خريد اينترنتي Autodesk 3Ds Max 2010
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

Autodesk 3Ds Max 2010


Autodesk 3Ds Max 2010


برنامه 3D Max و برنامه طراحي سه بعدي 3D Max نرم افزارهايي از شرکت اتودسک مي باشد که نرم افزار و برنامه اي بسيار قوي در جمع آوري و تلفيق مدل هاي سه بعدي ، متحرک سازي آنها ، تبديل آنها به فيلم و اضافه نمودن اشياء و محيط به اين متحرک سازي ها را دارد. اين نرم افزار تهيه کننده را قادر مي سازد که بازيگر و طراح در کنار هم و با هم در يک مسير آسان به تهيه فيلم و محصولات خود با سرعت بيشتري بپردازند. اين برنامه دو بخش واقعيت و تکنولوژي را در کنار هم و با هم يکي مي کند و مي تواند اشياء سه بعدي طراحي شده تکنولوژيک را در کنارو زمينه محيط طبيعي متحرک نموده و فيلم جالب بسازد. اين برنامه تجربيات بسيار جالب و غير باوري را در خود دارد ، خصوصا ابزار هاي جالبي و بسيار تخصصي و ويژه براي تهيه انواع بازي هاي کامپيوتري دارد. جلوه هاي ويژه صوتي و تصويري براي بازيگر ها و طرح هاي گرافيکي سه بعدي در دست است و به آساني بکار گرفته مي شود . اين نرم افزار نيرومند ميتواند براي مدل سازي و شبيه سازي مورد استفاده طراحان ، معماران ساختمان ، مهندس ها در طراحي ماشين و قطعات ، و هر طراحي و شبيه سازي سه بعدي نيازمند به محيط مانند شهر ها ، و.. قرار بگيرد .



سيستم مورد نياز جهت نصب حالت 32 بيتي :
سيستم عامل ويندوز ايکس پي سرويس پک 2 و بالاتر ، Windows XP Professional SP2 ويندوز ويستا سرويس پک يک و بالاتر Vista Business SP2 و ويندوز سون 7 Windows 7 Professional توجه شود ويندوز هاي ويستا و سون خانگي Home edition مناسب نصب اين نرم افزار نمي باشند و مي بايست از نسخه استاندارد ، تجاري يا حرفه اي استفاده نمود ، قابل توجه دارندگان لپ تاپ و کامپيوتر هاي قابل حمل با نسخه خانگي ..
پردازنده: براي متحرک سازي و پروژه هاي کمتر از 1000 شئ و جسم متحرک به پردازنده 1.4GHz و بالاتر و اينتل يا اي ام دي با تکنولوژي اينتل با قابليت پردازش دو هسته اي ( به دليل گرافيک بالا و سه بعدي سازي )
حافظه جانبي : 2 GB RAM براي طرح هاي بزرگ و پروژه هاي سنگين با اجسام متحرک تعداد بالا بهتر است 3 GB RAM استفاده گردد. و بيش از 2 گيگا بايت فضاي خالي بر روي هارد البته 3 گيگابايت مناسب تر است ..
فضاي هارد ديسک به ميزان 3 گيگابايت براي نصب برنامه 3GB
کارت گرافيگ ، متناسب با تکنولوژي سه بعدي ساز و برنامه دايرکت ايکس 10 و يا 9.0 Direct3D حداقل 250 مگابايت با سه بعدي ساز خوب و رنگ حقيقي ( بهتر است 500 مگابايتي باشد)



سيستم مورد نياز جهت نصب در حالت 64 بيتي :
به همان صورت فوق تنها در حافظه و هارد فضاي عملياتي بيشتري مورد نياز است ؛ براي تعداد کمتر از 1000 شئ و جسم متحرک :
حافظه جانبي حداقل 3GB RAM و بهتر است 6 گيگابايت باشد .
فضاي عملياتي بر روي هارد 3 گيگا بايت بهتر است 6 گيگابايت باشد .
براي استفاده حرفه اي و ساخت پروژه فيلم و متحرک سازي هاي بيش از 1000 جسم متحرک و شئ
ويندوز هاي سيستم 64 بيتي و بهترين حالت ويندوز سون 7
( ويندوز Windows XP Professional Superior XP64 با توانايي مديريت 128 گيگابايت رم و هاردهاي سريع و ظرفيت بالا و فلاش هاي چندگانه و.. نيز مناسب مي باشد در فروشگاه کاسپين عرضه مي شود )
حافظه جانبي حداقل 6 GB RAM
فضاي عملياتي بر روي هارد 6 GB
حافظه جانبي حداقل 3GB RAM و بهتر است 6 گيگابايت باشد .
فضاي عملياتي بر روي هارد 3 گيگا بايت بهتر است 6 گيگابايت باشد .
گرافيک GB 750 مگا بايت و بالاتر با سه بعدي سازي قوي
براي ساخت پروژه ها پيشنهاد مي شود از هارد ديسک سريع و منابع ذخيره بالا 10گيگابايتي تا 200 گيگابايتي سيستم هاي HDD: IDE, SATA, SATA 2, SAS, SCSI استفاده شود .

نام محصول : Autodesk 3Ds Max 2010
حجم و تعداد : 1 DVD
توضيحات : همراه با راهنماي نصب و کرک فارسي آزمايش شده


قيمت: 4600 تومان
لطفاً براي خريد Autodesk 3Ds Max 2010 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد Autodesk 3Ds Max 2010




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی