فروش کاملترين مجموعه نرم افزارهاي چهره سازي تخصصي ، گريم ، آرايشگري و روتوش
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

کاملترين مجموعه نرم افزارهاي چهره سازي تخصصي ، گريم ، آرايشگري و روتوش


کاملترين مجموعه نرم افزارهاي چهره سازي تخصصي ، گريم ، آرايشگري و روتوش


*** محتويات CD1 :
شامل نرم افزار face 4
با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد چهره نگاري را در سطح پيشرفته اي انجام دهيد. اين نرم افزار توسط نيروهاي امنيتي ( پليس ) در سراسر دنيا مورد استفاده قرار مي گيرد و کامل ترين و مجهزترين امکانات را نسبت به نرم افزار هاي مشابه دارد.





ويژگي هاي اين نرم افزار:

- حاوي 4400 ويژگي صورت
- در برگيرنده تمامي مليت هاي دنيا
- امکان خروجي گرفتن به صورت JPG
- رابط کاربري ساده و بدون نياز به آموزش
- ساخت رمز استاندارد و منحصر بفرد Biometric Alphanumeric Code از صورت براي تبادل بين نيروها
- امکان تطبيق شکل ساخته شده بر روي عکس واقعي
- امکان يکپارچه سازي با فيلم هاي ضبط شده از تصاوير افراد
- قابليت اجرا در سيستم عامل هاي مختلف
- امکان اعمال آرايش هاي صورت

و ...

همچنين اين برنامه شامل :

- تعداد 407 مدل مو
- تعداد 209 شکل سر
- تعداد 834 مدل ابرو
- تعداد 923 چشم
- تعداد 1120 شکل بيني
- تعداد 916 نوع لب
- تعداد 917 آرواره
- تعداد 243 نوع سبيل
- تعداد 511 نوع ريش



===========================================

*** محتويات CD2 :
شامل نرم افزار Salon Styler 5.2 professional ( به همراه آموزش )
با استفاده از اين نرم افزار کاربر قادر به ايجاد تغييراتي مانند نور. رنگ آرايش صورت. آرايش و تغيير مدل مو. گريم چهره. اضافه کردن لوازم مختلف مانند انواع عينک . کلاه و غيره مي باشد.





امروزه در اکثر آرايشگاه ها به وسيله کامپيوتر و نرم افزار هاي مختلف خدمات مختلفي همچون گريم ارائه مي شود. اين نرم افزارها همگي در زمره نرم افزار هاي طراحي و چهره سازي مي باشند. با استفاده از اين نرم افزارهاي شبيه ساز ، آرايشگران اقدام به طراحي چهره فرد و کسب بهترين نتيجه را مي کنند.
Salon Styler Pro نام نرم افزاري مي باشد که وسيله آن مي توان بر روي چهره هاي مختلف مدل هاي مختلف مو را آزمايش کرد. کاربرد اين نرم افزار بيشتر براي آرايشگران مي باشد. به کمک اين نرم افزار يک آرايشگر و حتي مشتري آن مي توانند قبل از انجام تغييرات در مدل مو خود آن را با عکس خود آزمايش کرده و در صورت رضايت بخش نبودن چهره جديد به سراغ مدل ديگري بروند.همچنين افراد معمولي نيز براي سرگرمي مي توانند به کمک اين نرم افزار اقدام به تغيير حالات مو بر روي عکس هاي خود و يا دوستان را اعمال کنند.
از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به موارد زير اشاره کرد:
- بيش از ??? مدل و حالت مختلف مو
- داراي انواع مدل هاي مختلف مو کوتاه ، بلند و …
- اين برنامه داراي انواع مدل مو براي خانم ها و همچنين آقايان مي باشد
- بيش از ?? رنگ مختلف براي مو
- قرار دادن عکس هاي خود در برنامه
- Zoom کردن ، تغيير اندازه و حرکت صورت براي تنظيم بيشتر عکس
- و … .


- حرفه اي
- بهمراه فيلم آموزشي انگليسي و کتابهاي PDF انگليسي نرم افزار
+ توضيحات مختصر فارسي جهت کار کردن با نرم افزار!


===========================================

*** محتويات CD3 :





نرم افزار جالب Face on Body همانگونه که از نامش بر مي آيد نرم افزاري سرگرم کننده جهت تعويض چهره در تصاوير مختلف مي باشد. بعنوان مثال با کمک اين نرم افزار به راحتي مي توانيد تصوير صورت خود را بروي دلار آمريکا! يا به جاي هنرپيشگان مشهور و .. قرار دهيد. اين نرم افزار جالب با حجم بسيار کم و در عين حال کاربري بسيار آسان، داراي بانک وسيعي از تصاوير مجلات خارجي، هنرپيشگان، افراد مشهور و ... است، که شما با اتصال به اينترنت به راحتي مي توانيد در داخل خود نرم افزار تصوير دلخواه خود را از دسته بندي هاي مختلفي که خود نرم افزار بر روي بانک تصاويرش اعمال نموده انتخاب و منتظر دريافت کامل تصوير از سرور نرم افزار باقي بمانيد و سپس تغييرات خود را بر روي تصوير اعمال نماييد.

تغيير چهره تصاوير و ويرايش آن با FunMorph

Fun Morph يکي از نرم افزار هاي با مزه و مفيد شرکت نرم افزاري ZEALLSOFT است که قابليت هاي منحصر به فرد و جالبي را براي ويرايش تصاوير در اختيار کاربر براي ايجاد تغييرات جالب در تصاوير قرار مي دهد .

اصول کار Fun Morph و در کل نرم افزارهاي Morphing در ايجاد تغييرات در صورت است که با انتخاب نقاط کليدي در چهره هاي دو تصوير حال چه حيوان و چه انسان و يا حتي انسان و حيوان، قادر به ساخت تصوير سير تکاملي و تشابهي ميان اين دو تصوير است . بنابراين شما مي توانيد چهره خود، دوستان، مشاهير و يا هر چهره اي را با ظاهر خود ادغام کنيد و يا صورت خود را به آساني هرچه تمام تر در قالب آن تصوير جاي دهيد .

برخي از قابليت هاي ويراستار Fun Morph :

ساخت چهره هاي جعلي به صورت Morphing به آساني هرچه تمام تر و با چند کليک ساده .

ساخت سريع و در همراه با پيش نمايش لحظه به لحظه ي کار .

ابزارهاي قدرتمند ويرايش تصاوير مانند ابزارهاي تغيير سايز، بريدن، تنظيم و افزايش کيفيت تصاوير.

قابليت هاي جانبي مانند ذخيره و باز کردن پروژه ها، قابليت بزرگنمايي، Redo/Undo و ....

قابليت استخراج آثار ساخته شده به فرمتهاي رايج انيميشن مانند AVI, SWF, GIF, HTML و ....

~~> <~~

خلق چهره هاي بامزه Kai SuperGOO

SuperGOO نام نرم افزار گرافيکي و تغيير چهره بسيار زيبا و جالبيست که بسياري از کاربران قديمي رايانه و علاقمندان به کارهاي گرافيکي با آن آشنايي لازم را دارند و از زيبايي هاي منحصر به فردش مطلع مي باشند، اين محصول سال 1999 کمپاني مطرح MetaCreations، مجموعه اي از ابزارهاي گرافيکي و ويرايشي تصاوير است که به تغيير چهره و افزودن بسياري آيتم ها اعم از پوشاک و لوازم آرايشي و زيبايي و ... به چهره افراد و همچنين ايجاد تغيير در صورت آنهاست .

ويژگي بسيار خوب SuperGOO سادگي استفاده از آن است که هر کاربر آماتوري به آساني مي تواند با محيط آن ارتباط برقرار کرده و نيازهاي خود را از طريق آن رفع نمايد.

Library اين نرم افزار داراي مجموعه ي کاملي از آيتم هاي چهره و آيتم هاي آرايشي و جانبي زيباي شامل : چشم ها، بيني، مدل هاي مختلف موي سر، مدل هاي مختلف ريش، عينک، کلاه و .... براي آقايان و خانوم ها داراست .

بلي همانطور که گفته شد استفاده از اين نرم افزار بسيار آسان مي باشد و براي خلق يک اثر شما مي بايست تنها :

- يک تصوير خام و جديد ايجاد کنيد .

- آيتم هاي جانبي مورد علاقه ي خود را يک به يک بر روي آن تست کنيد و قرار دهيد .

- اثر ساخته شده را با فرمت دلخواه ذخيره نماييد .

و همچنين براي ويرايش يک تصوير شما مي بايست تنها :

- تصاوير مورد نظر خود را توسط نرم افزار باز کنيد.

- آيتم هاي جانبي مورد علاقه ي خود را يک به يک بر روي آن تست کنيد و قرار دهيد .

- اثر ساخته شده را با فرمت دلخواه ذخيره نماييد.

تکنيک تشخيص هويت Digital Physiognomy

اين برنامه با استفاده از سيستم شبکه هاي عصبي پيچيده, رابطه بين عناصر صورت و شخصيت افراد را با استفاده از تکنيک تشخيص هويت از روي عکس مشخص ميکند.اجزائ صورت خود را انتخاب کنيد و جزئيات شخصيت خود را در فرمت گرافيکي ببينيد.

~~> <~~

ساخت کاريکاتور با عکس ArtRage

براي شما بايد جالب باشد که با در دست داشتن يک عکس به صورت حرفه اي و سريع از او کاريکاتور درست کنيد. نرم افزار ArtRage به راحتي براي شما اين کار را مي کند و در اندک زماني با تنظيمات دلخواه شما از عکس مورد نظر کاريکاتور را مي سازد. داشتن ابزار ها براي ويرايش و محيط جالب نيز از ويژگي هاي نرم افزار است.

نرم افزار Morph Man:
MorphMan 4.0 نرم افزاري قدرتمند که مي تواند به سرعت يک تصوير را به تصوير ديگر تبديل کند. براي کار با اين نرم افزار همانظور که در شکل مشاهده مي کنيد دو عکس را انتخاب مي کنيد، سپس اين نرم افزار به وسيله الگوريتم ها و افکت هاي سريع تغيير تصاوير خود، تصوير اول را به گونه اي بسيار زيبا و مرحله به مرحله به تصوير دوم تبديل مي کند. اين نرم افزار همچنين مي تواند يک تصوير ويدئويي را نيز به تصوير ويدئويي ديگر تبديل کند.



با استفاده از نرم افزار Salon StylerHairstyle شما قادر به طراحي انواع مدل هاي مو خواهيد بود، از اين نرم افزار در سالن هاي آرايش و آموزشگاه هاي آرايش مو استفاده ميشود. اين نرم افزار به شما اين امکان را ميدهد با عکسبرداري از صورت شخص و انتقال به کامپيوتر از طريق دوربين هاي ديجيتال و يا اسکنر، عکس فرد را درون نرم افزار باز نموده و در حضور شخص از ميان صدها مدل مو آماده، مدل موي مورد سليقه شخص و مطابق با فيزيک صورت وي را انتخاب کنيد سپس با تغيير رنگ مو متناسب با رنگ پوست طرف به بهترين انتخاب برسيد.
اين نرم افزار يک نرم افزار حرفه اي و کاربردي است و با نرم افزار هايي همچون Super Goo که بيشتر به منظور سرگرمي ساخته شده اند کاملاً تفاوت دارد!

از قابليت هاي اين نرم افزار ميتوان به موارد زير اشاره نمود:
- قابليت دريافت مستقيماً تصاوير از اسکنر
- 100 ها مدل مو براي آقايان، بانوان و کودکان
- مدل هاي مختلف کلاه، عينک و ساير پوشش هاي سر و صورت
- امکان تغيير رنگ، کنتراست و روشنايي رنگ مو
- قابليت رنگ آميزي مو به صورت هايلات و گرادينت (تدراج رنگ)
- قابليت اضافه و ذخيره مدل هاي موي شخصي
- امکانات آرايش صورت شخص
- سهولت در نصب، يادگيري و استفاده
- قابليت چاپ تصوير نهايي
- و ..

تعداد : 3 عدد CD


قيمت: 15300 تومان
لطفاً براي خريد کاملترين مجموعه نرم افزارهاي چهره سازي تخصصي ، گريم ، آرايشگري و روتوش روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد کاملترين مجموعه نرم افزارهاي چهره سازي تخصصي ، گريم ، آرايشگري و روتوش




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب: دانلود نرم افزار, جديد قدرتمندترين نرم افزار دانلود,فروشگاه نرم افزار,فروشگاه اينترنتي خريد پستي اينترنتي,خريد نرم افزار چهره سازي,فروش پستي نرم افزار چهره نگاري پليسي,دانلود نرم افزار چهره خود سال آينده,خريد اينترنتي نرم افزار تشخيص چهره,دانلود نرم افزار چهره نگاري,خريد سيدي نرم افزار چهره نگاري پليسي,خريد سيدي آموزش مجسمه سازي چهره انسان,فروشگاه تخصصي هنر چهره سازي رنگ روغن,فروشگاه تخصصي هنر چهره سازي آبرنگ,فروشگاه تخصصي هنر چهره سازي مداد کنته, روتوش چهره سازي,خريد پستي چهره سازي,پايگاه جامع تخصصي خريد فروش کاسکو,مرکز خريد تخصصي فيلم,فروشگاه تخصصي هنر, فروشگاه تخصصي برق الکترونيک,خريد سيدي ديكشنري تخصصي حسابداري,خريد فروش سيم كارت سايت تخصصي موبايل,گريم خريد اينترنتي سيدي آموزش, گريم سبيل,خريد آموزش چهره آرايي ميكاپ صورت گريم,فروش اينترنتي کرم گريم,گريم موبايل خريد فروش,دانلود نرم افزار روتوش آرايش صورت,ارايشگري مثلث طلايي,آرايش روتوش ترميم ساز عکس نرم افزار,فروشگاه سيديويدي آموزش آرايشگري,خريد سيدي نرم افزار ترميم روتوش عکس,روتوش آرايش صورت نرم افزار –,ويکي فروش خريد آموزش رتوش تصاوير,خريد آموزش آرايشگري مروان خير,,
ارسال توسط رضایی