خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

لابراتوار ويرايش موزيك هاي نو


لابراتوار ويرايش موزيك هاي نو



ترميم و افزودن افکتهاي زيبا روي موزيک
لابراتوار ويرايش موزيک هاي نو


تا به حال فکر کرده ايد که اين موزيک هاي دلنشيني که گوش مي دهيم به چه صورت آماده مي شود؟ آيا صداي خواننده و يا نوازنده اين قدر که ما مي شنويم شيرين است؟ صداي خواننده هرچقدر هم که جذاب و زيبا باشد اگر به دست يک تدوينگر حرفه اي، ويرايش نشود اين گونه که ما در حال حاضر مي شنويم نخواهد شد. يک تدوينگر و يا به عبارت ديگر يک ويرايشگر حرفه اي صوت براي اين که بتواند کار ويرايش را به صورت حرفه اي انجام دهد مي بايست ابزارهايي در اختيار داشته باشد. يکي از ابزارهايي که امروزه ميان خوانندگان و نوازندگان بسيار محبوب است استفاده از نرم افزارهايي است که در اين زمينه وجود دارند. اين نرم افزارها با قابليت هايي که دارند اجازه بسياري از کارها را به کاربر يا همان ويرايشگر مي دهند که شايد اگر بخواهند با استفاده از آلات موسيقي بنوازند بسيار پرهزينه و وقت گير باشد. ابزارهاي متعددي در زمينه ويرايش صوت و موزيک با برندهاي مختلفي در بازارها و دنياي رايانه وجود دارد. يکي از اين ابزارها که محصول شرکت Magix بوده و قابليت هايش فوق العاده است Magix Audio Cleaning Lab نام دارد. اين نرم افزار ابزاري کامل براي هرکس مي تواند باشد چه آن که به صورت حرفه اي به ويرايش صوت و موزيک مي پردازد، چه آن که به صورت مبتدي به اين کار مي پردازد. براي کار کردن با اين گونه نرم افزارها ابتدا مي بايست با قابليت هايي که اين ابزارها در اختيارمان قرار مي دهد آشنا شويم. Magix Audio Cleaning Lab هم مانند بسياري ديگر از ابزارهاي مشابهش قابليت هاي کليدي بسيار دارد. در سايت سازنده اين ابزار قابليت هاي کليدي به ?? دسته مجزا تقسيم بندي شده است که به صورت اجمالي به توضيح آن خواهيم پرداخت:

در ابتداي امر قابليت Import & Record:

اين قابليت که بسيار مهم است به کاربر اين امکان را مي دهد تا به سادگي تمامي صدا و موزيک هاي موجود در داخل دستگاه هاي مالتي و يا لوح هاي فشرده و به طور کلي سيستم هاي قابل حمل را به دست نرم افزار بسپارد. اين يه طرف قضيه است و در طرف اين ديگر مي توان همان صداها را به هر شکل ممکن که هست ضبط نمود. با ميکروفون ، پورت ورودي به کارت صدا و … همگي قابليت Record نرم افزار امکان پذير خواهد شد. کيفيت ضبط قابل تنظيم است و تنها کافي است برروي دکمه Record کليک شود تا به سادگي صداها با کيفيتي مناسب در اختيار نرم افزار قرارگيرد.

قابليت بعدي که در نسخه ي جديد اضافه شده است قابليت تعمير کامل صداها است:

جالب است که اين ابزار شايد در کمتر نرم افزاري يافت شود. قابليتي که براي بسياري اهميت فوق العاده اي دارد. شايد شما هم از جمله آن افراد باشيد که نوار کاستي داريد و براي سال ها قبل است. به دلايل مختلف کيفيت و بخشي از صداهاي موجود در آن پائين آمده است و حالا به دنبال راهي هستيد تا بتوانيد آن ها را تعمير و بازسازي نمائيد. Magix Audio Cleaning Lab اين امکان را فراهم کرده تا بتوان صداهايي که از هرلحاظ داراي مشکل هستند را تعمير کند. فقط کافي است کاربر دستور دهد تا نرم افزار به سادگي تمامي نويزهاي موجود در صدا را پاک نمايد. البته اگر کاربر بخواهد مي توان قدم به قدم موزيک ها را ويرايش نمود تا خيال کاربر از هرجهت راحت باشد. طرح ها و Template هاي متفاوتي در زمينه تعمير وجود دارد که مي تواند کمک زيادي نمايد.


سومين قابليت نمايش توضيحاتي در مورد فايل صوتي است:

اولين بار تجربه مي تواند بهترين نتيجه را به همراه آورد. اين است يکي از مهم ترين قابليت هاي Magix Audio Cleaning Lab .قابليتي جديدي که در اين نسخه اضافه شده است به کاربر اين امکان را مي دهد تا شرح مختصري در مورد فايل مورد استفاده در نرم افزار را مشاهده نمايد. اين شرح که در قالب يک جعبه ظاهر مي شود اطلاعاتي در مورد فرکانس و … در اختيار کاربر قرار مي دهد اين امکان به شکل يک فايل تصويري ظاهر مي شود.به همين دليل اين قابليت را يک مدل راهنما هم مي توان ناميد چرا که استفاده از قسمت هاي مختلف را هم آموزش مي دهد.

قابليت بعدي و جديد اضافه شده افکت ها و بهينه شدن آن هاست:

افکت هاي بسياري در Magix Audio Cleaning Lab گنجانده شده است. افکت هايي که دستان کاربر را براي استفاده در جاهاي مختلف بسيار باز گذاشته است. در نسخه جديد اين افکت هاي بهينه شده اند. نويز هايي که به دلايل مختلف ايجاد مي شوند را مي توان با همين قابليت کاملا پاکسازي نمود. گاها دوربين هاي ديجيتالي و فيلمبرداري به دليل استفاده از کابل صداهايي که ضبط مي کنند داراي نويزها و پارازيت هايي است که به سادگي با قابليت هاي گنجانده شده در Magix Audio Cleaning Lab حذف خواهند شد.

قابليت بريدن، ويرايش کردن، و…:

در مورد اين قابليت فکر نمي کنيم نيازي به توضيح باشد. قابليتي است که در تمامي نرم افزار هاي ويرايش موجود است . اما در Magix Audio Cleaning Lab بسيار کامل تر از ابزارهاي ديگر وجود دارد. به طور کلي هرکاري که در مورد ويرايش کاربري بخواهد انجام دهد در اين نرم افزار ممکن خواهد بود و کاري نيست که از عهده اين ابزار برنيايد.

ششمين قابليت رايت و تبديل است:

هرکاربري زماني که فايل صوتي را ويرايش مي کند حتما هدفي دارد و مطمئنا به دنبال هدفش قصد دارد تا خروجي را هم مشاهده کند. ديگر قابليت کليدي Magix Audio Cleaning Lab رايت و به طور کلي گرفتن خروجي هاي مختلف از نرم افزار است. به سادگي يک کليک کردن مي توان فايل مورد ويرايش را بروي انواع لوح هاي فشرده و با قابليت تنظيم کيفيت رايت نمود. جالب است به گفته سايت سازنده اين نرم افزار قادر است تا ??? ساعت فايل صوتي MP3 را با کيفيت بالا بر روي DVD رايت نمايد. قابليت Export کردن هم گنجانده شده تا کاربران با سليقه دلخواه خود فرمت مورد نظر را انتخاب کرده و با همان فرمت هم ذخيره کنند.

هفتمين قابليت، نمايش تمامي اطلاعات موجود براي موزيک هاست:

Magix Audio Cleaning Lab به صورت اتوماتيک تمامي اطلاعات موجود براي هر موزيک و يا فايل صوتي را نمايش مي دهد. فرقي ندارد که چگونه از موزيک استفاده شده است و يا موزيک چگونه داخل برنامه قرار گرفته است. زيرا از تمامي سي دي ها ، نوارهاي کاست و … پشتيباني کامل به عمل مي آيد. گاهي همين اطلاعات به نظر ساده بسيار اهميت پيدا مي کنند زماني که بخواهيم همين موزيک هاي به ظاهر ساده را در داخل يک پلير قرار دهيم و آن زمان است که اگر همين اطلاعات را نداشته باشيم براي جست وجو به مشکل برخواهيم خورد.

تکنولوژي صداهاي حرفه اي هشتمين قابليت کليدي:

ابزارهاي حرفه اي امکانات حرفه اي هم در اختيار کاربران قرار مي دهند. اين نرم افزار هم به همين صورت عمل مي کند. کيفيت فوق العاده را مي توان با اين ابزار تجربه کرد. صداهاي سه بعدي با کيفيت عالي ، و پشتيباني کامل از تمامي استانداردها و به طور کلي تکنولوژهاي صوتي از مهم ترين قابليت هاي کليدي Magix Audio Cleaning Lab به شمار مي رود.

قابليت هاي خاص نرم افزار:
Magix Audio Cleaning Lab قابليت هايي دارد که تقريبا مختص به خودش است و در کمتر نرم افزاري يافت مي شود:
- قابليت ذخيره و ضبط صدا از راديوهاي اينترنتي
- قابليت تنظيم صداها به صورت اتوماتيک
- قابليت پيدا کردن بهترين حالت ممکن براي Volume صداها
- ويرايش دقيق با MAGIX Music Editor 2.0
- تابع VoiceOver ، به منظور تبديل و جداسازي زمينه موزيک ها

و در نهايت دهمين قابليت کليدي چرخش ??? درجه بر روي يک فايل صوتي:
اين آخرين قابليت Magix Audio Cleaning Lab محسوب شده و تقريبا دربردارنده تمامي آنچه در بالا گفته شده ، مي باشد. اين ابزار چرخشي ??? درجه برروي يک فايل صوتي دارد و تقريبا هيچ موردي نيست که از عهده اين ابزار بر نيايد.


قبل از گم كردن ما در دنياي بي كران مجازي، سفارش خود را ثبت نمائيد...


كلمات كليدي: Free ,MAGIX Audio Cleaning Lab Download, MAGIX Audio Cleaning Lab ,خريد اينترنتي ,تغيير صدا خريد پستي, استوديو صوتي Amplitube, Amplitube Metal, Amplitube Metal VST, دانلود نرم افزار MAGIX Audio Cleaning Lab 17 Deluxe V17,0,0,2 , دانلود نرم افزار آهنگسازي MAGIX Audio Cleaning Lab 17 Deluxe V17,0,0,2 , دانلود نرم افزار ويرايش موزيک MAGIX Audio Cleaning Lab 17 Deluxe MAGIX Audio Cleaning


قيمت: 3900 تومان
لطفاً براي خريد لابراتوار ويرايش موزيك هاي نو روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد لابراتوار ويرايش موزيك هاي نو




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی