خريد ارزان آموزش کامل کامپيوتر کاري از جواد صفارزاده
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش کامل کامپيوتر کاري از جواد صفارزاده


آموزش کامل کامپيوتر کاري از جواد صفارزاده


آموزش کامل کامپيوتر کاري از جواد صفارزاده (اينترنت براي مادر بزرگها)

با اطمينان ميتوان گفت که بهترين و راحت ترين شيوه آموزش کامپيوتر را در VCD هاي جواد صفار زاده ميتوان پيدا کرد.

واد صفار زاده بيش از 20 سال است که در آمريکا به تدريس علوم کامپيوتر مشغول است و VCD هاي او به زبانهاي زيادي ترجمه شده و در سراسر دنيا به فروش ميرسد. او با روش تدريس منحصر به فرد خود مفاهيم و برنامه هاي کامپيوتري را از حالتي که حتي براي افراد انگليسي زبان نيز مشکل بوده به زباني ساده و قابل درک تبديل کرده است. او در اين VCD ها هيچ زمينه قبلي از سطح مهارت خاص يا دانش کامپيوتر را براي مخاطبين خود در نظر نگرفته است صفارزاده ميگويد کم تجربه ترين شاگردان من بهترين آموزگاران من هستند.

آقاي صفارزاده بسيار شوخ طبع ميباشند اگر شما فقط چند دقيقه از VCD هاي ايشان را ببينيد مطمئنا تا پايان 15 VCD پاي درس ايشان خواهيد نشست و از ديدن آنها به هيچ عنوان خسته نخواهيد شد.

ما در اين مجموعه , گزيده اي از بهترين کارهاي آقاي صفار زاده را در قالب 15 عدد VCD به شما عزيزان به يک دهم قيمت بين المللي آن تقديم ميکنيم. اين مجموعه براي مادربزرگها , پدر بزرگها , کارمندان , دانش آموزان , دانشجويان , مهندسين , پزشکان , زنان خانه دار و همه علاقه مندان به کامپيوتر صددرصد مفيد است و استفاده از آن توصيه ميشود.

اين مجموعه شامل مباحث زير است :

1. مباني کامپيوتر و سيستم عامل ويندوز
2. تايپ و نگارش با نرم افزار WORD
3. چاپ در خانه (گرافيک) Print Shop
4. اينترنت و پست الکترونيک
5. ايميل گويا
6. شاه کليد و نکات مهم
7. Troubles Shooting و رفع اشکال

نظر بعضي از دوستان درباره تدريس آقاي صفار زاده :

من يک زن خانه دار هستم در خانه ما بچه و شوهرم مرتب از کامپيوتر استفاده ميکنند خيلي سعي کردم که از آنها کامپيوتر را ياد بگيرم ولي يا وقت نداشتن و يا حوصله و وقتي هم که ميخواستند چيزي بمن بياموزند آنقدر تند ميگفتند که من هرگز نميتوانستم درس آنها را دنبال کنم.

از وقتيکه از خودآموزهاي صفارزاده استفاده ميکنم نه تنها ديگر نيازي به کمک آنها ندارم بلکه به ساده گي و رواني بسيار مطالب کامپيوتر را ميآموزم تصور نميکنم هيچکس بتواند از اين ساده تر اين کامپيوتر را بما بياموزد.
من استفاده از اين خودآموزها را به همه توصيه ميکنم به نظر من اينها بهترينند.
منصوره فرشچي از آلمان

من يک پزشک هستم دانستن کامپيوتر براي من امري ضروري بود ولي هرگز من براي کلاس رفتن و يا پرداختن وقت بسيار براي اين کار را نداشتم خودآموزهاي صفارزاده واقعا به من کمک کرد که در اندک زماني کامپيوتر را يادگرفته و وارد دنياي بي کران اينترنت گردم به نظر من اين خودآموزها شاهکارند.
دکتر مشيري از لندن

بهترين کادوئي که براي پدرو مادرم خريدم همين خودآموزهاي کامپيوتري آقاي صفارزاده بود. در واقع براي خود منهم کادوئي خوبي بود چون با وجود اين خودآموزها ديگر پدر و مادرم به من نيازي نداشتند که کمکشان کنم آنها ميگويند اين خودآموزها آنقدر ساده و شيوا بيان شده که هر انسان بي تجربه با کامپيوتر نيز ميتواند براحتي استفاده کردن از کامپيوتر را بياموزد.
آقاي صفارزاده دستت درد نکند.
سعيد از دبي

اين مجموعه شامل 15 عدد سي دي مي باشد .


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد آموزش کامل کامپيوتر کاري از جواد صفارزاده روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش کامل کامپيوتر کاري از جواد صفارزاده




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی