است.

شما ميتوانيد به کمک برنامه data- conversion اين assignment list ها را تبديل به شماتيک کرده و آن را وارد محيط ويرايش گرافيکي eplan کنيد.

به اين مشخصه نرم افزار plc data import گفته ميشود. عکس اين مطلب نيز صادق است. يعني طرح آماده شده در eplan به وسيله ويژگي plc data export قابل تبديل به assignment list است.


قيمت: 7000 تومان
لطفاً براي خريد طراحي نقشه هاي برقي روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد طراحي نقشه هاي برقي




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی