فروش تقويت حافظه و حفظ واژگان با Anki 1.2.8
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

تقويت حافظه و حفظ واژگان با Anki 1.2.8


تقويت حافظه و حفظ واژگان با Anki 1.2.8


تقويت حافظه و حفظ واژگان با Anki 1.2.8
امروز حقيقت انفجار اطلاعات بر هيچکس پنهان نيست، همه ما هر روز با اطلاعات زيادي روبرو هستيم که نيازمند يادگيري و به خاطر سپردن آن‌ها هستيم. خواندن يک مطلب متضمن به خاطر سپاري آن مطلب نيست، همه ما مي‌دانيم که براي يادگيري اطلاعات نيازمند مرور اطلاعات هستيم. براي اين منظور روشي موسوم به روش لايتنر به ما پيشنهاد مي‌شود که بر اساس بررسي منحني فراموشي بدست آمده است. نرم‌افزارهاي زيادي براي شبيه‌سازي اين روش در دنياي ديجيتال توليد شده‌اند و ما امروز قصد معرفي يکي از آن‌ها را براي شما داريم، نرم‌افزاري کاملاً گمنام ولي کاملاً کارا.

نرم‌افزار مذکور با نام اَنکي(Anki 1.2.8) که توسط “دامين المس” توسعه يافته است يکي از نرم‌افزارهاي شبيه‌ساز جعبه لايتنر است که با وجود امکانات زياد و هماهنگي با اکثر سيستم‌ عامل‌هاي موجود به صورت مجاني و کدباز در اختيار عموم قرار گرفته است.

عده‌اي از قابليت‌هاي نرم‌افزار Anki 1.2.8 را در زير بيان کرده و به بررسي موارد مهم مي‌پردازيم:

با اَنکي همه‌جا مي‌توانيد مرور مطالب خود را انجام دهيد، اَنکي بر روي هر سيستمي عاملي اجرا مي‌شود، مانند همه لينکوس‌ها، ويندوز، مک، ويندوز موبايل، آيفون، آيپاد و حتي زائوروس‌هاي قديمي، ورژن آندوريد هم در دست توليد است.
همه مطالب شما به صورت آنلاين دردسترس شما هستند و حتي مرور مطالب خود را در سايت اَنکي به صورت آنلاين مي‌توانيد انجام دهيد.
قابليت هماهنگ‌سازي اطلاعات خود ميان اينترنت و تمام سيستم‌هايي که اَنکي روي آن‌ها نسب شده است.
قابليت به اشتراک گذاري مطالب ميان دوستان خود به اين صورت نيز که آن‌ها نيز بتوانند مطالب توليد شده توسط شما را مرور کنند و يا به تصحيح آن‌ها بپردازند.
امکان طبقه‌بندي و دسته‌بندي اطلاعات
پشتيباني ???% از صدا و تصوير بر روي کارت‌ها
پلاگين‌هاي فراوان براي اضافه کردن قابليت‌هاي نرم‌افزار
محيط ساده و کارآمد
سرعت بالا در بارگذاري اطلاعات و مرور آن‌ها
پشتيباني کامل از TeX براي نوشتن فرمول‌ها در کارت‌ها
پشتيباني از تگ‌هاي HTML براي توليد کارت‌هايي پوياتر
ساختار اَنکي بسيار ساده است، شما يک جعبه درست مي‌کنيد و چند کارت به آن اضافه مي‌کنيد و با برنامه‌اي که اَنکي براي شما در نظر مي‌گيرد به مرور آن‌ها ميپردازيد. در ديد اول اديتور اَنکي بسيار ناتوان به نظر مي‌رسد ولي بعد از مدتي کار کردن با آن از سادگي و توانايي آن متعجب خواهيد شد، امکان توليد سوال‌هاي جاخالي شما را شگفت‌زده خواهد کرد. امکان اضافه کردن صدا و تصوير فقط به سادگي زدن يک دکمه است.

برنامه ريزي براي زمان مرور بعدي کارت‌ها با استفاده از الگوريتم يادآوري خاصي انجام مي‌شود که در هر جواب دهي به سوال‌ها شما مي‌توانيد يکي از ? حالت “يادآوري دوباره”، “سخت”، “خوب” و “آسان” را انتخاب کنيد و اَنکي بر اساس زمان مکس بر روي کارت، تعداد دوره‌هاي قبلي، تعداد فشرده شدن هريک از ? دکمه فوق و… برنامه مرور بعدي را براي شما فراهم مي‌کند. امکان تغيير دستي برنامه ارائه شده براي کارت‌ها نيز وجو دارد.

پشتيباني از text و html يکي از مهمترين نکات مثبت اين نرم‌افزار است. اهميت اين موضوع از اينجا ناشي مي‌شود که به شما اجازه مي‌دهد که کارت‌ها را فقط به صورت متني ذخيره کنيد ولي در عين حال همه امکانات که در يک اديتور بزرگ سراغ داريد را در کارت‌هاي کوچک خود قرار دهيد، زيرا text يکي از مهمترين پايه‌هاي تمام اديتور‌هاي متن در دنياي نرم‌افزار‌ها ميباشد.

گراف‌هايي که از وضعيت مرور کارت‌ها در اختيار شما قرار مي‌گيره به اعتماد به نفس شما کمک شاياني خواهد کرد و روند يادگيري و فعاليت شما در مرور اطلاعات رو به خوبي نشان مي‌دهد.

همينطور شما مي‌توانيد از کارت‌هايي که ديگران به صورت آماده بر اينترنت قرار داده‌اند استفاده کنيد، اَنکي مي‌تواند اطلاعات را حتي از فايل ديگر نرم‌افزارهاي شبيه ساز فلش‌کارت نيز به درون پايگاه داده خود وارد کند.

همه اطلاعات اعم از کارت‌ها و جعبه‌ها و وضعيت مرور هر کارت در اينترنت و در حساب شما در سايت اَنکي موجود ميباشد، به اين صورت شما هيچگاه نگران از دست دادن کوچکترين اطلاعات خود

يستيد. البته سايت اَنکي يک سايت تجاري نيست بر اين اساس محدوديت‌هايي را روي حجم و تعداد کارتهايي که مي‌توانيد در اينترنت نگه داريد اعمال کرده است. ????? کارت، ?? جعبه و در مجموع ?? مگابايت براي هر کاربر؛ البته با توجه به اينکه شما از TeX براي نگه‌داري اطلاعات خود استفاده مي‌کنيد شايد حتي حجم1???? کارت هم به ?? مگابايت نرسد. بايد توجه کنيد که اين محدوديت‌ها در رابطه با نرم‌افزار نيست به اين معنا که شما مي‌توانيد هرچقدر که دوست داريد کارت بر روي کامپيوتر خود ذخيره کنيد. البته راه‌هايي براي ذخيره کردن بيشتر کارت‌ها در اينترنت وجود دارد که در پست‌هاي آينده در مورد آن‌ها توضيحاتي در سايت پريانا قرار خواهد گرفت.
در مجموع مي‌توان گفت اَنکي با وجود گمنامي، نرم‌افزار بسيار قدرتمندي است که به شما در به خاطر سپردن حجم زياد اطلاعات موجود کمک مي‌کند.


قيمت: 3500 تومان
لطفاً براي خريد تقويت حافظه و حفظ واژگان با Anki 1.2.8 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد تقويت حافظه و حفظ واژگان با Anki 1.2.8




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی