خريد پستي lمجموعه اي زيبا از فايل هاي لايه باز فتوشاپ در سال 2010
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

lمجموعه اي زيبا از فايل هاي لايه باز فتوشاپ در سال 2010


lمجموعه اي زيبا از فايل هاي لايه باز فتوشاپ در سال 2010


lمجموعه اي زيبا از فايل هاي لايه باز فتوشاپ در سال 2010
توضيحات: اين مجموعه شامل ? دي وي دي با فرمت PSD و با کيفيت بسيار عالي براي طراحي هاي حرفه اي و تبليغات در سطح بالا در اندازه هاي بزرگ پوستر ، بنر ، و بيلبرد مورد استفاده مي باشد .

ادوبي فتوشاپ (Photoshop، به معني کارگاه عکاسي) يک پردازشگر گرافيکي است که بدست شرکت ادوبي گسترش يافته و براي ايجاد، ترکيب، ويرايش، بازسازي و يا دگرگوني عکس‌ها و نگاره‌ها بکار مي‌رود.

فتوشاپ همچنين با ديگر نرم‌افزارهاي شرکت ادوبي براي ويرايش و ساخت انيميشن و لوح‌هاي فشرده ارتباط قوي دارد. فايل‌ها در فرمت اختصاصي فتوشاپ “پي‌اس‌دي” مي‌توانند به نرم‌افزارهاي ديگر از قبيل ادوبي ايميج‌ردي، ادوبي ايلاستريتور، ادوبي پريماير، ادوبي افتر افکتس و ادوبي انکور دي‌وي‌دي صادر شوند و بالعکس، از آنها به فتوشاپ وارد شوند.

فتوشاپ قادر به خواندن و نوشتن پرونده‌هاي تصويري در قالب‌هايي از قبيل جيف ،جي‌پگ ،پينگ و غيره است. هم‌چنين فرمت اختصاصي اين نرم‌افزار پي‌اس‌دي ( PSD) نام دارد (مخفف Photoshop Document يا سند فتوشاپ).

شهرت فتوشاپ به اين دليل است که فرمت پي‌اس‌دي به صورت گسترده استفاده مي‌شود و تا حدي توسط نرم‌افزارهاي رقيب نيز حمايت مي‌شود.[منبع ويکي پديا]

شرکت بهين افزار کسري ( کليک باکس ) انبوهي از نمونه کارهاي آماده را در فرمت پي اس دي (PSD) و در ? مجوعه شامل ? دي وي دي ، جمع آوري و به بازار عرضه نموده است.


قيمت: 4500 تومان
لطفاً براي خريد lمجموعه اي زيبا از فايل هاي لايه باز فتوشاپ در سال 2010 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد lمجموعه اي زيبا از فايل هاي لايه باز فتوشاپ در سال 2010




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی