خريد اينترنتي سيستم عامل Fedora 14
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

سيستم عامل Fedora 14


سيستم عامل Fedora 14


فدورا چيست؟
فدورا يک سيستم عامل بر پايه‌ي لينوکس است، مجموعه‌اي از نرم‌افزارها که رايانه‌ي شما را به کار مي‌اندازد. شما مي‌توانيد فدورا را در کنار ديگر سيستم‌عامل‌ها همچون مايکروسافت ويندوز™ و يا مک او اس ده™ نصب کنيد، و يا از فدورا به جاي آن‌ها استفاده کنيد. شما مي‌توانيد از فدورا بدون پرداخت هيچ هزينه‌اي لذت برده و آن را با ديگران قسمت کنيد.

The Fedora Project is the name of a worldwide community of people who love, use, and build free software. We want to lead in the creation and spread of free code and content by working together as a community. Fedora is sponsored by Red Hat, the world`s most trusted provider of open source technology. Red Hat invests in Fedora to encourage collaboration and incubate innovative new free software technologies.
چرا فدورا متفاوت است؟

ما به ارزشمندي نرم‌افزاهاي آزاد اعتقاد داريم و مي‌جنگيم تا از نرم‌افزارهايي که همگان توانايي استفاده و اشتراک آن‌ها را دارند، حمايت کنيم و آن‌ها را گسترش دهيم. فدورا نه تنها سيستم عاملي است که از نرم‌افزارهاي آزاد ايجاد شده است، بلکه ما تنها از نرم‌افزارهاي آزاد براي ارائه کردن آن به شما استفاده مي‌کنيم. اين وبسايت، در حقيقت به وسيله‌ي نرم‌افزارهاي آزاد ايجاد شده است و هر ماه به ميليون‌ها کاربر خدمات مي‌دهد.

همنچنين ما به همکاري اعتقاد داريم. توسعه‌دهندگان ما با تيم‌هاي مختلف نرم‌افزارهاي آزاد گوشه و کنار دنيا که ما آن‌ها را "سرچشمه" مي‌خوانيم کار مي‌کنند. آن‌ها اکثر نرم‌افزارهايي را که در فدورا ديده مي‌شود توليد مي‌کنند. ما صميمانه با آن‌ها همکاري مي‌کنيم تا همه بتوانند از کار ما سود برده و به پيشرفت‌ها در سريع‌ترين حالت ممکن دست پيدا کنند. با کار کردن در جهت همين تيم‌ها، ما مي‌توانيم از اينکه نرم‌افزارهاي آزاد در کنار يکديدگر بهتر عمل مي‌کنند، اطمينان حاصل کنيم و بهترين تجربه را براي کاربرين فراهم کنيم. همچنين ما مي‌توانيم اصلاحات را سريعتر قرار دهيم، که نه تنها به کاربران، بلکه به سرچشمه هم کمک مي‌کند.

ما همچنين به قدرت دادن به ديگران جهت ايجاد روياي خودشان از يک سيستم عامل آزاد اعتقاد داريم. هر کسي مي‌تواند فدورا را به يک محصول جديد با نامي جديد تبديل کند. ما حتي ابزار اين کار را در خود فدورا فراهم کرده‌ايم. در واقع فدورا خود آغازگر مشتقاتي همچون لينوکس رد هت، پروژه‌ي يک لپتاپ براي هم کودک XO و DVDهاي محتواي زنده‌ي Creative Commons است.


قيمت: 11700 تومان
لطفاً براي خريد سيستم عامل Fedora 14 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد سيستم عامل Fedora 14




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی