خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ويندوز8 نسخه 32 بيت


ويندوز8 نسخه 32 بيت


1- پشتيباني بهتر از صفحه هاي لمسي
با اينکه در حال حاضر نيز تبلت ها و لپ تاپ هايي با صفحه لمسي به ويندوز 7 مجهز هستند اما اگر با آنها کار کرده باشيد متوجه مي شويد محيط ويندوز 7 اصلاً مناسب براي صفحه هاي لمسي طراحي نشده است و اينجاست که مهمترين تفاوت ويندوز 7 و 8 مشخص مي شود. اينترفيس يا رابط کاربري Metro را در ويندوزفون مايکروسافت ديده ايم و حال با افزوده شدن مترو به ويندوز 8 کار کردن با ويندوز با انگشت بسيار راحت تر مي شود در حالي که هر وقت بخواهيد مي توانيد به محيط عادي بازگرديد.



2-تغيير منوي استارت و قفل صفحه
منوي استارت به کل با محيط مترو تعويض شده است با باز شدن استارت همانند ويندوزفون Tile ها يا مربع و مستطيل هايي را مي بينيد که کنار هم چيده شده و هر کدام مخصوص کاري است. برخي از آنها برنامه هاي مورد نظر شما را اجرا مي کنند، در بعضي از آنها آپديت هاي شبکه هاي اجتماعي را مي بينيد، برخي گالري تصاوير هستند و برخي هم آخرين اخبار را از سايت هاي محبوبتان گردآوري کرده اند.
صفحه Lockscreen يا قفل صفحه هم در ويندوز 8 تغيير کرده است. در کنار نمايش تاريخ و ساعت مانند ويندوزفون امکان وارد کردن پسورد تصويري هم وجود دارد. به اين ترتيب که ابتدا عکسي را انتخاب مي کنيد و با کليک بر روي نقاط دلخواه با ترتيب مشخص مي توانيد رمزي را انتخاب کنيد که به آساني قابل هک نخواهد بود.



3- کپي و انتقال پيشرفته تر
در ويندوز 8 اگر چندين عمليات کپي و انتقال فايل داشته باشيد، همگي در يک پنجره و البته جداگانه نمايش داده مي شوند. به صورتي که براي هر کدام سرعت انتقال و درصد انجام شده مشخص بوده و مي توانيد هر عمليات را جداگانه متوقف کرده و بعداً ادامه دهيد.

4- منوي Charms
منوي Charms منويي است که در سمت راست از مانيتور ظاهر مي شود تا با آن کارهاي اضافه مانند جستجو، به اشتراک گذاري و تنظيمات انجام دهيد. اين منو در هر برنامه متفاوت است مثلاً در مرورگر مي توانيد به جستجو و اشتراک متون بپردازيد و در برنامه هاي ديگر تنظيمات نور و صدا را انجام دهيد. قابليت اشتراک گذاري با Charm بسيار جالب است به طور مثال هر صفحه يا عکسي را مي توانيد با يک لمس يا کليک در شبکه هاي اجتماعي مثل فيس بوک به اشتراک بگذاريد.



5- بهينه سازي جستجو و Task Manager
جستجو نيز در اين ويندوز بهينه شده است و نه تنها از طريق منوي Charms بلکه از منوي استارت مي توانيد به جستجو بپردازيد. کافيست منوي استارت را باز کرده و شروع به تايپ کنيد نتايج از ميان برنامه ها، فايل ها و سايت ها به شما نمايش داده مي شود و در تنظيمات جستجو مي توانيد مشخص کنيد که به طور مثال اينترنت اکسپلورر نتايجي را از سايت Bing در جستجو ها نمايش دهد.
Task Manager نيز به نظر مي رسد پس از حدود 20 سال يک تغيير اساسي کرده است! در تسک منيجر جديد مي توانيد علاوه بر ميزان مصرف CPU و RAM هر يک از برنامه ها مقدار سرعتي که برنامه ها از اينترنت دانلود و يا به آن آپلود مي شوند را مشاهده کرده و سرعتي را که از هاردديسک مصرف مي کنند ببينيد. تمامي برنامه ها به دسته هاي جداگانه مخصوص Process هاي ويندوز، بک گراند و در حال اجرا تقسيم بندي شده اند و برنامه هايي که ميزان مصرف بالايي دارند رنگي شده اند و برنامه هاي مشکوک در تسک منيجر مشخص شده اند.

6- پشتيباني از چيپست هاي ARM
يکي ديگر از ويژگي ها بسيار خوب ويندوز 8 پشتيباني از چيپست هاي ARM است. با پشتيباني از اين چيپست ها به راحتي مي توان گجت هاي بهتري مانند تبلت ها را با ويندوز 8 ارائه کرد و به اين ترتيب مايکروسافت خيلي جدي تر از پيش به رقابت تبلت هاي اندرويدي و iPad وارد مي شود.

7- فروشگاه برنامه Windows Store
نبود يک فروشگاه برنامه در ويندوز يکي از کمبود هاي آن نسبت به Mac OS محسوب مي شود که در ويندوز 8 اين کمبود برطرف شده است. در اين فروشگاه به راحتي مي توانيد برنامه هاي خود را خريداري کنيد و اگر برنامه نويسي مي دانيد برنامه هاي خود را پس از تأييد مايکروسافت به فروش بگذاريد.



8- پشتيباني Cloud
با پشتيباني از شبکه هاي ابري Cloud و هماهنگي کامل با SkyDrive مايکروسافت با داشتن يک اکانت مايکروسافت مي توانيد فايل ها و تنظيمات خود را به SkyDrive منتقل کرده و بين PC هاي مختلف به راحتي به اشتراک بگذاريد.
همچنين در ويندوز 8 با استفاده از چند مانيتور ديگر مانند ويندوز هاي قبلي نيمي از تصوير را در يک مانيتور و نيم ديگر را در مانيتور ديگر نخواهيد ديد بلکه مي توانيد يک مانيتور را به منوي استارت و ديگري را به دستکتاپ اختصاص دهيد و يا در حالتي که هر دو در دسکتاپ هستند در نوار وظيفه يا Taskbar هر مانيتور آيکون هاي متفاوتي را داشته باشيد.


قيمت: 8000 تومان
لطفاً براي خريد ويندوز8 نسخه 32 بيت روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ويندوز8 نسخه 32 بيت




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی