خريد اينترنتي گالري طرح تذهيب
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

گالري طرح تذهيب


گالري طرح تذهيب


مجموعه حاضر شامل 5000 عدد انواع طرح و نقش هاي اسليمي و تذهيب با فرمت EPS و به صورت برداري کاملترين مجموعه تذهيب در سراسر ايران مي باشد. هم اکنون فروشگاه جوان امروز محصول فوق را در قالب 2 عدد DVD به شما پيشنهاد مي نمايد.


فايل گرافيکي EPS چيست؟
فايل EPS که مخفف (Encapsulated Post Script) مي باشد، يک فايل رابط بين نرم افزارهاي گرافيکي است.
فايل PS يا همان Post Script همان طور که از نامش پيداست، نوعي خاصي از فايل است که بعد از پردازش توسط نرم افزار گرافيکي و به هنگام گرفتن خروجي، به اين زبان برگردانده مي شود و مترجم آن به صورت سخت افزار در دستگاه چاپ (پلاتر، پرينتر، دستگاههاي چاپ ديجيتال) قرار دارد. پسوند يا علامت Post Script ي که معمولا روي پلاترها يا دستگاههاي چاپ مي بينيم، منظورشان اين است که در داخل اين دستگاه سخت افزار مترجم Post Script وجود دارد. که البته اين دستگاهها معمولا گرانتر از نوع معمولي خودشان هستند. اين تکنولوژي، که در دهه هشتاد توسط شرکت Adobe ابداع شد، وظيفه اش اين است که اطلاعات تصويري از قبيل خطوط و فونت رو با کيفيت بسيار بالاتر از سيستم بيت مپ چاپ کند.
شما کافي است فايل فوق را در يکي از نرم افزارهاي گرافيکي باز کنيد، آنگاه از شما يک مقدار طول و عرض مي خواهد و شما مي توانيد به آن تا بي نهايت مقدار طول و عرض بدهيد. بدون آنکه از کيفيت تصوير کاسته شود.

اين مجموعه بدون شک کاملترين مجموعه نقش و نگار در ايران مي باشد که نياز تمام عزيزان و همکاران گرامي در زمينه گرافيک کامپيوتري را برآورده مي سازد.





اين مجموعه شامل 5000 نقش و نگار با فرمت EPS برداري/ Bitmap (اين نوع فرمت در تمام نرم افزارهاي برداري نظير Corel Draw / Freehand / Adobe Illustrator , ... به صورت لايه لايه مي باشد و قابليت تغيير و جداساختن تمام جزئيات را براي تغيير رنگ و ترکيب دارا مي باشد، چاپ در ابعاد نامحدود مزيت ديگر فايل برداري مي باشد که تمام عزيزاني که خدمات طراحي و چاپ در ابعاد بزرگ مانند: پوستر، بنر و بيلبوردهاي محيطي انجام مي دهند با اين مجموعه به طور کامل نيازشان رفع خواهد شد.
همچنين فايلهاي EPS قابليت باز نمودن در تمام نرم افزارهاي Bitmap مانند : Adob Photoshop و نظير آن را دارا مي باشد که در اين نوع نرم افزارها با انتخاب رزولوشن مورد نياز مانند فايلهاي PDF قابل استفاده مي باشد.

موضوعات تذهيب روايت اول شامل :
- ذکر بسم الله در قابها و حالتهاي گوناگون
- شمسه و قابهاي اسليمي
- قاب - تيک - کناره - نيم کادر و حاشيه
- حاشيه و قاب با ضخامتهاي مختلف
- سربرگ و کمانهاي تذهيب
- اشياء و گلهاي قاب
- قاب به همراه ذکر و دعا
- بافتهاي متنوع مذهبي
- سرتيتر - روبان - گل اسليمي
- طرح زمينه هاي متنوع
- طرح قرآني
و ...


قيمت: 8000 تومان
لطفاً براي خريد گالري طرح تذهيب روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد گالري طرح تذهيب




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی