خريد ارزان نصب سخت افزار سيستم بدون سي دي
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نصب سخت افزار سيستم بدون سي دي


نصب سخت افزار سيستم بدون سي دي


نصب سخت افزار سيستم بدون سي دي Driver Pack Autorun for XP VISTA Windows 7 2010

درايور هاي سخت افزاري از جمله نرم افزارهايي ضروري هستند كه هميشه با آنها سر و كار داريم و هنگام معرفي هر سخت افزار پس از نصب مجدد سيستم عامل و يا بروز اختلال در سخت افزار مي بايستي به سراغ سي دي آنها رفته و مجددا به نصب آنها پرداخته و مراحل ساده و يا پيچيده ي نصبشان را براي شناساندن آن قطعه سخت افزاري به سيستم عامل طي كنيم .
مشكل اصلي در كار با اين درايور ها زماني پيدا مي شود كه سهوا سي دي مربوطه به سخت افزار شما گم شود كه در اين صورت سخت افزار مربوطه نيز بي استفاده باقي مي ماند ! چاره اين كار چيست؟ ما به شما اين نرم افزار قوي ولي کمي پر حجم را معرفي مي کنيم.با اين نرم افزار ديگر نيازي به سي دي نداريد.در اين نرم افزار قابليت بسيار کاربردي دارد.
اين نرم افزار به صورت خودکار تمام سخت افزارها را مي شناسد و در صورت نصب نبودن به صورت قرمز در مي آيد و براي نصب کافيست برروي آن دکمه قرمز رنگ کليک کرده تا سخت افزار برنامه را نصب کند.به همين راحتي.ديگر نيازي نيست مدل سخت افزار خود را بدانيد ،کافيست از اين برنامه استفاده کنيد.

نام آخرين نسخه از نرم افزار معروف و قدرتمند شركت Driver-Soft است كه امكان گرفتن نسخه ي پشتيبان يا Backup از تمامي درايور هاي ويندوز را مي دهد و آنها را به گونه اي ساده و در قالب يك فايل اجرايي تنها كه با يك كليك قابل نصب مجدد در سيستم عامل هاي بعدي مي باشند, به شما تحويل مي دهد !

-اين نرم افزار به تمام افرادي که داراي مغازه کامپيوتري هستند توصيه مي شود


قيمت: 3000 تومان
لطفاً براي خريد نصب سخت افزار سيستم بدون سي دي روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نصب سخت افزار سيستم بدون سي دي




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی