خريد پستي تست کارت گرافيک
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

تست کارت گرافيک


تست کارت گرافيک


تست کارت گرافيک با 3DMark v11 Pro v1.0.1
تست کارت گرافيک با 3DMark v11 Pro v1.0.1

3DMark v11 Pro v1.0.1 نرم افزاري محبوب جهت امتياز دادن به سيستم شما. امتياز 3Dmark امتيازي است که طبق آن قابليت و ظرفيت سيستم شما براي اجراي بازي هاي روز سنجيده شده ، اين امتياز بر اساس تست کردن جامع CPU و قدرت کارت گرافيک ميباشد که در نهايت پس از پايان مراحل تست اين اختار در اختيار شما قرار ميگيرد. در پايان شما ميتوانيد امتياز خود را با مليون ها کاربر ديگر مقايسه نماييد و بفهميد که با چه تغييرانتي ميتوتوانيد سيستم خود را ارتقاء دهيد. اين نسخه جديد با پشتيباني از Shader 2.0 , 3.0 و همچنين CPU هاي چندين هسته اي نسبت به ورژن ?? خود تغييرات بسياري نموده. پس اگر شما با دوست خود کل کل داريد که سيستم کداميک از شما براي اجراي بازي قوي تر است 3Dmark11 جواب نهايي را در عرض چند دقيقه به شما خواهد داد!

امروزه کارت گرافيک هاي فراواني وارد بازار شده است که تشخيص دادن قدرت آنها از يکديگر کمي مشکل است. حالا چه جوري ميشه بفهميم که قدرت کارت ما چقدر است ؟
يکي از راه هاي تشخيص قدرت يک کارت گرافيک تست کردن آن با برنامه 3D MARK مي باشد. که محصول شرکت Mad Onion است.حالا اين برنامه چه کار را انجام مي دهد را توضيح مي دهم .
اين برنامه کارت گرافيک شما را تست مي کند يعني انيميشن هاي مختلفي را روي کارت شما را رندر مي کند البته با وضوح مختلف اين کار را انجام مي دهد اگر تا به حال با اين برنامه کار کرده باشيد مي بينيد که مثلا يک انيميشن 3 بار تکرار مي شود که هر بار به وضوح تصوير و جزئيات آن افزوده مي شود. بعضي از وقت ها هم يک انيميشن اجرا نميشود و با پيغام خطاي اجراي آن روبرو ميشويد که دليل آن اينست که کارت شما قادر به رندر اين انيميشن نيست البته بلافاصله سراغ انيميشن بعدي مي رود. در انتها هم چند عکس با وضوح بالا را نمايش مي دهد. و بعد از اين رندر به پايان مي رسد و در انتها يک عدد چند رقمي را نشان مي دهد و به عنوان ميانگين رندر يا Average کارت شما در نظرگرفته مي شود .اين عدد روي کارت هاي گرافيکي گوناگون مختلف است مثلا روي کارت هاي گرافيک 64 MB چيزي حدود 2500 تا 4000 تا average مي دهد و روي کارت هاي 128 MB حدود 4000 تا 5500 مي باشد .

هرچه اين عدد بيشتر باشد نشانه پرقدرت تر بودن يک کارت گرافيک مي باشد . البته اين نکته هم قابل ذکر است که اين تست گرفتن به RAM و CPU شما نيز بستگي دارد و بهتر است روي RAM کمتر از 512 تست نکنيد. البته شما ميتوانيد روي هر سيستمي اين کار را انجام دهيد ولي ميانگين رندري که به شما اعلام ميکند زياد دقيق نيست مثلا اگر قدرت واقعي کارت گرافيک شما 4000 باشد ممکن است آن را 3800 اعلام کند که زياد فرقي نمي کند . در اصل اين رندر کردن تست قدرت گرافيک سيستم شما مي باشد نه فقط کارت گرافيک شما ولي قدرت کارت شما هم حدودا در همان محدوده مي باشد.


قيمت: 3500 تومان
لطفاً براي خريد تست کارت گرافيک روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد تست کارت گرافيک




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی