خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

زيرمچي طبي ماوس عروسک ژله اي


زيرمچي طبي ماوس عروسک ژله اي


زير مچي نرم سيليکني به شکل حيوانات بامزه
اگر شما جز? آن دسته ازافرادي هستيد که ساعتهاي متمادي از کامپيوتر استفاده ميکنيد حتما تا به حال تجربه زيادي از درد مفاصل دستتان مخصوصا از قسمت مچ دست داشته ايد و ميدانيد که به خاطر قرار گرفتن بد قرار گرفتن دست نسبت به موس کامپيوتر ميباشد.
واين وسيله زير مچ دست شما قرار گرفته و چون از بهترين نوع پلاستيک و به حالت ژله اي ساخته شده و همچنين طراحي ارگوناميک آن مفصل دست شما را در بهترين ممکن قرار داده و مانع از وارد شدن آسيب جدي به آن ميشود .
معمولاً كساني كه با كامپيوتر كار مي ‌كنند، از ناحيه ي مچ دست دچار درد و ناراحتي مي ‌شوند. علت اين ناراحتي انحراف مچ دست و به هم خوردن حالت طبيعي آن در هنگام استفاده از ماوس است
وقتي مچ دست خم مي ‌شود، فشار زيادي به "عصب مديان" يا "عصب پنجم" دست (از وسط مچ عبور مي كند تا به انگشتان برسد) كه در كانال مچ دست (كانال كارپال) قرار دارد، وارد مي‌ شود. كانال كارپال، تشكيلات كانال مانند كوچكي در ناحيه ي مچ دست است كه توسط هشت استخوان مچ و رباط‌هاي كارپال محصور شده است.
زردپي كه وظيفه ي خم كردن انگشتان را به عهده دارند و نيز عصب مياني، از ميان اين كانال، از ساعد تا كف دست مي ‌گذرد. اگر فشارها به مچ دست ادامه يابد، ممكن است، اين عصب دچار التهاب شديد شده و درد، گزگز و سوزش در ناحيه ي توزيع عصب پنجم در مچ دست احساس شود
اين حالت پس از مدت زماني مي‌ تواند به بيماري با نام "نشانگان تونل كارپال" منجر شود. سوزش دردناك انگشتان شست، نشانه و مياني دست، مشكل در حركت دادن انگشتان و از دست دادن چنگش قوي مانند در دست نگه داشتن اشياء، نشانه‌هايي از اين بيماري است.
مشخصات :
- سيليکن ژله اي در شکل حيوانات
- اندازه 13 سانتيمتر.
- لايه رويي اسفنجي بدون مواد سمي و شيميايي مضر و بدون ايجاد حساسيت


قيمت: 7000 تومان
لطفاً براي خريد زيرمچي طبي ماوس عروسک ژله اي روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد زيرمچي طبي ماوس عروسک ژله اي




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی