خريد اينترنتي زيرمچي مدل استخواني ابري
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

زيرمچي مدل استخواني ابري


زيرمچي مدل استخواني ابري


اگر شما جز? آن دسته ازافرادي هستيد که ساعتهاي متمادي از کامپيوتر استفاده ميکنيد حتما تا به حال تجربه زيادي از درد مفاصل دستتان مخصوصا از قسمت مچ دست داشته ايد و ميدانيد که به خاطر قرار گرفتن بد قرار گرفتن دست نسبت به موس کامپيوتر ميباشد.
واين وسيله زير مچ دست شما قرار گرفته و چون از بهترين نوع پلاستيک و به حالت ژله اي ساخته شده و همچنين طراحي ارگوناميک آن مفصل دست شما را در بهترين ممکن قرار داده و مانع از وارد شدن آسيب جدي به آن ميشود .
عمولاً کساني که با کامپيوتر کار مي ‌کنند، از ناحيه ي مچ دست دچار درد و ناراحتي مي ‌شوند.) علت اين ناراحتي انحراف مچ دست و به هم خوردن حالت طبيعي آن در هنگام استفاده از ماوس است
وقتي مچ دست خم مي ‌شود، فشار زيادي به "عصب مديان" يا "عصب پنجم" دست (از وسط مچ عبور مي کند تا به انگشتان برسد) که در کانال مچ دست (کانال کارپال) قرار دارد، وارد مي‌ شود. کانال کارپال، تشکيلات کانال مانند کوچکي در ناحيه ي مچ دست است که توسط هشت استخوان مچ و رباط‌هاي کارپال محصور شده است.
زردپي که وظيفه ي خم کردن انگشتان را به عهده دارند و نيز عصب مياني، از ميان اين کانال، از ساعد تا کف دست مي ‌گذرد. اگر فشارها به مچ دست ادامه يابد، ممکن است، اين عصب دچار التهاب شديد شده و درد، گزگز و سوزش در ناحيه ي توزيع عصب پنجم در مچ دست احساس شود(تصوير بالا).
اين حالت پس از مدت زماني مي‌ تواند به بيماري با نام "نشانگان تونل کارپال" منجر شود. سوزش دردناک انگشتان شست، نشانه و مياني دست، مشکل در حرکت دادن انگشتان و از دست دادن چنگش قوي مانند در دست نگه داشتن اشياء، نشانه‌هايي از اين بيماري است.
مشخصات :
- سيليکون ژله اي
- اندازه 13 سانتر


قيمت: 8500 تومان
لطفاً براي خريد زيرمچي مدل استخواني ابري روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد زيرمچي مدل استخواني ابري




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی