خريد اينترنتي پکيج اورجينال ويندوز xpro2 2011
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

پکيج اورجينال ويندوز xpro2 2011


پکيج اورجينال ويندوز xpro2 2011


ويندوز 2011 xpro2

(پکيج اورجينال)

ويندوز XP از همان اولين ماه هاي انتشار محبوبيت خاصي در بين کاربران رايانه داشته و همواره بواسطه پشتيباني همه جانبه مايکروسافت، متناسب با جديدترين نرم افزارها و سخت افزارهاي موجود به روز شده است.
همين امر باعث شده تا اين ويندوز بهيک سيستم عامل پايدار و سازگار با نيازهاي کاربران تبديل شود.
مي توان گفت که تقريباً تمامي کاربران رايانه کمابيش آشنايي لازم براي کار با اين ويندوز را دارند، با اين حال نصب آن براي اکثر آنها مشکل است. از طرفي بسته به تخصص شخصي که اين ويندوز را نصب مي کند، کارايي، سرعت و دوام آن نيز متغير خواهد بود. از اين رو بر آن شديم تا طي يک تحقيق گسترده در زمينه اتوماتيک سازي اين امر، از يک سو کاملترين ، امن ترين و بهينه ترين ويندوز XP ممکن را ساخته و از سويي ديگر اين روند را براي کساني که آشنايي کافي با آن ندارند سريع و
قيمت :6800 تومان پکيج اورجينال



پس از حدود سه سال تحقيق و کار مداوم، آزمايش بر روي انواع سخت افزارها و برطرف کردن تمامي اشکالات احتمالي نرم افزاري، نسخه نهايي اين محصول در ابتداي سال 1389 آماده ارائه شد. در اين ويندوز فقط با يک کليک کاربر قادر بود ويندوز سرويس پک 3 ، آخرين آپديت هاي ويندوز ، درايور ها و کاربردي ترين برنامه ها را نصب کند و هرگز نگران حذف ويندوز قبلي، فايل هاي اضافي مربوط به آن و ويروس هاي فعال در آن نباشد.

در پي استقبال بيش از انتظار از اين محصول در سال 89 بر آن شديم تا به درخواست کاربران، نسخه جديد آن را فراهم کرده و در ابتداي سال 1390 ارائه دهيم. در اين نسخه علاوه بر بروز رساني تمامي بخش هاي محصول، سعي شده تا پيشنهادات ارزنده کاربران (که توسط ايميل و تماس هاي تلفني ارائه شده بود) نيز اعمال شود.

مزاياي بارز ويندوز XPro2

* داراي دو پوسته زيبا (شامل پوسته نسخه اول ويندوز و پوسته جديد)
* آپديت شده تا پايان فوريه 2011
* قابليت نصب دوگانه (نصب از طريق بوت و آتوران) کاملاً اتوماتيک
* قابليت نصب بر روي انواع هاردهاي دسکتاپ و لپتاپ
* نصب آخرين نسخه درايورهاي 12 قطعه اصلي رايانه ها (ليست قطعات در ادامه مطلب ذکر شده است)
* بهينه سازي منحصر به فرد و کارشناسانه جهت افزايش سرعت و پايداري ويندوز
* قابل استفاده براي تمامي کاربران رايانه (بدون نياز به داشتن اطلاعات اوليه براي نصب)
* قابليت آپديت آنلاين از سايت رسمي مايکروسافت (تست شده در فوريه 2011)
* نصب ويندوز ، آخرين آپديت ها ، جديدترين درايورها و برنامه ها به همراه بهينه سازي نهايي فقط با يک کليک !
* حذف کامل ويندوز قبلي (در صورت نصب از طريق آتوران) و پاک کردن آثار ويروس ها و فايل هاي اضافي مربوط به آن ، نصب کاملاً مستقل ويندوز جديد در درايو ويندوز قبلي کاربر و در نهايت پاکسازي تمامي آثار فايل هاي موقت نصب
* نصب اتوماتيک آخرين نسخه پرکاربردترين برنامه ها به همراه فعال سازي (Crack) کامل بدون استفاده از فايل هاي مشکوک و آلوده اينترنتي

قيمت :6800 تومان پکيج اورجينال



تفاوت هاي کليدي

* اين ويندوز هيچ نمونه داخلي و خارجي نداشته و از ابتدا بر پايه يک نسخه خام ويندوز XP ساخته شده است، بدين شرح که بر خلاف بسياري از ويندوز هاي موجود در بازار که کرک (Crack) شده اند، ويندوز XP اوليه اي که براي ساخت اين محصول از آن استفاده شده جزو اولين نسخه هاي شرکتي (Volume License) منتشر شده توسط مايکروسافت بوده و کاملاً سالم ، دست نخورده و بدون نياز به کرک مي باشد.
* تمامي آپديت ها و برنامه هاي جانبي ويندوز ( از قبيل DirectX و Dot net Framework ) از سايت رسمي مايکروسافت دانلود شده اند و داراي امضاي ديجيتالي مايکروسافت مي باشند.
* نصب تمامي نرم افزارها به صورت کاملاً اتوماتيک و رجيستر شده انجام مي شود. لازم به ذکر است که براي رجيستر کردن آنها از هيچ برنامه Crack يا Keygen استفاده نشده تا محصول نهايي از هر گونه آلودگي ايمن باشد.
* از آنجايي که اکثر ويروسها در درايو هاي مختلف هارد يک کپي از خود به همراه فايل هاي INF بجا مي گذارند تا در صورت تغيير ويندوز ، با ورود به اين درايوها بلافاصله ويندوز جديد نيز آلوده شود، در ويندوز XPro تمهيداتي لحاظ شده تا آثار اينگونه ويروس ها از تمامي درايوهاي هارد حذف شده و ورود به اين درايوها امن شود.
* تمامي فايل هاي موقت (Temp) که در حين نصب توسط درايورها يا نرم افزارهاي مختلف ساخته شده باشند پس از آخرين مرحله نصب بطور کامل حذف شده و پس از راه اندازي مجدد، ويندوزي تميز و آماده تحويل کاربر مي شود.
* در صفحه خوش آمد گويي ويندوز که پس از آخرين راه اندازي نشان داده مي شود، کاربر قادر خواهد بود با فشردن کليد تعبيه شده براي رزولوشن، وضوح تصوير را متناسب با مانيتور و کارت گرافيک سيستم تنظيم کند.

ليست قطعاتي که درايور آنها در ويندوز موجود مي باشد

* Mainboard Chipset
* CPU
* Graphic Card
* LAN
* Mass Storage
* Sound Card
* Wireless LAN
* Bluetooth
* Modem
* Monitor
* TV Card
* Webcam

ليست نرم افزار هاي موجود در ويندوز

* 7z 9.20
* AdobeReader 10
* Avira Antivirus 10
* Microsoft Security Essential 2
* Microsoft .Net Framework 3.5 SP1
* Free Download Manager 3
* Firefox 3.6
* K-Lite Mega Codec Pack 7
* Nero 10.5
* Opera 11
* Microsoft Office 2010
* Flash Player 10
* SilverLight 4
* CloneCD 5.3
* Virtual CloneDrive 5.4
* DirectX June 2010
* Total Video Converter 3.71
* VLC Player 1.1.7
* Winrar 3.93
* Yahoo Messenger 10


بروز رساني ها (آپديت)

ويندوز:
آپديت هاي امنيتي ويندوز تا پايان ماه فوريه 2011 مطابق با ليست تعيين شده سايت رسمي مايکروسافت در درون ستاپ ويندوز تعبيه شده اند. گنجاندن آپديت ها در ستاپ ويندوز يکي از حساس ترين مراحل ارتقاي امنيتي ويندوز مي باشد که عدم وجود دانش کافي يا استفاده از ابزارهاي ساخته شده موجود در اينترنت براي اين امر باعث اختلال در عملکرد ويندوز پس از نصب خواهد شد. در هر دو نسخه ويندوز XPro اين فرآيند کاملاً مستقل و مطابق با آخرين دستورالعمل هاي مايکروسافت انجام شده است.

درايورها:
در نسخه اول ويندوز XPro حدود 2.5 گيگابايت درايور گنجانده شده بود که اين حجم در نسخه دوم تا حدود 4 گيگابايت ارتقا يافته است. در نتيجه از يک سو محدوده وسيعتري از حوزه تنوع سخت افزاري پشتيباني شده و از سويي ديگر جديدترين نسخه درايورها براي انواع سخت افزارهاي قديمي و جديد ارائه شده است. لازم است اشاره شود پکيج هاي اوليه درايور که در اين ويندوز استفاده شده توسط تيم بين المللي Driverpacks گردآوري شده اند، منتها پس از تست هاي فراوان ايرادات جدي در شش مورد از پکيج ها مشاهده شد که تيم طراح آن نيز به آن اذعان داشتند. لذا در پي يک تلاش مضاعف تک تک اين پکيج ها اصلاح شده و نتيجه نهايي، تمامي تست ها را با موفقيت گذراند. پس از تکميل اين روند گزارشي از اصلاحات براي تيم طراح ارسال شد و مورد تاييد و قدرداني ايشان قرار گرفت.

برنامه ها:
در سال هاي اخير اتوماتيک کردن روند نصب برنامه ها توسعه زيادي يافته و نمونه هاي بيشماري از اين گونه فعاليت ها را مي توان با توضيحات مفصل آنها در اينترنت يافت. منتها عمده اين روش ها و آموزش ها براي نرم افزارهاي غير رايج موثر بوده و در زمينه برخي از نرم افزارهاي پر کاربرد همچنان نياز به روش هاي ابداعي مي باشد. در هر دو نسخه ويندوز XPro سعي بر آن بود تا پرکاربردترين و رايج ترين برنامه ها به صورت اتوماتيک در اختيار کاربران قرار گيرد و از پر کردن ديسک ويندوز با نرم افزارهاي غير رايج و کم ارزش که صرفاً جهت پر نشان دادن محصول در ديگر ويندوزهاي بازاري انجام مي شود خودداري شده است. لذا در راستاي حساسيتي که براي ايده آل بودن محصول بکار گرفته شده بود پرکاربرد ترين برنامه ها انتخاب شد و حتي ظريف ترين نکات نيز در نصب اتوماتيک برنامه ها لحاظ گرديد. تا جايي که در برخي موارد مانند Nero که هيچ راه کار قابل قبول و شناخته شده اي براي آن تا آن زمان وجود نداشت، از ابتدا مبناي ستاپ اتوماتيک آن نوشته شد تا جايي که دقت و سرعت آن در نصب به مراتب از نمونه هاي ارائه شده در اينترنت بالاتر بوده و فعال سازي آن نيز به صورت ريشه اي انجام گرفت.

قيمت :6800 تومان پکيج اورجينال



نحوه استفاده

از طريق آتوران : پس از قرار دادن دي وي دي در درايو ، صفحه آتوران فارسي ظاهر شده و تنها کافي است کليد نصب ويندوز را بزنيد. در اين صورت تا پايان نصب نيازي به انجام هيچ کاري از سوي کاربر نمي باشد. دقت کنيد که نصب از طريق اين روش فقط بر روي ويندوز XP قابل انجام مي باشد. (براي ويندوز هاي ويستا و 7 از طريق بوت اقدام کنيد)

از طريق بوت : پس از بوت کردن سيستم توسط دي وي دي ويندوز XPro2 تنها کاري که بايستي انجام دهيد انتخاب درايو مورد نظر براي نصب مي باشد. از آنجاييکه در اين روش حذف محتويات درايو به عهده خود کاربر گذاشته شده، توصيه مي شود در اين مرحله درايو انتخاب شده را فرمت کنيد. اين روش براي شرايطي که ويندوز روي سيستم نصب نيست يا اينکه مي خواهيد ويندوز را در درايو ديگري نصب کنيد کاربرد خواهد داشت.

نکته 1 : پس از اتمام نصب ويندوز و درايورها (در آخرين مرحله نصب)، ليستي از نرم افزارهاي قابل نصب نشان داده خواهد شد که در صورت نياز مي توانيد موارد مورد نظر را انتخاب کنيد. در صورت عدم کليک بر روي صفحه ، پس از 60 ثانيه نرم افزارهاي پيش فرض نصب خواهند شد.

نکته 2 : ليست نرم افزارهاي قابل نصب را مي توانيد بعد از نصب ويندوز نيز توسط آتوران فارسي فراخواني کنيد.



قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد پکيج اورجينال ويندوز xpro2 2011 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد پکيج اورجينال ويندوز xpro2 2011




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی