خريد ارزان قيمت دفترچه تلفن جالب و زيبا، پر از امكانات
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

دفترچه تلفن جالب و زيبا، پر از امكانات


دفترچه تلفن جالب و زيبا، پر از امكانات





اين نرم افزار داراي امكانات بسياري مي‌باشد و هم اكنون چندين سال است كه در تمام كشور پخش و مشغول به كار مي‌باشد در زير به امكانات و توانايي هاي آن اشاره‌اي شده است :

با اين نرم افزار به به راحتي مي توانيد اطلاعات تلفن مورد نظر خود را ثبت نماييد، محدوديت تعداد ورود اطلاعات هم ندارد، سپس به راحتي مي توانيد اطلاعات وارد شده را جستجو نماييد، اين نرم افزار داراي جستجوي چند مرحله اي مي باشد.

در اولين قسمت جستجو هر چيزي تايپ شود، در تمام قسمتها جستجو مي‌شود مثلا چنانچه كلمه تهران را تايپ نماييد اين كلمه در تمام قسمتها مانند نام خانوادگي (محمدي تهراني)، آدرس (تهران ـ ميدان انقلاب) يا (شاهرود، خيابان تهران، بلوار قدوسي)، شهر و ساير قسمتها جستجو خواهد شد.

جستجوي برنامه داراي 3 حالت مي باشد

در حالت اول هر قسمتي از عبارت مورد نظر تايپ شود برنامه آن را جستجو مي كند مثلا فرض كنيد نام خانوادگي شخصي محمدي است با تايپ م، ح، مد، محمد و هر تركيب ديگر برنامه اين شخص را پيدا نموده و نمايش مي دهد، در اين حالت ساير موارد نظير محمدزاده، محمدي نيا، پور محمدي و ... نيز نمايش داده خواهد شد.

در حالت دوم بايد دقيقا كلمه محمدي وارد شود تا شخص نمايش داده شود و مثلا با تايپ محمدي ديگر افرادي با نام خانوادگي محمد زاده، محمدي نيا، پور محمد و ... نمايش داده نمي‌شود

در حالت سوم برنامه مواردي را نمايش مي دهد كه از ابتداي كلمه وارد نماييد مثلا براي نمايش محمدي بايد م يا مح يا محم يا محمد يا محمدي وارد شود

در اين حالت كليه افرادي كه نام خانوادگي آنها با عبارت تايپ شده شروع شود نمايان مي‌شود مثلا اگر مح وارد شود محمدي، محمد زاده، محمد نيا، محسني، محترم و ... نمايش داده خواهد شد و پور محمد چون مح اول آن قرار ندارد نمايش داده نمي‌شود

امكان جستجو بر اساس تمام موارد از جمله نام، آدرس، شهر و … وجود دارد.

مي‌توانيد شماره شخص را وارد نماييد تا برنامه نام وي را پيدا كند مثلا چنانچه شماره 09123738755 جستجو شود برنامه در تمام شماره ها مثل تلفن محل كار 1 و 2، فاكس، تلفن منزل و ... به دنبال آن جستجو نموده و نام و ساير مشخصات وي را نمايش مي دهد.

تمامي حالتهاي جستجو در مورد شماره ها و ساير ستونهاي اطلاعاتي نيز صدق مي‌كند، در زير چند مثال از جستجوهايي كه مي‌توانيد انجام دهيد آمده است :

جستجو به دنبال افرادي كه در نام خانوادگي آنها عبارت محمد وجود دارد
جستجو به دنبال افرادي كه نام خانوادگي آنها دقيقا كلمه "رضايي" است
جستجو به دنبال افرادي كه موبايل آنها با 0912 شروع مي‌شود
جستجو به دنبال افرادي كه در شماره آنها عدد 88 وجود دارد
جستجو به دنبال آقاياني كه تهراني هستند و در ايران خودرو كار مي كنند
جستجو به دنبال افرادي كه جزء مشتريان هستند
جستجو به دنبال افرادي كه آدرس آنها در خيابان ولي عصر است
جستجو به دنبال افرادي كه تهراني بوده و جزء دوستان هستند
جستجو به دنبال شركتهايي كه در شيراز بوده و زمينه كاري آنها كشاورزي است
...
...
...

شش قسمت براي جستجو موجود است كه بصورت پيش فرض بر اساس مواردي كه از پيش تنظيم شده جستجو مي‌نمايند، اما شما مي‌توانيد ستونهاي جستجوشونده و نوع جستجو (جستجوي قسمتي از عبارت، عبارت كامل، جستجو از ابتدا) در هر يك از خانه‌ها را به دلخواه خود تعيين نماييد.

مواردي كه جستجو شده اند و يا كل اطلاعات به دو صورت اتوماتيك و دستي قابل چاپ مي باشد و برنامه مي تواند گروه هاي مختلف را جداگانه چاپ نمايد مثلا تاكسي تلفني ها باهم، اقوام با هم، مشتريان با هم و ... و قسمت ها را نيز جداگانه بر اساس مورد دلخواه مرتب سازي نمايد، ضمنا قسمت چاپ غير اتوماتيك نرم افزار بسيار قدرتمند و در عين حال با كاربري ساده بوده و به هر صورت دلخواه مي‌توانيد گزارش هاي چاپي مختلف با سايز كاغذ دلخواه طراحي نماييد.

مي‌توانيد از ليست تلفنها خروجي هاي متني، اكسل، Outlook و موبايل و html تهيه نماييد، همچنين مي‌توانيد خروجي هاي اكسل يا متني مجزا براي هر گروه تهيه نماييد




اطلاعات اشخاص و شركت ها را مي‌توانيد به طور مجزا شامل اطلاعات شخصي و اطلاعات شغلي ثبت نماييد.

براي راحتي كار مي توانيد شماره ها را به صورت محدوده وارد نماييد مثلا 7-3334560 و برنامه هنگام شماره گيري خودش شماره ها را تفكيك خواهد كرد.

امكان ايجاد تغييرات كلي در اطلاعات وجود دارد، مثلا فرض كنيد پيش شماره شهري از 0211 به 021 تغيير كرده است، با استفاده از اين قسمت شما مي‌توانيد تمامي شماره هاي ثبت شده براي آن شهر را يكجا اصلاح نماييد.




امكان مرتب سازي يك يا چند سطحي به شكلي ساده گنجانده شده است مثلا ابتدا مرتب سازي بر اساس نام خانوادگي و اگر افرادي نام خانوادگي يكسان داشتند آنها را بر اساس نام مرتب نمايد، هممچنين مي توانيد تلفنها را بر اساس حروف الفبا (مانند دفترچه تلفن هاي معمولي) مشاهده نماييد.

تلفنها قابل گروه بندي است مثلا تاكسي تلفني ها را جدا نماييد و يا اقوام را در دسته‌‏بندي خودش قرار دهيد و هر دسته‏‌بندي جديدي مايل باشيد اضافه و كم نماييد و نيز تعداد تلفنهاي موجود در هر دسته‌بندي را مي توانيد مشاهده نماييد.

امكان كار و شماره گيري با تلفنهاي معمولي و سانترال را داراست.

امكان نمايش شماره و مشخصات تماس گيرنده (كالر آِي دي) را چه براي خطوط معمولي و چه براي تلفنهاي سانترال، داراست.




پس از شماره گيري با تلفنهاي گويا مثل تلفنبانك ها، شماره گير برنامه قطع نشده و قابليت كنترل تلفنهاي گويا را داراست.

ليست پيش شماره تلفن تمامي شهرهاي ايران به تفكيك استان ها، با قابليت جستجو، ويرايش و اضافه نمودن را داراست (4452 شهر و روستا بر اساس اطلاعات سايت مخابرات ايران)

كاربران يكي از بخشهاي مهم هر نرم افزار است، در اين برنامه امكان تعريف كاربران مختلف با امكان تعيين دسترسي هر يك به قسمتهاي مختلف گنجانده شده است.

به روز آوري نرم افزار از سايت شركت نيز يكي ديگر از مزاياي برنامه مي باشد، شما مي توانيد نسخه هاي جديد نرم افزار را به راحتي از طريق سايت به روز آوري نماييد و يا در صورت تمايل نسخه جديد را از طريق پست دريافت كنيد.

امنيت اطلاعات نيز بحثي بسيار مهم است، در اكثر نرم افزارها قسمتي تحت عنوان پشتيبان اطلاعات وجود دارد كه شما مي توانيد با استفاده از آن از اطلاعات برنامه خود يك نسخه كپي بگيريد و براي روز مبادا نگه داريد، اما اگر در اثر سهل انگاري كاربر، نسخه پشتيبان گرفته نشود و يا ديسكت پشتيبان اطلاعات شما خراب شود و خلاصه اطلاعات شما به هر دليلي از بين برود چه ؟ اين نرم افزار براي اين مشكل هم راهي دارد و آن تهيه نسخه پشتيبان اتوماتيك توسط خود نرم افزار علاوه بر پشتيبان دستي توسط كاربر است، بدين صورت كه هنگام خروج از برنامه پشتيبان اتوماتيك تهيه مي نمايد ضمنا هنگام انجام كارهاي مهم كه با اطلاعات سر و كار دارند (مانند حذف كلي اطلاعات، يا تغييرات كلي در اطلاعات و ...)، ابتدا از شما براي تهيه نسخه پشتيبان كسب تكليف مي كند.

كپي هاي تهيه شده توسط برنامه به صورت فشرده بوده و حجم كمي را اشغال مي‌كنند و به همين دليل فضاي كامپيوتر شما را نيز هدر نمي دهند، به خاطر مسائل امنيتي، فايلهاي پشتيبان قابليت گذاشتن كلمه عبور را هم دارد.

راهنماي جامع و قدم به قدم نرم افزار همه جا در اختيار شماست و مي‌توانيد در هر زمان به آن مراجعه نماييد.

طراحي زيباي ظاهري نرم افزار نيز از ديگر امكانات آن مي باشد كه در اين كار از گرافيستهاي حرفه اي كمك گرفته شده است تا بتواند امكان كار را در محيطي زيبا و لذت بخش براي شما فراهم نمايد.


قيمت: 73000 تومان
لطفاً براي خريد دفترچه تلفن جالب و زيبا، پر از امكانات روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد دفترچه تلفن جالب و زيبا، پر از امكانات




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی