خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

لينوکس نسخه UBUNTU 10.04


لينوکس نسخه UBUNTU 10.04


اوبونتو يک سيستم عامل کاملاً‌ آزاد و رايگان بر اساس گنو/لينوکس? همراه با پشتيباني در سطح جامعه کاربران و خدمات تجاري و حرفه‌اي است. اوبونتو توسط اجتماع بزرگي از کاربران و توسعه دهندگان در سراسر دنيا توسعه داده ميشود نسخه Desktop

اجتماع اوبونتو بر اساس ايده‌هاي فلسفه اوبونتو که مي‌گويد: نر‌م‌افزار بايد آزاد و رايگان در اختيار عموم باشد? همچنين ابزارهاي نرم‌افزاري مختلف مي‌بايست به صورت سفارشي و به زبان محلي کاربران در اختيارشان باشند و کاربران مجاز باشند نرم‌افزار را بر اساس نيازهاي خود سفارشي نموده و استفاده نمايند? شکل گرفته است.اين آزاديها موجب شده‌اند? اوبونتو اساساً با نرم افزارهاي سنتيِ خصوصي متفاوت باشد. نه تنها ابزارها و نرم‌افزارهاي مورد نيازتان رايگان هستند? بلکه شما مجاز خواهيد بود نرم‌افزارها را مطابق نيازتان و بگونه‌اي که مايليد سفارشي نموده و استفاده نمائيد.
اوبونتو براي استفاده به عنوان روميزي و کارگزار (سرور) مناسب است. نسخه فعلي اوبونتو از معماري‌هاي سخت افزاري مختلف شامل انواع PC هاي Intel x86 و ??bit و همچنين ماشين‌هاي UltraSPARC T1 شرکت SUN و PowerPC شرکت Apple پشتيباني مي‌کند.اوبونتو داراي بيش از ????? بسته نرم‌افزاري است و هسته اصلي آن بر روي يک سي‌دي عرضه ميشود. اوبونتو داراي انواع ابزارهاي نرم‌افزاري از نرم‌افزارهاي کاتب و صفحه گسترده? اداري تا کارگزارهاي اينترنتي و ابزارهاي مناسب برنامه‌نويسي است.

ويژگي هاي UBUNTU 10 Karmic Koala

- با Empathy به دوستانتون به راحتي با اکانت سايت هاي مختلف مثل: Yahoo, Gmail, MSN, Jabber, AOL, QQ و … چت کنيد.
- بوسيله OpenOffice.org 3.0 اسناد حرفه اي بسازيد و يا spreadsheets (همون Excel) و يا با presentations (معادل برنامه پاورپوينت) کار کنيد. Openoffice.org 3.0 به طور کامل با فايلهاي Office که توسط Microsoft Office ساخته شده باشد سازگار است. تنها تفاوت بزرگي که داره اينه که رايگان است!!!
- بيش از ??? تا بازي کامل و خوب به طور رايگان براي شما موجود است.
- توسط Ubuntu One که به شما ? گيگ فضاي رايگان در اينترنت را مي دهد ميتونيد فايلها تون رو با دوستانتون به اشتراک بزاريد!

-به هزاران برنامه رايگان و open-source به راحتي دستيابي داشته باشيد و از رده بندي برنامه ها براي پيدا کردن برنامه مورد علاقتون استفاده کنيد .

* اين سيستم عامل را مي توانيد در کنار ويندوز XP يا ويستا نصب کنيد.


قيمت: 13000 تومان
لطفاً براي خريد لينوکس نسخه UBUNTU 10.04 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد لينوکس نسخه UBUNTU 10.04




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی