خريد ارزان K13 کاملترين پکيج برنامه نويسي+آموزشProgramming & Database 2 همراه با کارت قرعه کشي ماهانه /اورجينال/
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

K13 کاملترين پکيج برنامه نويسي+آموزشProgramming & Database 2 همراه با کارت قرعه کشي ماهانه /اورجينال/


K13 کاملترين پکيج برنامه نويسي+آموزشProgramming & Database 2 همراه با کارت قرعه کشي ماهانه /اورجينال/


برترين نرم افزارهاي برنامه نويسي+نرم افزار کاربردي 2011 را در يک پکيج براي شما جمع آوري نموده ايم. تمامي اين نرم افزار هاي به صورت کاملا کرک شده و همراه با سريال است.
همراه با کارت قرعه کشي ماهانه و اشانتيون
تنها با داشتن اين مجموعه تمامي نيازهاي نرم افزاري شما برآورده خواهد شد.

ليست نرم افزارهاي ارائه شده در اين مجموعه را در زير مشاهده مي کنيد :

-----------------------------
Assembly Language for x86 Processors 6th Edition - 2010 (PDF)
بيش از 750 صفحه مقاله به زبان لاتين در مورد زبان برنامه نويسي Assembly




Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate + MSDN
چارچوب دات‌نت يا همان (DotNet FrameWork) يک فناوري نرم‌افزاري است که بر روي بسياري از نسخه هاي سيستم عامل مايکروسافت ويندوز قابل اجراست. به طور عمده اين چارچوب از دو بخش اصلي تشکيل شده است، بخش اول يک کتابخانه‌ي عظيم از توابع و کدهاي از پيش نوشته شده است که برنامه نويسان به راحتي از آنها استفاده مي‌کنند و بخش ديگر يک ماشين مجازي (Virtual Machine) براي اجراي برنامه هايي است که تحت اين چارچوب نوشته شده‌اند. قابل ذکر است که براي اجراي برنامه‌ هاي تحت اين چارچوب نصب بودن آن الزامي است. به دليل مزيت هاي بسياري که اين چارچوب نسبت به سبک قديمي توليد برنامه‌ها دارد بسياري از برنامه هاي جديد که براي سيستم عامل ويندوز نوشته مي‌شوند از اين کتابخانه استفاده مي‌کنند.کتابخانه هاي از پيش نوشته شده که در اين چارچوب قرار دارند و در واقع پايه‌هاي اشياء و کلاس‌هاي اصلي (Base Classes) اين چارچوب را تشکيل مي‌دهند بخش وسيعي از نيازهاي برنامه نويسي را تحت پوشش قرار مي‌دهند. از اين جمله مي‌توان به واسط هاي گرافيکي کاربر، دسترسي به پايگاه هاي داده، رمزنگاري، برنامه‌هاي تحت وب، الگوريتم هاي کار با اعداد و ارتباطات شبکه‌اي را نام برد.در ژوئن سال ????، شرکت مايکروسافت ايجاد چهارچوب نرم افزاري دات‌نت، به همراه يک زبان برنامه نويسي جديد به نام سي شارپ را اعلام کرد. چارچوب دات‌نت يک مجموعه? وسيع از امکانات برنامه‌نويسي است.زبانهاي سي‌شارپ (#C) و ويژوال بيسيک دات‌نت (وي‌بي دات‌نت) و جِي شارپ (#J) و اي‌اس‌پي دات‌نت (ASP.net) همگي از چارچوب دات‌نت استفاده مي‌کنند. برنامه‌هاي نوشته شده در اين چهارچوب، ابتدا به زبان مياني مايکروسافت و متاداده (metadata) ترجمه شده و سپس توسط CLR اجرا مي‌شوند. دات نت باعث شد که قدرت برنامه نويسي در زبانهاي تحت اين چارچوب يکسان شود و تفاوت فقط در نوع کد نويسي باقي بماند. چون ابزار و قدرت در دات نت از خواص دات نت است، نه زبان.تغيير عمده اي که در برنامه نويسي با دات نت نسبت به گذشته قابل رويت است نحوه اتصال به پايگاه داده است که علاوه بر روشهاي قديمي مانند DAO و ADO ميتوان از فناوري جديد ADO.net استفاده کرد. در اين روش نحوه اتصال، خواندن و نوشتن کاملا متفاوت است که اين تفاوت تسهيل در برنامه نويسي و سرعت در تبادل اطلاعات را به ارمغان مي آورد.
ويژگيهاي اين نسخه:
1- اين نسخه با نسخه 3.5 سرويس پک 1 و نسخه 4 دات نت فريم ورک سازگاري کامل دارد.
2- نوآوري هاي و امکانات جديد در زبانهاي C# و Visual Basic ايجاد شده است.
3- امکاناتي در ASP.NET براي کنترل نمودارها و استفاده از تکنولوژي AJAX پياده سازي شده است.
4 امکاناتي براي ايجاد نرم افزارهايي که بتوانند از امکانات جديد ويندوز 7 استفاده کنند طراحي شده است.





MONyog 4.0.2.2
MONyog فراهم ماژول ورود به سيستم تجزيه و تحليل ، معتاد به انفيه "پرس و جو" و فرشته "processlist" است که باعث آسان به شناسايي اظهارات و برنامه هاي کاربردي را اجرا کند که بر روي سرور. اين فيلتر شامل گزينه هاي مختلف و توضيح دهيد که براي گردش موثر وقتي که مي خواهيد براي بهينه سازي برنامه هاي خود. براي استفاده از پست الکترونيکي MONyog قابليت هشدار به پست الکترونيکي شما را در مورد سرور خروجي زير به شما هشدار 1 بايد اين قابليت زماني که ثبت نام سرور را انتخاب کنيد. شما مي توانيد جهت دريافت نامه ، نه تنها زماني که مشکلات وجود دارد بلکه همچنين به اعلام آن به که سيستم در حال اجرا است يکنواخت در فواصل منظم. علاوه بر اين ، شما مي توانيد فاصله زماني بين حداقل ايميل ارسال شده توسط MONyog با توجه به نيازهاي شما و براي اجتناب از cluttering صندوق پستي خود را. براي هر سرور خروجي زير را انتخاب کنيد بسته به تنظيمات مهم در مورد چگونگي عملکرد اين سرويس دهنده خاص است.
ويژگي ها :
- تجزيه و تحليل اطلاعات مربوط به عملکرد خروجي زير و سيستم عامل ، که در طي يک دوره از زمان جمع آوري شد.
- پشتيباني از SSH تونل زني. بزرگ ، به دنبال تصاوير گرافيکي در زمان واقعي است.
- کامل سرشماري MONyog اسناد.
- نظارت و راهنمايي براي خروجي زير اجتماعي و سرورهاي سازماني.
- اجراي سيستم در کمتر از 1 دقيقه! نصب سريع و بهينه سازي عملکرد.
- شرکت هاي صفحه به شما کمک ميکند به سرعت در جهت شناخت مشکلات.
- دريافت سريع حوادث و هشدار. اشاعه مانيتورينگ مي شود.
- نفوذ تشخيص داده. شناسايي و اصلاح نقاط ضعف در امنيت.
- نظارت بر برنامه هاي بدون سازمان. آيا نصب بر روي سرويس دهنده نياز ندارند.
- مقايسه اي از تعداد نامحدود سرور داده.
- بسته نصب ، وزن آن کمتر از 6.5 مگابايت است. مي کند براي ويندوز و لينوکس است. ساخته شده در وب سرور باشد. رابط آژاکس





Resharper 5.1.1753.4
نرم افزار کدنويسي با سرعت بالا و راحت را که به ويژوال استاديو اضافه ميشود و آخرين نسخه اين نرم افزار به حساب ميايد





SQLite Expert Professional 3.1.13
اين نرم افزار مديريت پايگاه داده از طريق توابع فراهم شده اقدام به فراخواني و دسترسي به ديتا مي نمايند که اين نحوه فراخواني باعث بهينه تر و سريعتر در دسترس قرار گرفتن نتايج خواهد شد. اين روش از درخواست به سرويس هاي ديگر جهت دريافت اطلاعات که ساير پايگاه داده ها از آن استفاده مي کنند براي داده هاي کم حجم و پايگاه داده کوچک، بهينه تر است. بانک اطلاعاتي (شامل جداول، تعريفات، ديتا و غيره) در يک فايل که براي تمامي سيستم عامل ها يکسان است ذخيره مي شود. اين روش يکي از دلايل موفقيت اين پايگاه داده به شمار مي آيد. اين بانک اطلاعاتي با توجه به نوع ساختاري که دارد تعدادي از ويژگي هاي استاندارد که در SQL-92 به تصويب رسيده را پشتيباني نمي کند. شايد بزرگترين اين موارد عدم پشتيباني از توابع و stored procedure ها باشد، ساير موارد استاندارد SQL پياده سازي شده و در دسترس هستند. هم اينک نسخه پرتابل ( بدون نياز به نصب ) نرم افزار SQLite Expert Professional را از ادامه همين مطلب دانلود و از آن لذت ببريد.
ويژگي هاي کليدي اين نرم افزار :
* - ايجاد بانک هاي اطلاعاتي
* - 40 نوع داده از پيش تعريف شده براي نرم افزار
* - مشاهده و تغيير پارامترهاي ديتابيس
* - چک کردن تماميت داده ها
* - پشتيباني از محاسبات بر روي برخي توابع
* - امکان ايجاد ، ويرايش ، تغيير نام جداول
* - قابليت بازسازي جداول بدون از دست دادن داده هاي موجود
* - قابليت مشاهده ، افزودن ، حذف ، تغيير شاخص
* - امکان اجراي اسکريپتهاي SQL
* - امکان خروجي داده ها بصورت متن
* - ويرايشگر تصوير با پشتيباني از BMP , JPG , PNG
* - محيط جالب و قالب درک براي هر کاربر
* - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز





VB Net to C Sharp Converter 2.27
گر شما هم از آن دسته برنامه نويساني باشيد که از قطعه کد هاي ديگر براي تکميل برنامه خود استفاده ميکنيد حتماً به اين نرم افزار نياز پيدا خواهيد کرد. به کمک اين نرم افزار ميتوانيد کد هاي با زبان VB.Net را به#C تبديل کنيد. سازنده اين نرم افزار ادعا کرده است که ميتواند 99% کد ها را به سلامت به #C تبديل کند .



Visual SQLTools 2010 Professional 10.1.6
SQLTools برنامه براي كار با Database
اين برنامه مانند SQLPlus مي باشد ولي بهتر و راحت تر ار آن



WinHex 15.7 SR-6
نرم افزار Winhex قويترين نرم افزار نمايش فايل ها به صورت هگزا ديسمال، با استفاده از اين نرم افزار مي توانند فايل هاي روي هارد ديسک، فلاپي ديسک، سي دي و حتي فايل هاي مقيم در حافظه موقت Ram را بخوانيد و آنها را ويرايش کنيد، اين نرم افزار قدرتمند امکان تغييرات سطح پايين بر روي اطلاعات را فراهم مي کند و در صورتي که شما دانش کافي داشته باشيد قادر خواهيد بود توسط اين برنامه طلاعات پاک شده را نيز بازيابي کنيد. اين نرم افزار يک برنامه فوق العاده حرفه اي است، و بيشتر برنامه نويسان و کراکر ها از آن استفاده مي کنند. اين نرم افزار با تمام فايل سيستم ها سازگار مي باشد و توانايي بازيابي اطلاعات از روي هارد ديسک هايي که فايل سيستم آنها آسيب ديده است را نيز دارد.
قابليت هاى كليدى نرم افزار WinHEX:
- نمايش فايل ها به صورت هگزا ديسمال
- ويرايشگر ديسک براي هارد ديسک، فلاپي ديسک، سي دي و ...
- پشتيباني از FAT, NTFS, Ext2/3, ReiserFS, Reiser4, UFS, CDFS, UDF
- توانايي بازيابي داده هاي مختلف
- امکان ويرايش RAM
- امکان تغييرات سطح پايين بر روي اطلاعات
- پشتيباني از فايل هاي بيش از 4 GB
- قابليت تبديل مابين binary ،hex ASCII ،Intel Hex و Motorola S
- توانايي تنظيم کاراکترهاي ANSI ASCII ،IBM ASCII ،EBCDIC
- و ...





*********************************************

****************************************

*********************************
نرم افزار هاي کاربردي و داخل پک
--------------------------------


Anti-Spyware & Anti Trojan
-----------------------------
Loaris Trojan Remover 1.2.2.2
SUPERAntiSpyware Pro 4.44.1000
Trojan Killer 2.0.7.9
Trojan Remover 6.8.2 Build 2598






Desktop Enhancements
-----------------------------
Active Desktop Album 3.1.0.3
*نرم افزاري جهت درج کردن عکس هاي ديجيتالي بر روي wallpaper دسک تاپتان، با امکان تغيير سايز ، جابجا کردن عکس ها


Active Desktop Calendar 7.93 Build 100615 (x86-x64)
نرم افزار تقويم روميزي دسکتاپ مي باشد که به وسيله آن مي توانيد اقدام به ثبت قرار ملاقات ها ، فعاليت هاي روزانه مورد نظر و برنامه ريزي هفتگي خود بپردازيد. اين نرم افزار علاوه بر نمايش تاريخ و زمان از ويژگي هاي ديگري نيز برخوردار مي باشد. به عنوان مثال شما مي توانيد در قسمت Address Book اين برنامه اقدام به ذخيره سازي نام و آدرس و تلفن دوستان خود نماييد



Animated Wallpaper Maker 2.4.2
با استفاده از اين برنامه جالب مي توانيد بر روي عکس هاي خود افکت هايي استفاده کنيد و به آنها جان بدهيد.از اين عکس ها مي توانيد در پشت زمينه ويندوز هم استفاده کنيد.اين عکس ها با تمامي ويندوز ها سازگار مي باشند




Automatic Wallpaper Changer 4.8.17
نرم افزار Automatic Wallpaper Changer يک تايمر خودکار براي تغيير تصاوير پس زمينه کامپيوتر دارد. شما مي توانيد يک يا چند فولدر حاوي عکس را انتخاب کرده تا نرم افزار از بين عکس هاي موجود در آن ها به صورت تصادفي و يا هر تنظيمي که انجام داده ايد نمايش داده شود. تصاوير زمينه که نمايش داده مي شوند مي توان به اندازه هاي مختلف و مدل هاي گوناگون نمايش داد که با متد هاي گوناگون براي انتخاب بهترين کارايي و کيفيت براي سيستم تنظيم و اعمال تغيير پس زمينه مي گردد.




BumpTop Pro 2.10.6225
يکي از جذاب ترين نرم افزارهايي است که با سه بعدي سازي محيط ويندوز امکانات فراواني را در اختيار شما قرار داده تا بتوانيد محيطي کاملا متفاوت را براي خود ايجاد کنيد. BumpTop محيط ويندوز شما را مانند تالاري تغيير مي دهد که در آن مي توانيد کاغذ ديواري هاي خود را مانند تابلو به ديوار تالار نصب کرده و تم محيط خود را تعويض کنيد



DeskSpace 1.5.8.3
برنامه اي بسيار جالب جهت افزايش حجم محيط دسکتاپ مي باشد که با نصب اين برنامه محيط دسکتاپ يا به عبارتي فضاي دسکتاپ خود را شش برابر نماييد و داراي ? دسکتاپ مجزا بوده که تعداد محيط ها در اختيار خودتان مي باشد. از ويژگي هاي قابل ذکر اين برنامه مي توان به گرافيک سه بعدي اين نرم افزار که در هنگام تعويض محيط دسکتاپ ها اشاره نمود البته اين نرم افزار داراي تنظيمات زيادي بوده که مي توان با تغيير آنها جلوه هاي دلخواه خود را ايجاد نمود.




Easy Desktop Keeper 2.9
ابزاري است حرفه اي که با آن مي توانيد لايه هاي موجود در دسکتاپ ويندوز خود که شامل فايلها و فولدر هاي مختلف مي باشد همچنين آيکون ها ، کاغذ ديواري ها و اسکرين سيور هايي که در آن وجود دارند را ذخيره ، بازيابي ، مديريت و يا قفل نماييد



LivePIM DesktopMirror Suite 3.2.DC.091410
توسط اين نرم افزار شما تمام نرم افزارها و پوشها و ... داخل دسكتاپ خود را در يك پك جمع آوري كرده و خيلي راحت در دسترس شما ميباشد.




MaxIm DL Pro Suite 5.12
سريع ترين و آسان ترين روش به تصوير کشيدن آسمان شب مي باشد. در جايي که شما مي خواهيد تصويرکشيدن ماه، جمع آوري اطلاعات علمي و جستجوي اشياء جديد را توليد کنيد. MaxIm DL Pro Suite اين امکانات و ابزار را براي شما فراهم مي کند.
ويژگي هاي کليدي نرم افزار MaxIm DL Pro Suite :
- توانايي پيش اندازه گيري هم ترازي از همه عکس هاي قبلي براي پشته سازي
- قرار دادن فيلتر موج ضربه اي براي افزايش تصاوير
- انباشتن چندين عکس با صدها نور دهي منحصر به فرد
- به صف در آوردن عکس ها براي استفاده مختلف
- توانايي کاليبره کردن و تبديل رنگ تصاوير



Moo0 Transparent Menu 1.01
اين نرم افزار مي تواند گزينه هاي بسيار زيادي را به قسمت Right Click ويندوز شما اضافه کند . همچنين توانايي اين را دارد تا رنگ و ظاهر رايت کليک ويندوز را به صورت دلخواه شما در آورد




Moo0 XpDesktopHeap 1.04
نرم افزاري براي جمع آوري كليه محتويات دسكتاپ شما در يك هرم مي باشد كه آنها به راحتي در و آسان در اختيار شما بگذارد.



NTWind Software WindowSpace 2.5.1
نرم افزاري براي بهره برداري هرچه بيشتر كاربران در محيط دسكتاپ مي باشد. اين برنامه با پنچره حيرت آوري تمامي امكان لازم براي كنترل كامپيوتر را به آساني در اختيار كاربران قرار مي دهد تا كاربر بتواند خيلي سريع و آسان به قسمتهاي مورد نظر خود دست بيابد.


PerfectClock Standard Edition 4.5.2
نرم افزاري زيبا و ساده جهت نمايش ساعت هاي مختلف بر روي دسکتاپ مي باشد. توسط اين نرم افزار قادر به تنظيم زمان ، انتخاب ساعت دلخواه خود از ميان ساعت هاي مختلف ، انتخاب اسکين هاي دلخواه و … مي باشيد. همچنين اين نرم افزار سازگار با ويندوز هاي مختلف است و از ?? زبان زنده دنيا از جمله زبان شيرين فارسي نيز پشتياني مي کند



Rainmeter 1.2 Rev 440
وجود اين‌که ويندوز? از نظر زيبايي، نسخه کامل شده ويندوز ويستا به‌حساب مي‌آيد، اما در مقايسه با ايده‌هايي که مي‌توان براي زيبايي يک رابط کاربري سيستم عامل داد، حرف زيادي براي گفتن ندارد. رينميتر(Rainmeter)، نرم‌افزاري است که روي ويندوز شما نصب مي‌شود و ظاهر زيبايي به آن خواهد داد. تنها کافي است اين نرم‌افزار را نصب کنيد و از صدها قالب زيباي اين نرم‌افزار استفاده کنيد


Real Desktop 1.62
با استفاده از برنامه Real Desktop مي توانيد صفحه دسکتاپ و در واقع ميز کار خود را در ويندوز به يک ميز کار واقعي و سه بعدي تبديل کنيد. توسط اين برنامه مي توانيد ميانبرها و فايل هاي دسکتاپ خود را با نظم خاصي روي ميز کار بچينيد و از شلوغي و به هم ريختگي آن کم کنيد. همچنين مي توانيد همه را در يک جا و روي هم بچينيد. آيکون ها حالت انعکاسي در روي ميز کار دارند. اين برنامه از سرعت سيستم در چنين حالتي نمي کاهد



RocketDock & Glass Pack Icons 1.3.6
يکي از قدرتمند ترين ابزار هاي دسکتاپ جهت سهولت در دسترسي به فايل ها و برنامه هاي پر کاربرد است. حجم کم و گرافيک بالاي اين نرم افزار کوچک، اما کار آمد از جمله ويژگي هاي منحصر به فرد آن بوده است.



Seven Transformation Pack 4.0
نرم افزاري بسيارجالب براي تغيير چهره ويندوز شما به ويندوز محبوب هفت ميباشد. اين نرم افزاري به شما اين امكان ميدهد. تم ويندوز ايكس‌پي خود را به ويندوز محبوب ويندوز هفت تبديل كنيد. پس از نصب نرم افزار و بعد از ريستارت كردن سيستم خود شاهد زيبايي هاي اين تم ميشود و تمامي مراحل بوت و لگوي آن همانند ويندوز هفت ميباشد.



Sharp World Clock 4.83
يکي از بهترين و زيباترين نرم افزارهايي است که براي نمايش ساعت کشورهاي مختلف طراحي شده است. اين برنامه بسيار حرفه اي طراحي شده و علاوه بر نمايش زمان کشورهاي سراسر دنيا مي تواند اطلاعاتي از قبيل پرچم کشورها و خطوط مرزي آنها را به آموخته هاي شما بيفزايد. سادگي و در عين حال قدرتمندي اين برنامه باعث گسترش روز افزون آن در اينترنت شده است. بروزرساني روزانه ي نرم افزار باعث کارکرد بهتر آن مي شود



Start Menu 7 Pro 3.8
رم افزار استارت منو پيشرفته براي ويندوز است که با قابليت هاي فراوان يک منوي استارت حرفه اي و کامل را براي شما آماده مي کند. اين نرم افزار مديريت دسکتاپ برنامه هاي استارت را با يک کليک اجرا مي کند و همچنين آنها را به ترتيب حروف الفبا مي چيند. قابليت هاي حرفه اي زيادي به استارت شما در ويندوز xp , ويندوز 2003, ويندوز سون, ويندوز ويستا اضافه خواهد شد.



Talisman Desktop 3.21.3210
نرم افزاريست قدرتمند به منظور مديريت و ايجاد يک محيط روميزي منظم بر روي سيستم عامل مي باشد. اين نرم افزار با در اختيار قرار دادن يک محيط جديد به کاربر علاوه بر ويژگي مديريتي برنامه ها و آيکن هاي موجود بر روي دسکتاپ از ويژگي هاي ديگري نيز برخوردار است.


Watery Desktop 3D 3.39
اين محافظ صفحه نمايش سه بعدي که از حجم بسيار مناسبي هم بهره مي برد بدون هيچ گونه مشکلي نصب و اجرا خواهد شد و اين در حالي است ک در هنگام استفاده به هيچ وجه کاهشي در کارآيي سيستم ايجاد نخواهد کرد.
Watery Desktop 3D ScreenSaver تنظيمات مختلفي هم دارد که کاربر مي تواند بسته به سليقه خود آن ها را تغيير دهد ؛ دو حالت Full Screen Mode و Wallpaper Mode را کاربر مي تواند به سليقه خود انتخاب کند



WindowBlinds 7.1.280
نرم افزاري مي باشد که به کمک آن شما قادر به ايجاد تغييرات اساسي در ظاهر ويندوز و شکل و شمايل پنجره ها خواهيد بود. اين نرم افزار داراي پوسته هاي متنوع زيبا مي باشد که به وسيله آن ها مي توانيد پوسته هاي متنوع و زيبايي را براي ظاهر ويندوز قرار دهيد و از محيط کاري کامپيوتري خود لذت کافي را ببريد. اين نرم افزار يکي از موفق ترين نرم افزارهاي موجود در اين زمينه از جهات مختلف مي باشد و داراي طرفداران بسياري مي باشد. اين برنامه محصولي از شرکت نرم افزاري StarDock مي باشد



Winstep Nexus Dock Ultimate 10.7
اين نرم افزار با ايجاد تغييرات کلي در ظاهر ويندوز و تغيير چهره کامل آن باعث زيبايي هرچه بيشتر نسبت به قبل خواهد شد. اين نرم افزار محصول شرکت Winstep بوده و تغييراتي بر روي صفحه ي Welcome ، نوار وظيفه ، آيکون ها ، پنجره ها و … ايجاد خواهد نمود. علاوه بر اين گدجت هاي متعددي مانند وضعيت آب و هوا ، تقويم ، سرعت فن ، درجه حرارت سي پي يو ، فضاي هارد و … پس از نصب برنامه به دسکتاپ اضافه خواهد شد

File Manager
-----------------------------
001 File Joiner & Splitter 4.0.5.0
Archivarius 3000 4.35
Bluebeam PDF Revu 8.5
Copy Changed Files 1.3.3.2
Dr.Batcher 2.0.3
DupeHunter Professional 9.0.0.3902
FileLocator Pro 5.6.1089
FolderSizes 5.0.57 Pro x64 x86
IDM UltraEdit 16.20.1011
NexusFile 5.2.3.5099
RL Vision Flash Renamer 6.41
UltraFile Search 1.0.1.10236
Universal Viewer 5.4.8
Unstoppable Copier 5.2
Windows Clipboard Hot Copy Paste 4.1
XYplorer 9.60.0002


Funny Games
-----------------------------
Amazing Pyramids 1.02
Chess3D 4.22
Circulate 1.17.2
CornerChaos 1.4.7
Rune Twister 1.0





Programming & Database 2
-----------------------------
Assembly Language for x86 Processors 6th Edition - 2010 (PDF)
بيش از 750 صفحه مقاله به زبان لاتين در مورد زبان برنامه نويسي Assembly




Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate + MSDN
چارچوب دات‌نت يا همان (DotNet FrameWork) يک فناوري نرم‌افزاري است که بر روي بسياري از نسخه هاي سيستم عامل مايکروسافت ويندوز قابل اجراست. به طور عمده اين چارچوب از دو بخش اصلي تشکيل شده است، بخش اول يک کتابخانه‌ي عظيم از توابع و کدهاي از پيش نوشته شده است که برنامه نويسان به راحتي از آنها استفاده مي‌کنند و بخش ديگر يک ماشين مجازي (Virtual Machine) براي اجراي برنامه هايي است که تحت اين چارچوب نوشته شده‌اند. قابل ذکر است که براي اجراي برنامه‌ هاي تحت اين چارچوب نصب بودن آن الزامي است. به دليل مزيت هاي بسياري که اين چارچوب نسبت به سبک قديمي توليد برنامه‌ها دارد بسياري از برنامه هاي جديد که براي سيستم عامل ويندوز نوشته مي‌شوند از اين کتابخانه استفاده مي‌کنند.کتابخانه هاي از پيش نوشته شده که در اين چارچوب قرار دارند و در واقع پايه‌هاي اشياء و کلاس‌هاي اصلي (Base Classes) اين چارچوب را تشکيل مي‌دهند بخش وسيعي از نيازهاي برنامه نويسي را تحت پوشش قرار مي‌دهند. از اين جمله مي‌توان به واسط هاي گرافيکي کاربر، دسترسي به پايگاه هاي داده، رمزنگاري، برنامه‌هاي تحت وب، الگوريتم هاي کار با اعداد و ارتباطات شبکه‌اي را نام برد.در ژوئن سال ????، شرکت مايکروسافت ايجاد چهارچوب نرم افزاري دات‌نت، به همراه يک زبان برنامه نويسي جديد به نام سي شارپ را اعلام کرد. چارچوب دات‌نت يک مجموعه? وسيع از امکانات برنامه‌نويسي است.زبانهاي سي‌شارپ (#C) و ويژوال بيسيک دات‌نت (وي‌بي دات‌نت) و جِي شارپ (#J) و اي‌اس‌پي دات‌نت (ASP.net) همگي از چارچوب دات‌نت استفاده مي‌کنند. برنامه‌هاي نوشته شده در اين چهارچوب، ابتدا به زبان مياني مايکروسافت و متاداده (metadata) ترجمه شده و سپس توسط CLR اجرا مي‌شوند. دات نت باعث شد که قدرت برنامه نويسي در زبانهاي تحت اين چارچوب يکسان شود و تفاوت فقط در نوع کد نويسي باقي بماند. چون ابزار و قدرت در دات نت از خواص دات نت است، نه زبان.تغيير عمده اي که در برنامه نويسي با دات نت نسبت به گذشته قابل رويت است نحوه اتصال به پايگاه داده است که علاوه بر روشهاي قديمي مانند DAO و ADO ميتوان از فناوري جديد ADO.net استفاده کرد. در اين روش نحوه اتصال، خواندن و نوشتن کاملا متفاوت است که اين تفاوت تسهيل در برنامه نويسي و سرعت در تبادل اطلاعات را به ارمغان مي آورد.
ويژگيهاي اين نسخه:
1- اين نسخه با نسخه 3.5 سرويس پک 1 و نسخه 4 دات نت فريم ورک سازگاري کامل دارد.
2- نوآوري هاي و امکانات جديد در زبانهاي C# و Visual Basic ايجاد شده است.
3- امکاناتي در ASP.NET براي کنترل نمودارها و استفاده از تکنولوژي AJAX پياده سازي شده است.
4 امکاناتي براي ايجاد نرم افزارهايي که بتوانند از امکانات جديد ويندوز 7 استفاده کنند طراحي شده است.





MONyog 4.0.2.2
MONyog فراهم ماژول ورود به سيستم تجزيه و تحليل ، معتاد به انفيه "پرس و جو" و فرشته "processlist" است که باعث آسان به شناسايي اظهارات و برنامه هاي کاربردي را اجرا کند که بر روي سرور. اين فيلتر شامل گزينه هاي مختلف و توضيح دهيد که براي گردش موثر وقتي که مي خواهيد براي بهينه سازي برنامه هاي خود. براي استفاده از پست الکترونيکي MONyog قابليت هشدار به پست الکترونيکي شما را در مورد سرور خروجي زير به شما هشدار 1 بايد اين قابليت زماني که ثبت نام سرور را انتخاب کنيد. شما مي توانيد جهت دريافت نامه ، نه تنها زماني که مشکلات وجود دارد بلکه همچنين به اعلام آن به که سيستم در حال اجرا است يکنواخت در فواصل منظم. علاوه بر اين ، شما مي توانيد فاصله زماني بين حداقل ايميل ارسال شده توسط MONyog با توجه به نيازهاي شما و براي اجتناب از cluttering صندوق پستي خود را. براي هر سرور خروجي زير را انتخاب کنيد بسته به تنظيمات مهم در مورد چگونگي عملکرد اين سرويس دهنده خاص است.
ويژگي ها :
- تجزيه و تحليل اطلاعات مربوط به عملکرد خروجي زير و سيستم عامل ، که در طي يک دوره از زمان جمع آوري شد.
- پشتيباني از SSH تونل زني. بزرگ ، به دنبال تصاوير گرافيکي در زمان واقعي است.
- کامل سرشماري MONyog اسناد.
- نظارت و راهنمايي براي خروجي زير اجتماعي و سرورهاي سازماني.
- اجراي سيستم در کمتر از 1 دقيقه! نصب سريع و بهينه سازي عملکرد.
- شرکت هاي صفحه به شما کمک ميکند به سرعت در جهت شناخت مشکلات.
- دريافت سريع حوادث و هشدار. اشاعه مانيتورينگ مي شود.
- نفوذ تشخيص داده. شناسايي و اصلاح نقاط ضعف در امنيت.
- نظارت بر برنامه هاي بدون سازمان. آيا نصب بر روي سرويس دهنده نياز ندارند.
- مقايسه اي از تعداد نامحدود سرور داده.
- بسته نصب ، وزن آن کمتر از 6.5 مگا


قيمت: 8500 تومان
لطفاً براي خريد K13 کاملترين پکيج برنامه نويسي+آموزشProgramming & Database 2 همراه با کارت قرعه کشي ماهانه /اورجينال/ روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد K13 کاملترين پکيج برنامه نويسي+آموزشProgramming & Database 2 همراه با کارت قرعه کشي ماهانه /اورجينال/




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:پکيج نرم افزار خريد پستي,دانلود برنامه نويسي,دانلود پروژه هاي برنامه نويسي,برنامه نويسي دانلود رايگان نرم افزار,دانلود نرم افزار برنامه نويسي, پکيج برنامه نويسي آموزش,پکيج پکيج برنامه نويسي آموزش,سريع شاپ خريد اينترنتي,محصولات جالب, كاملترين پكيج برنامه نويسي آموزش,نتيجه جستجو خريد مبدل برنامه,مركز خريد اينترنتي البسکو کام,خريد,دوربين کوچک ميني دي وي,کالاهاي حراج شده,تلويزيون ديجيتال براي,جستجو,خريد فروش خودرو, خريد اينترنتي بليط اتوبوس,خريد اينترنتي بليت,خريد شارژ کارت اعتباري تلفن همراه,خريد کارت شارژ,تماس ما,راهنماي خريد,پيوندها,همراه اول خريد کارت شارژ,فروش اينترنتي انواع کارت شارژ قرعه کشي,قوانين قرعه کشي هفتگي فروشگاه پيکسل,خريد شارژ ايرانسل خريد شارژ,سايت خريد شارژ هزار شارژ قرعه کشي, بزرگترين سايت قرعه کشي,فروشگاه پيشکوه قرعه کشي,قرعه کشي جشنواره خريد بازي هاي ايراني,نتايج قرعه کشي مسابقه پيامکي,نتايج قرعه كشي خريداران سال,قرعه کشي ماهيانه,کارت شارژ ايرانسل همراه قرعه کشي ماهانه,قرعه کشي ماهانه,سيگنال خريد ماهانه,سيگنال خريد ماهانه خانه,خانه, خريد ماهانه, خريد ماهانه,,
ارسال توسط رضایی