فروش ويندوزseven با update2012
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ويندوزseven با update2012


ويندوزseven با update2012


هم اکنون نسخه ي نهايي ويندوز که همراه با نصب خود ويندوز مي باشد براي شما آماده شده است. از ويژگي هاي اين نسخه مي توان به All In One بودن آن اشاره کرد که به معناي آن مي باشد که تمامي نسخه هاي Starter , Home Premium , Ultimate , Enterprise , Professional , Starter را در نسخه ?? بيتي براي نصب کامل را براي شما به همراه دارد



توضيحات نصب: پس از دانلود فايل ها ، ابتدا اطمينان داشته باشيد که آنتي ويروس شما غير فعال باشد. سپس به اکسترکت فايل هاي دانلودي بپردازيد. با يک فايل ISO مواجه مي شويد. اين فايل را بوسيله نرم افزارهايي همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … و يا خود ويندوز ، رايت نماييد. سپس سيستم را ريستارت کرده و تنظيم کنيد تا از روي دي وي دي بوت شود. سپس در منوي مورد نظر ، شما مي توانيد به نصب نسخه جديد ويندوز و يا آپديت نسخه پيشين ويندوز خود بپردازيد. براي آپديت نسخه پيشين ، به بخش Recovery Mode مراجعه نماييد. دقت داشته باشيد که اين مجموعه تنها داراي قابليت ??بيتي براي بخش Recovery Mode بوده و براي نصب نسخه کامل ويندوز ، تنها نسخه ??بيتي موجود مي باشد. همچنين مي توانيد نسخه ?? بيتي خود را نيز از طريق Recovery Mode آپديت نماييد. پس از اتمام نصب ويندوز ، در دي وي دي خود به فولدر Tools مراجعه نماييد و براي فعال سازي ويندوز خود اقدام کنيد. دقت داشته باشيد براي نسخه Enterprise بايد از mini-KMS Activator (1.072 by WZor) براي فعال سازي ويندوز خود استفاده نماييد و براي ساير نسخه ها از Windows Loader (1.9.5 by Daz) براي فعال سازي ويندوز خود استفاده نماييد. روش نصب و کرک ويندوز تست شده و سالم مي باشد . تيم دانلودها اميدوار است از اين ويندوز بي نظير ، نهايت استفاده را ببريد.
توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ??? مگابايت داراي ?% ريکاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشکل در اکسترکت کردن فايل ها ، کاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود کرديد و با مشکل اکسترکت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي که فايل هاي فشرده را دانلود کرده ايد مراجعه کنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب کرده و گزينه Repair که در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب کنيد. پس از اتمام کار ، به محلي که براي ذخيره سازي انتخاب کرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اکسترکت بپردازيد.




ويندوز ? (به انگليسي: Windows 7) (پيشتر با اسم رمز Vienna و Blackcomb) آخرين نسخه سيستم‌عامل از سري مايکروسافت ويندوز است که در تاريخ ?? اکتبر سال ???? به بازار عرضه شد. ويندوز ? براي استفاده در کامپيوترهاي شخصي شامل انواع خانگي و اداري توليد شده‌است. اين سيستم‌عامل هفتمين نسل از سيستم‌عامل‌هاي ويندوز مي‌باشد و به همين دليل نام آن را ويندوز ? گذاشته‌اند.

از ويژگي‌هاي اين نسخه که بيشتر مورد توجه‌است مي‌توان به پشتيباني از قابليت چند لمسي، طراحي دوباره ويندوز شل، نوار وظيفه و يک سيستم شبکه خانگي به نام گروه خانگي نام برد، همچنين به نقل از مسئولان مايکروسافت، ويندوز ? نسخه ارتقا يافته و بهينه شده ويندوز ويستا مي‌باشد.


قيمت: 4500 تومان
لطفاً براي خريد ويندوزseven با update2012 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ويندوزseven با update2012




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی