خريد ترجمه متون با ديگشنري پيشرفته
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ترجمه متون با ديگشنري پيشرفته


ترجمه متون با ديگشنري پيشرفته


ترجمه متون با ديگشنري پيشرفته Pragma 6.0.100.28

نرم افزار Pragma يک ماشين ترجمه چند زبانه است براي ترجمه اسناد متني از زباني به زبان ديگر. اين برنامه از هفت زبان مختلف پشتيباني ميکند. زبان هاي انگليسي، روسي، اوکرايني، آلماني، لاتويايي، لهستاني و فرانسوي. برنامه قادر است تا کار ترجمه را در پنجره پيشفرض و يا انتقال سريع آن به يک پنجره جديد و در اين محيط انجام دهد.
با استفاده از Pragma ميتوانيد اسناد متني خود مانند متون ذخيره شده در قالب برنامه Word، صفحات وب، ايميل هاي شخصي، يادداشت ها و انواع مختلفي از نوشته ها را ترجمه کنيد. با بهره گيري از تعداد زيادي ابزارها و تنظيمات اتوماتيک استفاده از Pragma بسيار ساده است.
برخلاف ديگر برنامه هاي مشابه ترجمه که چند زبان مختلف را به يکديگر ترجمه ميکنند نرم افزار Pragma براي اينکار از فن آوري ترجمه مستقيم زبان هاي پشتيباني شده به يکديگر استفاده ميکند. اين بدين معني است که هر زباني مستقيم به زبان ديگر ترجمه ميشود. درحاليکه ديگر برنامه ها ابتدا آن را از زبان اصلي متن به زبان پيشفرض که معمولا انگليسي است ترجمه ميکنند و سپس متن انگليسي را به زبان درخواستي ارائه ميدهند. بطور مثال براي ترجمه متن به سه زبان انگليسي، روسي و اکرايني (با اين فرض که قالب متن يکي از اين سه زبان باشد) شش حالت مختلف وجود دارد:
انگليسي به روسي – روسي به انگليسي – انگليسي به اکرايني – اکرايني به انگليسي – روسي به اکرايني – اکرايني به روسي.
علاوه بر ديکشنري هاي اصلي ?? ديکشنري ديگر در موضوعات و مباحث مختلف وجود دارد. اين ديکشنري ها در زمينه هاي مختلف و با موضوعات خاص هستند. اگر شما قصد داريد تا يک متني را که در مورد يک موضوع تخصصي نوشته شده ترجمه کنيد، اين قابليت نرم افزار در ارائه يک نتيجه بهتر و به مراتب با کيفيت تر بسيار مفيد خواهد بود.


قيمت: 3000 تومان
لطفاً براي خريد ترجمه متون با ديگشنري پيشرفته روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ترجمه متون با ديگشنري پيشرفته




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی